Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben tegen.. ik zit nu in 4 havo en ik red het nu al nauwelijks.. alle uren naar school toe en buitenn school nog al die verslagen..
1 dagje ziek zijn is al meteen heel erg achterlopen.. en nu ben ik al een hele tijd ziek.. als ik dan ook nog stage moet gaan lopen.. komt nog bij dat ik geen flauw idee heb wat ik wil gaan doen later.. dan loop ik liever pas later stage, of zelfs helemaal niet.. ik denk dat ik leraar wil worden maar dan kan je geen stage lopen, en wat dan?? moet ik stage gaan lopen voor iets wat ik toch al niet wil. |
![]() |
|
![]() |
iedereen zegt hier (terecht) dat het de rest van het jaar drukekr wordt wat huiswerk betreft, en dat het tijdens de stage rustiger zal zijn.
Het eerste ben ik het heel erg mee eens, maar het tweede? Denk eens aan stageverslag, tussentijdse opdrachten (zoals presentaties e.d. tijdens een terugkomdag op school), en het werk wat gewoon gedaan moet worden op de stageplek (dat is wel eens waar geen huiswerk, maar denk maar niet dat je voor 17.00 uur naar huis mag...) Ik denk niet dat stagelopen relaxter zal zijn dan school (de leraren bedenken er wel wat op ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben het met de stelling van mijn vriendinnetje eens
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Jah maar stel da ut verplicht is, en je hebt nog geen ideej wat je wil gaan doen, zou jij ut dan leuk vinden om stage te gaan lopen? en daarna der ook nog een verslag en alles van te gaan maken, kd8 ut nie ![]() En als je 9 maand op school heb gezeten, en dan opeens 3 maand stage moet gaan lopen, kdenk dat je dan nog te weinig geleerd hebt enzo om echt stage te gaan lopen bij een bedrijf.. Nu loop je pas stage in het 3e jaar van je opleiding (ofzo ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nou komt er een felle discussie
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
drie maanden stage op een schooljaar is lang!
je hebt het over verder nog 9 maanden school, dan vraag ik me af hoe jouw schooljaar loopt! ik had altijd nou ongeveer 2 maanden zomervakantie en herfst en kers en krokus en mei.... enzo... dus mijn schooljaar was dan nog maar 9- 3,5 = 5,5 maanden... en das niet zo veel meer, daar maken drie maanden echt wel een groot verschil op. En ook, profielkeuze is niet hetzelfde als beroep kiezen. Ik koos in mijn profiel wat ik leuk vond om meer over te leren, maar met de stof tot 5 vwo kan ik echt niet functioneren in een bedrijf naar keuze op het niveau wat jij al hoog noemt... het is niet voor niks dat pas in de laatste jaren van een vervolgopleiding een stage wordt aangeboden, daar leer je veel meer van dan drie maanden iest doen bij een bedrijf zoalng je in de 5e klas zit..... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Aan de ene kant kan je meedenken met het maken van ontwerpen, maar aan de andere kant, die ontwerpers hebben er (meestal) niet voor niets 5 jaar studie op zitten, die weten veel van materialen en hun eigenschappen, jij kan dan een leuk idee hebben, waar ze misschien wel iest mee kunnen, maar meer zal je je nutteloos voelen, omdat je niet weet waar je rekening mee moet houden. Ik denk dat het leuk is om een dag mee te lopen, maar om er 3 maanden te zitten... lijkt me echt helemaal niks! (nou ja, eigenlijk lijkt het me wel heel erg cool, over een jaar of wat, aangezien ik IO doe ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jah mee eens, en ik denk dat meer scholieren dat ook zullen hebben.. De werkdruk is hoog en dan ook nog es stage lopen? Nee bedankt ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Is mijn school te streng? Of ligt het aan mij? Thanatios | 61 | 07-05-2008 11:50 | |
Algemene schoolzaken |
Versneld vwo. Liss | 22 | 05-05-2004 12:21 |