Oud 07-01-2002, 13:16
*~*DutchGirl*~*
wat doet het met je lichaam? beschadigt er iets, is het verkeerd als je dat doet?

(ik heb namelijk nooit echt zin om ongesteld te worden en stel het altijd maaaaaanden uit met de pil)

en dan begin ik er een keertje aan.
is dat fout? en zojah, wat kan er dan gebeuren?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 13:26
marieke_temp
marieke_temp is offline
volgens mij kan je dan tussendoor terwijl je slikt onverwachts ineens ongesteld worden. ik wilde het namelijk ook zo gaan doen maar dat las in in de bijsluiter
Oud 07-01-2002, 13:27
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
Citaat:
meriekuh schreef:
volgens mij kan je dan tussendoor terwijl je slikt onverwachts ineens ongesteld worden. ik wilde het namelijk ook zo gaan doen maar dat las in in de bijsluiter

Klopt rireentju!! Staat in je bijsluiter, je word tog ongesteld waarsgijnlijk Met mijn pilekie dan !
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 14:05
Verwijderd
niet dat je onverwachts ongesteld wordt, maar wel dat je af en toe bloedingen kan krijgen.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 16:19
ekki
ekki is offline
je hebt een bepaalde soort hormonen, die zitten in een soort buisje die in je bovenarm wordt geplaatst (ben ff de naam kwijt, geen zin om op http://www.rutgers.nl te kijken). dat buisje geeft geloof ik 1 jaar hormonen af. dan ben je dus 1 jaar niet ongesteld.

dus ik denk dat het niet zo heel erg veel uitmaakt.

overigens duurt het bij de prikpil ook 3 maanden voor je weer ongesteld bent.
Oud 07-01-2002, 16:55
Verwijderd
Je zult er niet dood aan gaan, mensen die zo super zwaar ongesteld zijn dat ze half doobloeden en echt verschrikkelijk ziek er van zijn, wordt het soms aangeraden de pil altijd door te slikken. Maar of het als je gewoon ongesteld bent ook goed is...? Tis niet 100% gezond (ook door de hormonen ed), maar dodelijk zal het niet zijn. Event. voor de zekerheid ff aan de dokter vragen anders.

ekki, dat ding waar jij het over hebt heet toch gewoon de 'prikpil'? Das iig de on-officiele naam, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 17:25
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Leonoor schreef:

ekki, dat ding waar jij het over hebt heet toch gewoon de 'prikpil'? Das iig de on-officiele naam, geloof ik.
buisje in bovenarm is inplantpil, vriendin heeft t en het is hartstikke handig, ze vergat m namelijk altijd
Oud 07-01-2002, 20:46
*~*DutchGirl*~*
Citaat:
Leonoor schreef:
Je zult er niet dood aan gaan, mensen die zo super zwaar ongesteld zijn dat ze half doobloeden en echt verschrikkelijk ziek er van zijn, wordt het soms aangeraden de pil altijd door te slikken.
dat hebbik dus... meteen heel veel pijn en sow en dat is zooooo klote
dus dan slik ik hem door.... is dus niet erg?

(mooi )
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 20:48
Verwijderd
Citaat:
*~*DutchGirl*~* schreef:
dat hebbik dus... meteen heel veel pijn en sow en dat is zooooo klote
dus dan slik ik hem door.... is dus niet erg?

(mooi )
Die mensen doen dat op dokters advies, jij niet. 'k zou het dus toch maar ff vragen dan. Lijkt me beter dan er over 15 jaar achter komen dat het toch wel erg was. Ik ben geen arts.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 21:18
Gwen.
Gwen. is offline
Even over de prikpil en de implantpil (of hoe ze dan ook precies heten), is het met die dingen niet zo dat je na respectievelijk 3 maanden of een jaar ongesteld word, maar dat je dan ook echt een maand lang ongesteld bent? Of ben je dan gewoon een dag of 5, 6 en dan huppa 3 maanden weer niet?
Oud 11-01-2002, 13:22
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
ik heb daarover de dokter gebeld en hij zei dat ik het 3 maanden mocht doen en dan 1 week stoppen anders krijg je spontane bloedingen(en dat is heel verevelend)
dat heb ik nu dus ook
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 14:45
ekki
ekki is offline
Citaat:
Leonoor schreef:

'k heb het ff opgezocht en het heet implanon (dus niet inplantpil ofzoiets, maar implanon). het is niet hetzelfde als de prikpil, want het werkt een jaar ofzo en de prikpil maar drie maanden.
Oud 11-01-2002, 15:34
angel_undercover
angel_undercover is offline
Als je de pil erg lang doorslikt en daarna toch na lange tijd een stopweek neemt, dan is het veel kans dat je ongesteldheid niet normaal na een dag komt ofzow.. dacht ik

grxxtz

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten