Advertentie | |
|
![]() |
|
Ach jongen, gewoon een leuk ander meisje te proberen, tja "pakken" wil ik niet zeggen, maar goed, je weet wat ik bedoel...
als ze nu al zo doet en allemaal over alles onzeker is enzo, is niks en dat ze al niet eerlijk is , laat haar lopen heb je veel meer aan, scheelt je een hoop pijn en moeite.. |
![]() |
||
Citaat:
Praten is het magische woord
|
Tja misschien dat je haar nog eens duidelijk kunt maken dat je haar leuk vindt en dat je misschien een beetje kunt uitzoeken wat zij nou van jou vindt..
Als je geen kans meer maakt dan zal ze vast wel vertellen dat ze nu een vriend heeft enzo. Maar ik denk niet dat ik er zo naar zou vragen of het waar is dat ze nu een vriend heeft, dat moet ze je zelf maar vertellen... Tja en als het waar is, ga dan niet tussen haar en haar vriend zitten, ook al stelt die verkering nog zo weinig voor. Als die twee samen willen zijn moet je daar niet tussen komen..
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Eerste keer gevingerd/gebeft Rommeltje | 72 | 27-10-2013 21:18 | |
Films, TV & Radio |
Grey's anatomy #3 Dexter_M | 500 | 18-10-2006 07:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
eetprobleem? love-THE-world | 333 | 19-06-2005 07:42 | |
Liefde & Relatie |
Waarom doet ze zo... ?? Someboy | 29 | 27-04-2005 00:57 | |
Liefde & Relatie |
Weet ze het niet, of wil ze gewoon niet? Last Resort | 11 | 08-10-2003 14:44 | |
Liefde & Relatie |
Moet ik het zeggen of niet? Verwijderd | 8 | 05-05-2003 12:35 |