Advertentie | |
|
![]() |
|
Last Resort, je opent een topic over een situatie waar ik ook al een tijdje mee rondloop. Als jij er niet mee was gekomen had ik er wel 1 geopend, maar het is al gebeurd. Ben ook wel benieuwd naar reacties en evt tips.
|
Verwijderd
|
je moet voor de grap hetzelfde gedrag gaan vertonen.
als zij zegt waarom ![]() ![]() en maak het allemaal wat duidelijker want volgens mij begrijpt ze het gewoon niet helemaal. als jij zegt waarom niet dan moet ze er zelf natuurlijk ook wat dieper over nadenken. (of ze blokkeert je ofzo). |
![]() |
||
Citaat:
D'r werd van alles geregeld (tja, derde klas was dat. dan is 't 'koppelen' niet te vermijden ![]() Kheb wat met hem gekregen, maar dat ging na zo'n 2,5 maand weer uit (ik maakte het uit). Hij zit nog steeds in m'n klas en ik kan gewoon nog met hem kletsen enzo. ![]() end of story ![]()
|
![]() |
Ik ga ook uit van het standpunt: just ignore him and he will go away.
Wil je echt perse zwart of wit dat ze je niet hoeft? Als ze wel wil, was ze er echt wel op ingegaan. Edit: Maar wie niet waagt, die niet wint natuurlijk. Het ergste wat je kan overkomen is dat ze je niet wil. Het voordeel is dat je het dan wel zeker weet, terwijl je jezelf nu op loopt te vreten.
Laatst gewijzigd op 08-10-2003 om 12:07. |
![]() |
|
Het probleem is al uit de wereld.Ik zat een beetje te chatten op msn, en dr viel zo'n stilte moment zegmaar. Dusik ging beetje lopen grappen, en ze zei op een gegeven moment dat ze me beetje irri vond. Toen heb ik et maar gelaten. Als ik niet eens normaal met iemand kan praten, hoeft et van mij sowieso niet. Raar kind.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Heb dr ook maar meteen uit mn msn gedonderd ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ze weet niet waarom ze niks meer voelt. perrydb | 22 | 20-01-2011 09:45 | |
De Kantine |
Babysaaien kiezen #1149 Verwijderd | 500 | 05-10-2010 19:18 | |
Liefde & Relatie |