Oud 14-10-2002, 15:20
Verwijderd
Hee mensen het viel mij al op dat ik alweer, 4/5 JAAR niet heb gehuild, zit er opzich niet mee maar normaal is het volgens mij nie.

Ik heb ook gevoelens maar nog niet echte tegen slagen gehad, ben ik dan zo kil?

Hebben meer mensen dit??

Laatst gewijzigd op 14-10-2002 om 15:35.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2002, 15:25
mood indigow
mood indigow is offline
4/5 wat? jaar?

ik ken wel meer jongens die al heel lang niet meer hebben gehuild..
net alsof ze het verleerd zijn..

best wel vaag..
sorry meer kan ik er nix over zeggen

hmmz onzinnige reply.. sorry
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:00
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
Syphon schreef:

Hebben meer mensen dit??
Ik heb dat niet . . . wou eerder dat ik wat minder emotionele uitspattingen had
Oud 14-10-2002, 16:24
wilookmeepraten
wilookmeepraten is offline
4 tot 5 jaar is best wel lang... weet je nog waar je om moest huilen 4jaar geleden?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:48
martijn1985
martijn1985 is offline
Behalve dat er aan jongens geleerd wordt stoer te zijn, en dat huilen dus niet sociaal wenselijk is kúnnen jongens ook biologisch minder makkelijk huilen. Vanaf de puberteit wordt in het mannelijk lichaam minder van een bepaald hormoon aangemaakt, en juist dat hormoon zorgt er voor dat je kunt huilen.

Dat betekent dus dat er bij jongens meer voor nodig is om te kunnen huilen dan bij meisjes. Als jij in die 4/5 jaar niet iets écht moeilijks tegen bent gekomen is dat niet zo heel erg vreemd.

Ikzelf heb de laatste tijd dat ik om de een of andere reden emotioneler word en dus meer ga huilen. Dat is ook heel vreemd om te merken...
Oud 14-10-2002, 17:20
Verwijderd
Citaat:
wilookmeepraten schreef:
4 tot 5 jaar is best wel lang... weet je nog waar je om moest huilen 4jaar geleden?
Ja dat weet ik nog, k was in italie, en rende van een rot af, en glee keihard met mijn tanden op de rots, dag voortanden, lip helemaal open, de tranen kwamen toen al vrij snel.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 17:36
Quiana
Quiana is offline
Nou ja, 4/5 jaar vind ik best wel lang..
Mja, zoals al eerder gezegd, als je niet iets hebt meegemaakt
waardoor je ging huilen, is dat niet zo raar..
Ik heb dat wel gehad, maar dat was meer omdat
ik nooit mocht huilen, en daardoor eigenlijk niet meer durfde.
Nu ben ik weer te emotioneel,
kan om de meest stomme dingen gaan janken..
Oud 16-10-2002, 10:52
wilookmeepraten
wilookmeepraten is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Ja dat weet ik nog, k was in italie, en rende van een rot af, en glee keihard met mijn tanden op de rots, dag voortanden, lip helemaal open, de tranen kwamen toen al vrij snel.

Tja..dat is wel een goede reden ja... maar dat was dus niet omdat je emotioneel was ofzo.. heb je wel eens gehuild omdat je je gewoon klote voelt?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 11:44
Verwijderd
Citaat:
wilookmeepraten schreef:
Tja..dat is wel een goede reden ja... maar dat was dus niet omdat je emotioneel was ofzo.. heb je wel eens gehuild omdat je je gewoon klote voelt?
Nee eerlijk gezegt niet, gisteren avond had mijn vriendin wel uitgemaakt dat is kut ja, maar huilen? nee, sorry

voeg me anders maar is toe op msn : versteegrob@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 15:34
Verwijderd
Ik huil juist heel erg veel, maar zie het ook niet als een teken van dat er iets ergs is als ik huil. Als een emotie op wat voor manier dan ook heftig is, of het nou positief of negatief is, huil ik.

Verder weet ik wel dat het op zich niet vreemd is als je zo lang niet hebt gehuild hoor. Als er geen reden toe is geweest, waarom zou je? En iedereen heeft zn eigen manier van het verwerken van bepaalde dingen, en bij sommigen hoort huilen daar niet bij. Als het maar niet zo is dat je het expres gaat zitten tegenhouden, maar als het gewoon niet gebeurd.. sja, lijkt me niet ernstig hoor!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 17:16
Verwijderd
bij mij nu 2 jaar...
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 17:23
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik huil vrij vaak. Het lucht op. Soms vervelend als iemand met zn probleem naar je toe komt en je begint zelf te huilen.
Oud 16-10-2002, 17:42
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Het lucht soms op ja
Oud 16-10-2002, 18:35
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Hee mensen het viel mij al op dat ik alweer, 4/5 JAAR niet heb gehuild, zit er opzich niet mee maar normaal is het volgens mij nie.

Hebben meer mensen dit??
Er is naar mijn idee niets abnormaals aan als je jaren niet hebt gehuild. Je bent zeker niet kil. Ik heb zelf pas na jaren weer gehuild toen mijn moeder in maart 1994 overleed in het ziekenhuis en we aan het bed stonden waar ze op lag (ze was 10 minuten daarvoor aan een inwendige bloeding overleden) om afscheid van haar te nemen. Tijdens het bidden van het Onze Vader en het Weesgegroet was het voor mij al moeilijk om me in te houden, en toen mijn vader daarna de woorden "Goede reis, mam" uitsprak werd het me echt te veel en ben ik in tranen uitgebarsten.
Oud 16-10-2002, 18:39
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
martijn1985 schreef:
Behalve dat er aan jongens geleerd wordt stoer te zijn, en dat huilen dus niet sociaal wenselijk is kúnnen jongens ook biologisch minder makkelijk huilen. Vanaf de puberteit wordt in het mannelijk lichaam minder van een bepaald hormoon aangemaakt, en juist dat hormoon zorgt er voor dat je kunt huilen.

Dat betekent dus dat er bij jongens meer voor nodig is om te kunnen huilen dan bij meisjes. Als jij in die 4/5 jaar niet iets écht moeilijks tegen bent gekomen is dat niet zo heel erg vreemd.

Ikzelf heb de laatste tijd dat ik om de een of andere reden emotioneler word en dus meer ga huilen. Dat is ook heel vreemd om te merken...
Nog nooit van gehoord, heb je daar een beetje een harde bron van? Zou ik waarderen,

Laatst gewijzigd op 16-10-2002 om 18:42.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 22:50
Heleentjuh
Heleentjuh is offline
hmmz.....ik huil zowieso wel 1 keer per week....
gewoon even alles eruit gooien....mijn hele kutleven....
nu gaat alles goed gelukkig....
Oud 16-10-2002, 22:57
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Syphon schreef:

Hebben meer mensen dit??
Ik wou dat ik wat minder snel in tranen zou uitbarsten.
Altijd als ik ruzie heb dat lang duurt of als mensen dingen zeggen die mij pijn doen heb ik al gouw de neiging in een hoekje even lekker te gaan zitten janken.
En het nare is dat als ik mezelf pijn doe of als ik iets emotioneels op tv zie ik er wel tegen kan. (Als iemand de film Old Yeller kent. Ik heb maar 1 keer gehuild toen ze hem doodschoten)
Oud 17-10-2002, 08:55
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Nog nooit van gehoord, heb je daar een beetje een harde bron van? Zou ik waarderen,
Het stond ooit een keer in een tekst die ik voor nederlands moest samenvatten. Ik zal eens even voor je kijken.
Oud 17-10-2002, 09:14
Verwijderd
Ik huil haast nooit.

De laatste keer was April vorig jaar. Voor de rest gebeurt het me wel dat ik eens in de zoveel tijd bedroefd om iets ben en er een traantje te voorschijn komt, maar dat is wat anders dan echt huilen.

Zo'n traantje kwam gisteren nog te voorschijn trouwens.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 10:39
Starfish
Starfish is offline
Ik zou willen dat ik kan huilen op tijdstippen dat ik zelf wil dat ik huil. Gewoon, om ff van de koppijn af te zijn ofzow. Op die momenten weet ik dat die druk van mn hoofd is alsk huil maar juist dan komt t niet. Ik huil wel veel minder dan vroeger en eik vindt ik dit niet fijn. Maargoed..... Er is geen medicijn waardoor je gaat huilen. Misschien laat ik het wel gewoon niet toe, onbewust dan he. Ik weet t niet...
Oud 17-10-2002, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Starfish schreef:
Er is geen medicijn waardoor je gaat huilen.
1 woord: ui.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 11:08
Starfish
Starfish is offline
Citaat:
******** schreef:
Haha! Thnx
Oud 17-10-2002, 16:59
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Nou..ik heb ff gekeken, maar niets kunnen vinden. Sorry.
Oud 17-10-2002, 17:17
tacidvs
tacidvs is offline
Bedankt voor de moeite, zal zelf even zoeken. Maar in de tussentijd neem ik niet aan dat het zo is.

[edit] Niets gevonden. Wel een hoop dingen die onderzocht worden, in duistere gebieden van pseudo-wetenschappen, maar niets over een 'huilhormoon' kunnen vinden.

Laatst gewijzigd op 17-10-2002 om 17:24.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 17:59
Wasteland
Wasteland is offline
Citaat:
Syphon schreef:

Hebben meer mensen dit??
Kweet nie, tijd gelede nog gejankt volgens mij. Was op zich best opgelucht toen.

Tering wat ben ik toch klein en zielig.......
Oud 17-10-2002, 18:39
snoopy
snoopy is offline
heel vreemd... ik huil best vaak. Maar als dingen er echt toe doen (zoals toen mijn vader overleed), dan huil ik amper. Het is nu bijna 4 maanden geleden dat m'n vader is overleden, en ik heb sindsdien misschien 4 keer gehuild. En dat terwijl er nog wel meer is gebeurd. Het is sinds 3 weken uit met m'n vriend na een relatie van 2 jaar! En m'n kat is dood ( sorry, is niet echt leuk, maar het komt zo onbenullig over tussen die andere dingen)... M.a.w.: ik heb wel reden om te huilen, maar ja... het lukt gewoon niet.
Oud 17-10-2002, 19:04
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
******** schreef:
Jammer maar helaas. Ik heb lenzen. En die werken verbazingwekkend goed TEGEN dat effect.
Oud 18-10-2002, 09:35
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Bedankt voor de moeite, zal zelf even zoeken. Maar in de tussentijd neem ik niet aan dat het zo is.

[edit] Niets gevonden. Wel een hoop dingen die onderzocht worden, in duistere gebieden van pseudo-wetenschappen, maar niets over een 'huilhormoon' kunnen vinden.
Weet niet of het 1 specifiek hormoon is dat alleen maar voor huilen zorgt. Kan best zijn dat het een bepaald hormoon is dat als bij-effect heeft dat je makkelijker kunt huilen.
Oud 18-10-2002, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Starfish schreef:
Haha! Thnx
You're welcome
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 09:55
Starfish
Starfish is offline
"Mam, wil je 5 uien voor me meenemen als je naar de markt gaat?" hahahahaha!
Oud 18-10-2002, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Starfish schreef:
Tsja ach, waarom niet he?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 10:48
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Starfish schreef:
Vergeet dan niet als je lensen hebt die dingen uit te doen VOOR je gaat snijden. (anders werkt het niet echt)
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten