Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Niet dat het dus uitgaat, en dat je dan weer verliefd word op je ex. (zo kom je nu namelijk over met dat sippie face ding) |
![]() |
||
Citaat:
|
En kan verliefheid terugkeren nadat je een heel sterke raltie hebt gehad? en je bent door diegene ook ontmaagd, en de band is super.. kan dan nog de verliefdheid terugkeren naar de ex vandiegene?
vraag duidelijk?
|
Ik denk alleen bij een verliefdheid dat je niet echt iets met diegene gehad hebt. Als je een relatie hebt en na een half jaar is het verliefde gevoel weg, dan denk ik dat het niet meer terug komt. Maar als je eerst iemand heel erg leuk vond en toen niet meer dan kan het denk ik wel terugkeren, mits je dus niets met diegene gehad hebt (en dus niet zo dichtbij gestaan heeft)
||
Citaat:
![]() In situatie van deze vraag was er idd bij de eerste keer geen relatie
||
![]() |
Citaat:
De tweede keer kwam die verliefdheid in zo'n 2 dagen terug. En niet zo'n beetje ook. De reden (dat denk ik ten minste) dat die de eerste keer weg ging was omdat ik haar toen niet zo veel meer zag. Op een gegeven moment zag ik haar helemaal niet meer. Misschien een enkele keer in de 3 maanden dat ik toevallig tegen dr aan liep ofzo, maar meer ook niet. Maarja, die tweede keer hebben we dus wat gehad, niet zuper veel denk ik, maar het betekende wel wat voor me. Daar is dus een einde aan gekomen ![]() Ik ben bang dat als de verliefdheid nu weg gaat, en dus ook mijn verdriet en al die shit, dat dat ooit weer terug komt als ik haar weer vaker ga zien. Ik weet wel dat in die periode dat ik niet meer verliefd was, en har zo weinig zag, dat als ik haar een keertje toevallig twegenkwam op straat, dat ik meteen weer sterk iets voor haar voelde. Maar dat duurde nooit lang omdat ik haar dan weer zo'n lange tijd niet zag.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
gedumpt door de ware mvnmgn | 30 | 29-07-2007 14:46 | |
Psychologie |
Verliefd zijn: to be or not to be -SoloWolf- | 21 | 29-11-2006 19:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Altijd nog een tweede kans Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:48 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Azalea Femme-Fatale | 2 | 29-11-2003 18:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |