Oud 04-11-2002, 19:12
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Just a question... ik wil alleen het antwoord weten. Of dat nou negatief of positief is maakt weinig uit... maar ik wil het wel weten.

Ik heb het btw over een sterke verliefdheid die het zegmaar een half jaar vol hield
Oud 04-11-2002, 19:19
WolterB
WolterB is offline
ja, heb t een x meegemaakt
Oud 04-11-2002, 19:21
Verwijderd
Verliefdheid is een emotie. Emoties komen voort uit gedachten die wij over een gebeurtenis en / of entiteit hebben. Gedachten kunnen gemodificeerd worden.

Verliefdheid kan terugkeren.

Maar of dat wenselijk en / of reëel is?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 20:03
wortelQ
wortelQ is offline
Heb het zelf ook gehad. Eerst een dterke liefde van zo'n 4 maanden. Die was toen over....maar was weer terug gekomen.
Was voor mij toen ie terug kwam zeker positief, maar op dit moment niet echt positief.
Oud 04-11-2002, 20:20
Gup
Gup is offline
Oi,

kheb het zelf niet gehad, ben alleen nog een jaar verliefd geweest op mijn ex na 6 maanden relatie.
En na een jaar werd hij ook weer verliefd op mij...en nu zijn we alweer anderhalf jaar samen, ik denk dus echt dat het wel kan.

Kusje
Oud 05-11-2002, 16:02
musicgirly16
musicgirly16 is offline
half jaar???zeven jaar ook goed?!!!!!!!haha het blijft mar terugkomn of ik het nu wil of nie nouja terugkomen het gaat gewoon niet over!!!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 16:59
Wasteland
Wasteland is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
Just a question... ik wil alleen het antwoord weten. Of dat nou negatief of positief is maakt weinig uit... maar ik wil het wel weten.

Ik heb het btw over een sterke verliefdheid die het zegmaar een half jaar vol hield
Ligt aan de manier waarop het uitgegaan is. De gebeurtenissen die jullie meegemaakt hebben hoe sterk het gevoel naar elkaar toe is. Als de verliefdheid er is dan hersteld het zich..........
Oud 05-11-2002, 16:59
Wasteland
Wasteland is offline
Citaat:
musicgirly16 schreef:
half jaar???zeven jaar ook goed?!!!!!!!haha het blijft mar terugkomn of ik het nu wil of nie nouja terugkomen het gaat gewoon niet over!!!
7 jaar SOOOOOOOOO da's echt lang............
Oud 05-11-2002, 17:02
Verwijderd
Bij mij wel
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 17:06
Sithan
Sithan is offline
Bij mij gaat t nooit weg
Oud 05-11-2002, 17:14
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Jah.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 17:39
Piccola
Piccola is offline
Jazeker! Mjah, of 't gaat gewoon nooit over bij mij?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 17:43
Manuzhai
Manuzhai is offline
Zeker.
Oud 05-11-2002, 17:46
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
wortelQ schreef:
Heb het zelf ook gehad. Eerst een dterke liefde van zo'n 4 maanden. Die was toen over....maar was weer terug gekomen.
Was voor mij toen ie terug kwam zeker positief, maar op dit moment niet echt positief.
Ik denk dat met name het scenario bedoelt word, waar de relatie tussen de twee verliefdheidperiodes ook gewoon dus doorgaat.

Niet dat het dus uitgaat, en dat je dan weer verliefd word op je ex.

(zo kom je nu namelijk over met dat sippie face ding)
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 18:07
Druppel
Druppel is offline
ja
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 19:14
Rerisen Phoenix
Citaat:
Wasteland schreef:
Ligt aan de manier waarop het uitgegaan is. De gebeurtenissen die jullie meegemaakt hebben hoe sterk het gevoel naar elkaar toe is. Als de verliefdheid er is dan hersteld het zich..........
De vraag is eenzijdig van mijn kant.
Oud 05-11-2002, 19:17
angel_undercover
angel_undercover is offline
En kan verliefheid terugkeren nadat je een heel sterke raltie hebt gehad? en je bent door diegene ook ontmaagd, en de band is super.. kan dan nog de verliefdheid terugkeren naar de ex vandiegene?

vraag duidelijk?
Oud 05-11-2002, 22:34
gizmo
gizmo is offline
positief zeg maar..
Oud 06-11-2002, 17:50
marlies
marlies is offline
Ik denk alleen bij een verliefdheid dat je niet echt iets met diegene gehad hebt. Als je een relatie hebt en na een half jaar is het verliefde gevoel weg, dan denk ik dat het niet meer terug komt. Maar als je eerst iemand heel erg leuk vond en toen niet meer dan kan het denk ik wel terugkeren, mits je dus niets met diegene gehad hebt (en dus niet zo dichtbij gestaan heeft)
Oud 06-11-2002, 18:44
Rerisen Phoenix
Citaat:
marlies schreef:
Ik denk alleen bij een verliefdheid dat je niet echt iets met diegene gehad hebt. Als je een relatie hebt en na een half jaar is het verliefde gevoel weg, dan denk ik dat het niet meer terug komt. Maar als je eerst iemand heel erg leuk vond en toen niet meer dan kan het denk ik wel terugkeren, mits je dus niets met diegene gehad hebt (en dus niet zo dichtbij gestaan heeft)
ja goed

In situatie van deze vraag was er idd bij de eerste keer geen relatie
Oud 06-11-2002, 19:02
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
verliefdheid can rerise like a phoenix
Oud 06-11-2002, 21:32
wortelQ
wortelQ is offline
Citaat:
wortelQ schreef:
Nog ff een verhaaltje om mijn ervaring....

De tweede keer kwam die verliefdheid in zo'n 2 dagen terug. En niet zo'n beetje ook.
De reden (dat denk ik ten minste) dat die de eerste keer weg ging was omdat ik haar toen niet zo veel meer zag. Op een gegeven moment zag ik haar helemaal niet meer. Misschien een enkele keer in de 3 maanden dat ik toevallig tegen dr aan liep ofzo, maar meer ook niet.
Maarja, die tweede keer hebben we dus wat gehad, niet zuper veel denk ik, maar het betekende wel wat voor me. Daar is dus een einde aan gekomen (zie andere topics). En nu zie ik haar ook bijna nooit meer.
Ik ben bang dat als de verliefdheid nu weg gaat, en dus ook mijn verdriet en al die shit, dat dat ooit weer terug komt als ik haar weer vaker ga zien.
Ik weet wel dat in die periode dat ik niet meer verliefd was, en har zo weinig zag, dat als ik haar een keertje toevallig twegenkwam op straat, dat ik meteen weer sterk iets voor haar voelde. Maar dat duurde nooit lang omdat ik haar dan weer zo'n lange tijd niet zag.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten