Oud 04-07-2002, 19:21
KaNeeL
KaNeeL is offline
Gatver... TENNIS...mwah... owkeej, maar WIELRENNEN!? Neej mensen en dan ook nog die sufkuttige arrogante lul van een Mart Smeets... 'kben blij dat het zijn 'laatste' jaar is!! Ik vin d'r officieel geen RUK aan!!! Dat moest ik ffies kwiet!!

XXX

KaNeeLePeel
Oud 04-07-2002, 19:45
Boogie
Boogie is offline
er is al een topic over de Tour de France maar ik weet niet of je met deze ongenuanceerde praat ver komt. wat niet weg neemt dat ik Mart Smeets bij het wielrennen ook irritant vind
Oud 04-07-2002, 19:59
PV
PV is offline
Tour = leuk, commentaar van Smeets idd soms wat minder (té enthousiast imo...) maargoe je kan altijd nog t geluid afzetten of naar de vlaming luisteren...
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 20:23
Verwijderd
Ze zouden gewoon een Olaf Mol moeten hebben maar dan eentje voor het wielrennen/tennis/voetbal etc.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 22:59
Live and Let Die
Live and Let Die is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
Ze zouden gewoon een Olaf Mol moeten hebben maar dan eentje voor het wielrennen/tennis/voetbal etc.
Voor het voetbal hebben we Jack van Gelder
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 01:59
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
ja, ok, naja, bla?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 10:07
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wat? Is het zijn laatste jaar??? ... ...
Oud 05-07-2002, 10:53
Verwijderd
Ik vind wielrennen , vooral de tour de France, dus wel leuk om te volgen. Maar niet de eerste uren van een etappe Maar die idioot van een smeets mag wel weer weg, wij willen de Neel terug!!!!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Live and Let Die schreef:
Voor het voetbal hebben we Jack van Gelder
Nou, soms. Finale 1994 AC Milaan - Ajax, Jack op de radio Dat kon ermee door Zo willen wij er idd meer hebben
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 09:51
DutchTerror
DutchTerror is offline
hmmz dat boeit me meestal niej zoveel het commentaar

als het me niet aanstaat ga ik wel naar het kanaal van belgie kijke
Oud 06-07-2002, 13:38
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Wat? Is het zijn laatste jaar??? ... ...
Oud 11-07-2002, 10:11
Mister Nygaard
Mister Nygaard is offline
Dan kijk je toch Belg. Loop toch niet zo te jammeren we weten wel dat je het niet leuk vindt
Oud 11-07-2002, 11:13
Verwijderd
Als het iets is waar ik niet naar kan luisteren is het wel dat belgische commentaar (no offence belgen ) Nu vergelijk ik ff de formule 1 uitzendigen met elkaar, als er iets spannends gebeurt bijvoorbeeld een mooie inhaalmanouvre dan gaat Olaf Mol echt bijna zowat uit zijn dak, hij leeft echt mee.

En bij de belg zeggen ze dan zo droog: "Barrichelo is Montoya voorbij" De belgen missen wat pit in hun commentaar, zelfde als met wielerennen ok het Nedrlandse commentaar is daar ook niet zo denderend maar ik vind dat die belgen zo gevoelloos over komen met het commentaar, maar goed das mijn mening
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 12:56
Rhinus
Rhinus is offline
Olaf Mol is inderdaad erg goed. Alleen erger ik me de laatste tijd steeds meer aan zijn taalgebruik. Ik zegt sommige woorden. VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL te vaak.

En Mart Smeets is bij Wielrennen niet echt geweldig vind ik. Die andere die 't soms in zijn plaats doet. Die wielrennes/schaatser is veel beter .
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 13:11
PV
PV is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Olaf Mol is inderdaad erg goed. Alleen erger ik me de laatste tijd steeds meer aan zijn taalgebruik. Ik zegt sommige woorden. VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL te vaak.

En Mart Smeets is bij Wielrennen niet echt geweldig vind ik. Die andere die 't soms in zijn plaats doet. Die wielrennes/schaatser is veel beter .
Herbert... Dijksma zoiets was t geloof ik
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 18:50
gevederde geest
gevederde geest is offline
herbert DIJKSTRA heet die kerel volgens mij? weet het ook nie meer zeker
Vind Mart smeets ook irritant ook bij gewone studio sport uitzendingen, bij wielrennen kijk ik meestal gewoon belgisch al is het beeld daar wel slechter? Ligt dat aan mij of is dat overal?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef:
Je bedoelt taalgebruik zoals hier?

http://membres.lycos.fr/dutchdevil/d...and%201994.zip

Dat ene woordje?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 10:51
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
Je bedoelt taalgebruik zoals hier?

http://membres.lycos.fr/dutchdevil/d...and%201994.zip

Dat ene woordje?
Wat bedoel je nou? Ik heb 't helemaal gehoord en ik weet niet wat ik ermee moet .
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 14:56
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
Als het iets is waar ik niet naar kan luisteren is het wel dat belgische commentaar (no offence belgen ) Nu vergelijk ik ff de formule 1 uitzendigen met elkaar, als er iets spannends gebeurt bijvoorbeeld een mooie inhaalmanouvre dan gaat Olaf Mol echt bijna zowat uit zijn dak, hij leeft echt mee.

En bij de belg zeggen ze dan zo droog: "Barrichelo is Montoya voorbij" De belgen missen wat pit in hun commentaar, zelfde als met wielerennen ok het Nedrlandse commentaar is daar ook niet zo denderend maar ik vind dat die belgen zo gevoelloos over komen met het commentaar, maar goed das mijn mening
Maar TV1 (Belgie 1) doet dit jaar voor het eerst het Formule 1, dus ze moeten dat nog leren hé
Oud 12-07-2002, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef:

Wat bedoel je nou? Ik heb 't helemaal gehoord en ik weet niet wat ik ermee moet .
Nou jij zei dat je jou soms ergert aan het taalgebruik van Olaf Mol..

En in dat stukje heeft hij nogal wel wat groffe taalgebruik, weet je nog niet wat ik bedoel?

VERDOMMMMEEEE, snap je het nu misschien? Ik gaf alleen een voorbeeld van het taalgebruik Of je zoiets bedoelde
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef:
Maar TV1 (Belgie 1) doet dit jaar voor het eerst het Formule 1, dus ze moeten dat nog leren hé
Wie had dan eerst eerder de Formule 1 in belgie? Want belgie had twee jaar terug ofzo, ook Formule 1 op de buis?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 02:48
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:

Wie had dan eerst eerder de Formule 1 in belgie? Want belgie had twee jaar terug ofzo, ook Formule 1 op de buis?
de 3 jaren daarvoor was het bij Ka2 (kanaal 2 uitgesproken). Dat is een commerciele zender, dus die kan je in Nederland normaal gezien niet bekijken.
Oud 13-07-2002, 11:21
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
Nou jij zei dat je jou soms ergert aan het taalgebruik van Olaf Mol..

En in dat stukje heeft hij nogal wel wat groffe taalgebruik, weet je nog niet wat ik bedoel?

VERDOMMMMEEEE, snap je het nu misschien? Ik gaf alleen een voorbeeld van het taalgebruik Of je zoiets bedoelde
Dat bedoelde ik niet . Ik bedoelde alleen dat hij net als Robert Jan Rensenbrink (=Robert ten Brink(Ik luister teveel Harry Ekkers), die zegt altijd: "natuurlijk" IN ELKE ZIN!!) sommige woorden teveel gebruikt. Welke dat precies zijn weet ik nu even niet. Maar je moet er maar eens op letten, hij zegt sommige woorden heel vaak, onze Olaf..

Je kan er eigelijk beter niet op letten, anders flip je helemaal. Net als ik..
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 09:54
Mister Nygaard
Citaat:
jdiezrequejo schreef:

ja sorry maar ik heb het over wielrennen en daar gaan ze uit hun bol en weten ze fucking veel vorig jaar bij serge baguet de etappe won in de tour Michel Wuyts SERGE BAGUET SERGE BAGUET huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 14-07-2002, 09:56
Mister Nygaard
Citaat:
Rhinus schreef:

Kom op nou. Herbert Dijstra zegt altijd precies dezelfde dingen en dan vaak 4 keer per uitzending. En Erik Breukink ahum
Oud 14-07-2002, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Mister Nygaard schreef:

ja sorry maar ik heb het over wielrennen
En ik over het algemeen, waar wielerennen ook bij zit...

Ik zei al dat het Nederlandse commentaar bij Wielrennen ook niet denderent is, maar dat kan ik van de belgische commentatoren ook niet zo zeggen...
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 12:51
Verwijderd
Citaat:
jdiezrequejo schreef:

En ik over het algemeen, waar wielerennen ook bij zit...

Ik zei al dat het Nederlandse commentaar bij Wielrennen ook niet denderent is, maar dat kan ik van de belgische commentatoren ook niet zo zeggen...
Ik vind het commentaar van het Nederlandse wielrennen juist leuk en ze houden het soms nog wat levendig tijdens de 1ste week v/d Tour. Daarbij komt dat Mart Smeets en Erik Breukink veel kunnen vertellen. Het is kloten dat Mart Smeets stopt, maar hij heeft kanker. Hij is net de 50 gepasseerd.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 18:03
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Mister Nygaard schreef:
Kom op nou. Herbert Dijstra zegt altijd precies dezelfde dingen en dan vaak 4 keer per uitzending. En Erik Breukink ahum
Ja? Dan is ie nogsteeds beter dan/als Smeets vind ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten