![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb het ook, meestal in periodes dat ik me depressief of gestressed voel en/of weinig slaap etc. Dan heb ik vaak hartkloppingen en slaat ie over. Soms ook dat ik m'n hart overal in m'n lijf voel kloppen, en vooral heel duidelijk in m'n keel enzow. Als ik uit ben geweest heb ik het sowieso altijd HEEL erg. Nou en dat andere, dat je soms heel diep adem moet halen om lucht te krijgen heb ik ook heel vaak. Ik weet nu dat het alleen maar zo LIJKT, dus dat ik denk dat ik geen lucht meer krijg, waardoor ik een beetje ga hyperventileren en het alleen maar erger wordt.
Bij mij is de oorzaak dus psychisch denk ik, bij jou misschien ook wel. Hoewel ik soms echt zo bang ben dat ik denk: damn, ik ga maar eens een ECG (hartfilmpje) laten maken ofzow. Maar weet dit: je huisarts zegt echt alleen maar 1 ding: STRESS. Dus als je ECHT graag wil weten of alles in orde is, zal je toch een ECG moeten laten maken. Want ik ken iemand, bij wie de huisarts zei "stress" en toen bleek het iets heel anders te zijn. Niet om jou ongerust te maken, maar gewoon omdat een huisarts een standaard antwoord heeft, tenzij je misschien opeens andere klachten krijgt ofzow. sterkte iig xxx Alicia |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |