Oud 27-10-2002, 17:13
**~yvie~**
**~yvie~** is offline
me ex zij dat ie het wel opnieuwe wil proberen,,

ik geef nog veel om me ex, maar kheb nu een vriend waar ik ook om geef.
maarjah nu hij mij terug wil krijg ik natuurlijk wel weer gevoelens voor hem omdat ik al om hem gaf, twas me eerste liefde, en al heeft ie dingen geflikt khou nog steeds van hem

maarrr dr is wel een probleempje, kheb me nieuwe vriend nou en die heeft me pas een hele dure tel gegeven, en hij koopt steeds spullen voor mij, ik zeg dat dat niet hoeft maarjah hij wil het en vind het niet erg,, en omdat ik ook nog best van me nieuwe vriend hou, twijfel ik wat ik nou moet doen.
want ik weet nu niet voor wie ik moet kiezen , ik wordt echt gek van twijfels..

marjah zal ik maar gewoon die tel terug geven aan hem, wantjah als het nou echt weer iets wordt met me ex

xuzzzzzzzz
Oud 27-10-2002, 17:17
Roos
Roos is offline
Pff het gaat toch niet om die telefoon...

Ik zou je ex niet zomaar terug nemen. Het is niet zomaar uitgegaan. Denk daar maar eens goed over na, voordat je je huidige vriendje laat schieten.
Oud 27-10-2002, 17:29
Angeles
Angeles is offline
Ik zou me om die cadeaus niet druk maken. Je vriend kiest er zelf voor om die dingen voor jou te kopen, daar vraag jij niet om. Je vriend kan met zijn cadeaus jou niet "kopen", het geeft hem niet de garantie dat jij bij hem blijft en dat hoort hij zelf ook te weten.

Verder is het jouw keuze en die kan niemand voor je maken, maar denk wel even goed aan het motief van jouw ex om het weer te willen proberen. Hij weet neem ik aan dat je nu een andere vriend hebt. Pas op dat het geen jaloezie van hem is, als het feit dat jij nu een ander hebt de drijfveer is dan zit er iets goed fout.

Maak een afweging, maak je keuze, maar blijf niet te lang twijfelen, en precies wat Rosi zegt: bedenk ook waarom het uit is met je ex, en waarom je nu met je nieuwe vriend bent. Dat is niet voor niks.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 17:33
Angie_
Angie_ is offline
TIS JE EX

het is JE EX

HOU HET DAARBIJ
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 17:40
DEChengst
DEChengst is offline
Als je bij iemand blijft omdat die persoon je dure dingen geeft dan ben je toch echt verkeerd bezig. Bij mensen die een relatie aanhouden om de spullen die ze krijgen, komt er eigenlijk maar 1 woord in me op.
Oud 27-10-2002, 17:48
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Als je bij iemand blijft omdat die persoon je dure dingen geeft dan ben je toch echt verkeerd bezig. Bij mensen die een relatie aanhouden om de spullen die ze krijgen, komt er eigenlijk maar 1 woord in me op.
Ze zegt ook niet dat ze alleen maar bij haar vriend blijft om de dure spullen.

Verder zijn er nog grofweg twee mogelijkheden als het gaat om bij iemand blijven om de dure spullen, namelijk blijven uit hebzucht en blijven uit plichtsgevoel/schuldgevoel. In jouw stukje omschrijf jij de eerste soort, ik denk dat het hier meer om de tweede gaat.

Ook niet erg verstandig, dat is waar, maar we weten ook niet of het alleen om die reden is dat ze bij haar vriend is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten