Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2003, 19:15
Last Resort
Last Resort is offline
Hey,

Ik vind een meisje van school al een tijdje leuk. Ik kende dr eerst alleen maar van zien lopen (geen oogcontact gehad), en heb een maand geleden ofzo dr msn via via gekregen. Ik chat niet zo gek veel met dr, en praat in et echt ook niet veel met dr. Niet omdat ik niet wil/durf, maar we zitten in een andere vriendengroep en ik zie haar op school ook niet vaak. Alleen wat 'hoi' in de gang, en als ik een gelukje heb loop ik een stukje met dr mee.

Ik heb weles wat geprobeerd dr mee uit vragen enzow, maar dat wou niet echt. Maar ik heb niet et idee dat ze het echt door heeft. Ze is soms wat apart vind ik. Ik vroeg eerst ook of we nog een keer wat konden gaan doen, en wat ze zei was eigelijk gewoon 'waarom?'. Niet 'waarom zou ik met jou uitgaan' of 'waarom wil je met mij uitgaan'. Gewoon, 'waarom?'Of het nou een vorm van grenzeloze naiviteit is, aan het autistisch grenzende, of dat ze niet wil, ik weet het niet. Ik heb nog niet een duidelijk nee gehoord. Ik zit er nu aan te denken om het maar gewoon es recht door zee te zeggen, dan weet ik tenminste zeker dat het over komt. Weet alleen niet zeker of ik dat wel moet doen. Misschien heeft ze het wel door, maar wil ze gewoon niet. En als ik het vraag, en ze zegt nee, sta ik dan niet zegmaar best wel voor lul? Hebben mensen hier weleens zoiets gehad? Zijn er meisjes die ook eerst nogal naief waren, en het niet doorhadden? Of zit ik maar wat te zwetsen? Ik weet namelijk echt niet meer hoe of wat ik nou moet doen, of het gewoon maar laten.

Khoop trouwes dat jullie beetje wijs worden uit dit verhaal, moest het even kwijt

Laatst gewijzigd op 06-10-2003 om 19:19.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2003, 19:19
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik persoonlijk vind het moeilijk/lullig om recht in het gezicht van een jongen te zeggen dat je niet met hem uit wil, dus het zou best kunnen dat het meisje in kwestie zoiets heeft van 'zolang ik er niet op in ga, en net doe alsof ik niks doorheb, hoef ik hem ook niet af te wijzen'
Het kan natuurlijk ook zijn dat ze wel zo naïef is en daar kom je alleen maar achter door het recht in haar gezicht te vragen, met natuurlijk als risico dat je gewoon keihard wordt afgewezen (maar het kan natuurlijk ook gewoon positief uitwerken!)
Oud 06-10-2003, 19:21
Last Resort
Last Resort is offline
maar ken je ook zegmaar een voorbeeld van een meisje wat zo naief ofzo was? Het klinkt namelijk leuk in theorie, maar ik weet niet of het ooit weles gebeurd.
Oud 06-10-2003, 19:43
Balance
Balance is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 06-10-2003 @ 20:21:
maar ken je ook zegmaar een voorbeeld van een meisje wat zo naief ofzo was? Het klinkt namelijk leuk in theorie, maar ik weet niet of het ooit weles gebeurd.
ik ben wel eens zo naief (als jij het zo wil noemen, ik noem het eerder blind ) geweest dat bijna heel de school wist dat een jongen mij leuk vond, behalve ik zelf...
ik ging wel veel met hem om, dus kende hem wel beter als dat jij beschrijft, maar ik wist niet dat hij mij meer dan leuk vond en geloofde het niet eens toen mensen het tegen mij zeiden. Terwijl iedereen reageerde met ' had je dat niet gemerkt dan???' of 'wist je niet dat ie je leuk vond? Hoe duidelijker wil je het hebben?'
Kortom: het kan wel. Maar ook de theorie van 'ik wil iemand niet afwijzen, dus ik doe maar alsof ik het niet door heb' is mogelijk..
Oud 06-10-2003, 20:56
Last Resort
Last Resort is offline
hoe is dat verder afgelopen dan?
Oud 07-10-2003, 17:23
langejongen
langejongen is offline
Last Resort, je opent een topic over een situatie waar ik ook al een tijdje mee rondloop. Als jij er niet mee was gekomen had ik er wel 1 geopend, maar het is al gebeurd. Ben ook wel benieuwd naar reacties en evt tips.
Oud 07-10-2003, 17:35
Verwijderd
je moet voor de grap hetzelfde gedrag gaan vertonen.
als zij zegt waarom moet jij zeggen waarom niet
en maak het allemaal wat duidelijker want volgens mij begrijpt ze het gewoon niet helemaal.

als jij zegt waarom niet dan moet ze er zelf natuurlijk ook wat dieper over nadenken. (of ze blokkeert je ofzo).
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 11:18
Balance
Balance is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 06-10-2003 @ 21:56:
hoe is dat verder afgelopen dan?
m'n beste vriendin (ook een goede vriendin van hem) vertelde het me nog eens duidelijk dat het echt waar was. Ook zijn beste vriend zei dat tegen me en toen begon ik het wel te geloven. Ik kreeg langzamerhand alles te horen wat ie aan m'n beste vriendin over mij vertelde.
D'r werd van alles geregeld (tja, derde klas was dat. dan is 't 'koppelen' niet te vermijden ) en kben een paar keer met die jongen uitgeweest.
Kheb wat met hem gekregen, maar dat ging na zo'n 2,5 maand weer uit (ik maakte het uit).
Hij zit nog steeds in m'n klas en ik kan gewoon nog met hem kletsen enzo.

end of story
Oud 08-10-2003, 12:03
poesiefox
poesiefox is offline
Ik ga ook uit van het standpunt: just ignore him and he will go away.

Wil je echt perse zwart of wit dat ze je niet hoeft? Als ze wel wil, was ze er echt wel op ingegaan.

Edit: Maar wie niet waagt, die niet wint natuurlijk. Het ergste wat je kan overkomen is dat ze je niet wil. Het voordeel is dat je het dan wel zeker weet, terwijl je jezelf nu op loopt te vreten.

Laatst gewijzigd op 08-10-2003 om 12:07.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 13:48
Last Resort
Last Resort is offline
Het probleem is al uit de wereld.Ik zat een beetje te chatten op msn, en dr viel zo'n stilte moment zegmaar. Dusik ging beetje lopen grappen, en ze zei op een gegeven moment dat ze me beetje irri vond. Toen heb ik et maar gelaten. Als ik niet eens normaal met iemand kan praten, hoeft et van mij sowieso niet. Raar kind.
Oud 08-10-2003, 13:53
Balance
Balance is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 08-10-2003 @ 14:48:
Het probleem is al uit de wereld.Ik zat een beetje te chatten op msn, en dr viel zo'n stilte moment zegmaar. Dusik ging beetje lopen grappen, en ze zei op een gegeven moment dat ze me beetje irri vond.
ach, is in ieder geval duidelijk
Oud 08-10-2003, 14:44
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
linda85 schreef op 08-10-2003 @ 14:53:
ach, is in ieder geval duidelijk
daarom, kvind et opzich wel jammer natuurlijk maar aan de andere kant heb ik nou wel duidelijkheid en hoef ik me dr niet meer zo mee bezig te houden.

Heb dr ook maar meteen uit mn msn gedonderd
Reageren

Regels voor berichten