Oud 14-10-2002, 16:48
starslayer
starslayer is offline
Dit weekend ben ik erachter gekomen dat een meisje die ik al een tijdje leuk vindt het weer heeft met haar ex-vriendje. Alleen heeft ze dit voor iedereen verborgen gehouden.

De afgelopen periode gingen we redelijk vaak met elkaar om. En heb haar toen duidelijk gemaakt dat ik haar leuk vindt, we zijn samen naar de film geweest. En we hebben bijna dagelijks contact via telefoon of MSN.

Afgelopen zaterdag hoorde ik van een goede vriend dat ze weer een vriendje heeft. Ze heeft echter verder dit tegen niemand verteld. Ook niet tegen een goede vriendin, waartegen ze wel verteld had dat ze mij ook wel leuk vondt.

Ik zit nu alleen heel erg te twijvelen of ik haar nog wel wil zien/spreken. Aan de andere kant vindt ik haar nog steeds leuk en wil ik haar dus nog graag zien.

Volgens een vriendin van haar stelt de relatie met haar vriend niet zo heel veel voor. Ze zien elkaar amper en spreken elkaar schijnbaar ook heel weinig, dit was ook de rede dat het is uitgegaan.

Ze heeft mij er helemaal niets over verteld of duidelijkheid gegeveen dat ik geen kans bij haar maak. Moet ik nou net gaan doen of ik het niet weet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2002, 16:54
Stainleszs
Stainleszs is offline
Ik vin dit allemaal een beetje via via gelul. Ik bedoel misschien zijn de verhalen wel veel groter gemaakt dan ze zijn, en gaat ze helemaal niet met iemand anders. En hebben jullie dan eigenlijk al wat of zijn jullie gewoon vrienden?? Maar goed, ik zou gewoon is over die ex praten, wat ze nou van hem vond enzo, en dan kijken of der iets uitkomt
Oud 14-10-2002, 20:15
starslayer
starslayer is offline
Citaat:
Stainleszs schreef:
Ik vin dit allemaal een beetje via via gelul. Ik bedoel misschien zijn de verhalen wel veel groter gemaakt dan ze zijn, en gaat ze helemaal niet met iemand anders. En hebben jullie dan eigenlijk al wat of zijn jullie gewoon vrienden?? Maar goed, ik zou gewoon is over die ex praten, wat ze nou van hem vond enzo, en dan kijken of der iets uitkomt
Weet zeker dat het wel klopt, denk alleen dat zij niet door heeft dat ik het ook zou horen.

We hebben niets, maar vrienden zijn we ook nog niet echt als je begrijpt hoe ik dit bedoel. We kennen elkaar wel en spreken elkaar vaak. Maar het is anders dan normale vriendschap ofzo.

Misschien moet ik er idd wel over beginnen, maar misschien hoor ik het wel liever van haar....
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 20:26
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Tsja, lijkt me het makkelijkst om haar et gewoon mee te confronteren. Heb je meteen duidelijkheid, anders krijg je van dat geroddel en dat is vrij doelloos..
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 21:08
ABrules
ABrules is offline
Ach jongen, gewoon een leuk ander meisje te proberen, tja "pakken" wil ik niet zeggen, maar goed, je weet wat ik bedoel...
als ze nu al zo doet en allemaal over alles onzeker is enzo, is niks en dat ze al niet eerlijk is , laat haar lopen heb je veel meer aan, scheelt je een hoop pijn en moeite..
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 08:06
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
Stainleszs schreef:

Praten is het magische woord
Oud 15-10-2002, 17:58
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Praten is het magische woord
Eindelijk iemand die mij begrijpt!! Yahoo!!!
Hoe vaak ik dit advies al wel niet gegeven heb...
Oud 16-10-2002, 16:27
PardonMe
PardonMe is offline
Tja misschien dat je haar nog eens duidelijk kunt maken dat je haar leuk vindt en dat je misschien een beetje kunt uitzoeken wat zij nou van jou vindt..
Als je geen kans meer maakt dan zal ze vast wel vertellen dat ze nu een vriend heeft enzo.
Maar ik denk niet dat ik er zo naar zou vragen of het waar is dat ze nu een vriend heeft, dat moet ze je zelf maar vertellen...
Tja en als het waar is, ga dan niet tussen haar en haar vriend zitten, ook al stelt die verkering nog zo weinig voor. Als die twee samen willen zijn moet je daar niet tussen komen..
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten