Advertentie | |
|
![]() |
|
Dan kijken jullie gewoon geen Gilmore Girls....als alles in het leven zo gemakklijk was....
![]() Maar goed, het begint over tien minuten....ben benieuwd. ![]()
|
Not so real-time and realistic.
Eerste aflevering is een tegenvaller. Laten we hopen dat de personages wat beter worden uitgediept en dat we niet getrakteerd worden op constante deepthroat elementen. Dat het niet real-time is merkte je vooral aan het einde. Vliegtuig explodeert en nog geen 4 seconden later word er gemeldt dat het vliegtuig is ge-explodeert en dat het waarschijnlijk een bom is. Laten we hopen dat dit een cruciaal plotpunt is, anders is het gelijk al foute boel met die real-time.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Eerste episode was wel aardig, maar er valt verder nog niet zoveel over te zeggen....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik zou als ik jullie was gewoon de dvd halen, moet je wel van 00.00 tot 00.00 blijven kijken
![]() nog niet in NL maar al wel in GB en Amerika, en anders bestel je m via i-net maar yorin heeft heel die serie verneukt door hun debiele programering en de reclameblokken op verkeerde momenten(anti-climax)..
|
Herhalingen zijn op zondag om 23:00, op RTL 5 inderdaad.
Ik heb pas gister de eerste aflevering gezien. En ja het real-time element klopt niet. Maar goed, de suggestie wordt wel heel erg goed gewekt. Steeds die klok in beeld, splitscreen actie en daarna een scene wissel. Als je er niet constant op zou letten dan zou de serie perfect kloppen wat dat betreft. Het verhaal is natuurlijk niet zo heel erg bijzonder, maar het idee dat het zich in 24 uur afspeelt maakt het een stuk bijzonderder. Ik vind het heel boeiend, maar het is iets waar je van moet houden, van die whodunnit-series. En dan ook nog eentje die niet elke aflevering naar een duidelijke climax zoekt. Mooie vorm, goed gemaakt. Ik ga dit zeker volgen.
|
Verwijderd
|
mensen, volgens mij komt het niet door Yorin die reclameblokken, maar door de reclamecodecommisse. Elke programma moet minstens 2 minuten lang oid reclame hebben en zo zullen er nog wel meer regeltjes zijn.. vind het wel zonde, ik ga nu juist extra op de tijd letten, of het voor of achter loopt en zo
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik vond trouwens de aflevering gister/afgelopen week erg goed. Ik vind 't echt een goeie serie gewoon. Echt super gedaan. Wat vinden jullie er ondertussen van? |
![]() |
|
Wat mij opvalt is dat er soms een paar minuten wegvallen voor de reclame, maar bij ons is de reclame op andere tijdstippen...
Aangezien all events occur in real time: Volgens mij leeft Amerika ook al buiten de tv met commercials! ![]() Ik vind het idd een vet coole serie, alleen het wordt wel erg gecompliceerd. Ik heb het tenminste nog nooit gemist (naja gisteren niet gezien maar we hebben het opgenomen dus...) en iemand uitmn klas wel ( ![]() Die Kim is trouwens wel een vette HotShot zeg! ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[Spoilertopic] Prison Break Verwijderd | 500 | 26-11-2006 15:33 | |
Films, TV & Radio |
"24" Verwijderd | 266 | 26-05-2005 08:13 | |
Films, TV & Radio |
The 4400 Verwijderd | 18 | 29-01-2005 10:02 | |