![]() |
|
je hebt een bepaalde soort hormonen, die zitten in een soort buisje die in je bovenarm wordt geplaatst (ben ff de naam kwijt, geen zin om op http://www.rutgers.nl te kijken). dat buisje geeft geloof ik 1 jaar hormonen af. dan ben je dus 1 jaar niet ongesteld.
dus ik denk dat het niet zo heel erg veel uitmaakt. overigens duurt het bij de prikpil ook 3 maanden voor je weer ongesteld bent.
|
Verwijderd
|
Je zult er niet dood aan gaan, mensen die zo super zwaar ongesteld zijn dat ze half doobloeden en echt verschrikkelijk ziek er van zijn, wordt het soms aangeraden de pil altijd door te slikken. Maar of het als je gewoon ongesteld bent ook goed is...? Tis niet 100% gezond (ook door de hormonen ed), maar dodelijk zal het niet zijn. Event. voor de zekerheid ff aan de dokter vragen anders.
ekki, dat ding waar jij het over hebt heet toch gewoon de 'prikpil'? Das iig de on-officiele naam, geloof ik. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() dus dan slik ik hem door.... is dus niet erg? (mooi ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Even over de prikpil en de implantpil (of hoe ze dan ook precies heten), is het met die dingen niet zo dat je na respectievelijk 3 maanden of een jaar ongesteld word, maar dat je dan ook echt een maand lang ongesteld bent? Of ben je dan gewoon een dag of 5, 6 en dan huppa 3 maanden weer niet?
||
Citaat:
|
Als je de pil erg lang doorslikt en daarna toch na lange tijd een stopweek neemt, dan is het veel kans dat je ongesteldheid niet normaal na een dag komt ofzow.. dacht ik
![]() grxxtz
|
|