Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Spelfouten zijn inderdaad niet al te belangrijk, maar ze zijn toch een onderdeel van een tekst. Degene die ik zie pik ik er uit, omdat ik weet dat het lastig is om in je eigen tekst fouten te herkennen.
Het is flauw om een verhaal neer te sabelen op spelfouten alleen, en daarom behandel ik ze ook vaak apart, buiten de reactie op het verhaal zelf. Slechts in enkele zeldzame gevallen, waarin verschrikkelijk veel spelfouten of dingen die het onduidelijk maken voorkomen, kan het het oordeel beďnvloeden. Een niet-kritische lezer die snel fast-food voor zijn geest wil hebben in de vorm van een verhaal, zal ook eerder afhaken als hij veel storende fouten tegenkomt. Met andere woorden: ze zijn wel van belang, maar op de achtergrond. Da's tenminste duidelijk. ![]() LUH-3417 |
![]() |
|
Hoi,
Leuk verhaal. Het is erg vreemd en heeft weinig zin en er gebeurd niet veel, maar voor de lengte is het leuk om te lezen. Het bevalt me wel. Misschien een idee om de omgeving meer te beschrijven en meer te laten gebeuren? Nu ondergaat het onderwerp alles nogal... Niet veel gebeurend. Beetje passief, om het zo maar te zeggen. Maar toch, verrassend en leuk.
|
hehe, kzat te denken dat je midden in een LSD trip zat ofzo
![]() Maar leuke ontknoping inderdaad. Zomaar de dieren gekozen of nog met een bedoeling? Lijkt je concierge op een miereneter? en je moeder op een ijsbeer?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Lizelotte (nieuw verhaal) Soapsie | 420 | 24-12-2004 10:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
ARTistiek |
Verhaal: De wandeling MAS187 | 6 | 13-07-2001 16:26 |