| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Je zei dat je naar een beurs gaat waar je o.a. ook je hand kan laten lezen. Waar is die beurs dan, en wanneer? Want dan zou ik er ook wel naar toe willen gaan, ik wil al heel lang eens naar een waarzegster. Want mijn moeder is vroeger naar een waarzegster geweest en die heeft dingen verteld die bijna allemaal zijn uitgekomen!
Ripper
|
|
|
|
kben ook wel is op een beurs geweest waar een man die dingen deed. Het was heel echt, en sommige mensen gingen huilen.
Zelf denk ik niet dat er veel goeds op die beurzen zit.. dr zitten veel zwaar geschifte mensen bij, die leven van een uitkering en op die manier wat geld willen bijverdienen.. dus pas op wat je doet. en hecht er niet te gauw teveel waarde aan zou k zeggen..
|
|
|
|
Hee mensen, ik ken mensen die het echt kunnen, maar op zo'n beurs weet ik ook niet of het allemaal wel 'echt' is. Ik zou gewoon in het telefoonboek zoeken naar mensen die het echt kunnen en erkend zijn zalk maar zeggen (die een opleiding hebben gevolgd), als je het echt graag wil weten. Succes!
|
|
| Advertentie |
|
|
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lifestyle |
De zin of onzin van bidden, Bid jij wel of bid jij niet Linda Prins | 85 | 23-10-2012 22:46 | |
| De Kantine |
SaaiFi #1415 Verwijderd | 500 | 16-06-2011 14:43 | |
| Psychologie |
Contact met overledenen Bubbeldoosje | 8 | 02-12-2008 00:54 | |
| Psychologie |
Na een plotseling overlijden.. Miracle | 55 | 09-01-2005 19:25 | |
| Films, TV & Radio |
Vanavond: Char, het medium Puppetgirl | 39 | 06-10-2004 09:15 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
wat is de zin van het leven??? iraifia | 69 | 17-05-2003 11:57 | |