Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2002, 00:12
Verwijderd
Wat vinden we ervan?
Ikzelf vind hem erg leuk.
Alleen nogal makkelijk, na één dagje spelen zat ik al in missie 9.

Nou, barst los..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2002, 00:19
Paperz
Paperz is offline
Racen zuigt...
Oud 22-10-2002, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Paperz schreef:
Racen zuigt...
Ja, wat een kutmissie was dat.
Die heb ik wel vaak opnieuw moeten doen, zeg.
Ik had geluk dat ik de andere wagen wegbeukte, en zo op een halve ronde voorsprong kwam.
Anders had ik het echt nooit gehaald.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 09:04
the 6th gate
the 6th gate is offline
racen was zo easy als de pest.
Vond het zekers wel een spel
Oud 22-10-2002, 20:28
MazeMouse
MazeMouse is offline
Bij de race is het zorgen dat je de eerste ronde al eerste ligt. Dan is het niet moeilijk meer.
Oud 22-10-2002, 20:35
S
S is offline
Ik heb em net en kom missie 1 nieteens door ...

Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 21:41
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
S schreef:
Ik heb em net en kom missie 1 nieteens door ...

Maak gebruik van de map. is dacht ik de Tab toets. Daar zie je waar je heen moet.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 22:53
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Wat moet je doen in die missie bij dat huis als je samen met Salvatore bent. Ik heb al die mannen gedood, maar wat moet je daarna in dat huis doen????
Oud 24-10-2002, 11:48
S
S is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef:
Maak gebruik van de map. is dacht ik de Tab toets. Daar zie je waar je heen moet.
Yeuy, gehaald .

Ik ben inmiddels al bij de race.

Nu kom ik daar niet verder...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 18:29
S
S is offline
Hmm...

Waarom liggen er in Freemode en Freemode Extreme bij veel gebouwen een dynamiet staaf? (een bundeltje met een klok erop)

Enneh, waar zit Yellow Pete?
Ik zoek me te pletter en kan 'em niet vinden...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 19:30
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Het is zeker een cool spelleku.. Goed verhaal, en wie zegt dat het een GTA3 kloon is kan effe zijn mond gaan wassen, aangezien het spel dus echt veel meer is dan GTA3.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 19:31
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef:
Wat moet je doen in die missie bij dat huis als je samen met Salvatore bent. Ik heb al die mannen gedood, maar wat moet je daarna in dat huis doen????
Nogal logisch, die kluis zoeken me die Salvatore, Salvatore de kluis laten openen en wegwezen.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 11:22
S
S is offline
Citaat:
S schreef:
Hmm...

Waarom liggen er in Freemode en Freemode Extreme bij veel gebouwen een dynamiet staaf? (een bundeltje met een klok erop)

Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 20:54
Master rick
Master rick is offline
Mafia rulezzzzzzzz

En dat racen is een heel simpel trucje voor:

bij je eerste checkpoint is een 'afslag' met stenen ervoor.
Ga daar in en als je bij de gewone weg komt druk op 0(reset car) ofzoiets en dan sta je voor de finish. handig he
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 19:54
knijtert!
knijtert! is offline
GTA3 is dus echt heel ander als Mafia en kun je dus niet vergelijken!!! (Ze zijn wel allebij leuk)

Mafia is dus echt heel vet, ik speel het af en toe bij een vriend van me. Ik was bij een begrafenis geloof ik.
Oud 01-11-2002, 22:53
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
S schreef:
Hmm...

Bekijk de map. Je hebt een map bij je spel gekregen (zodat je dus de héle map kunt zien.) Yellow Pete is volgens mij omcirkelt.

Dan nog, je hebt links boven in een kompas in beeld, volg de pijl..

En als je op Tab drukt, en je moet ergens heen, komt er een blauw kruis op de plek waar je moet zijn op de map. Zit dat kruis buiten het beeld, zie je een blauwe pijl op de rand van de map, volg die.
Oud 01-11-2002, 23:41
Berretje
Berretje is offline
Ik zit nu boven bij de kerk, moet je naar beneden lopen. Zit daar heel de mafia familie van een vent die je net neergeknalt hebt te janken...

Kom er niet uit, de eerst 6 man wel, maar dan komen ze met shotguns
Oud 02-11-2002, 22:46
S
S is offline
Citaat:
p-chez schreef:
Bekijk de map. Je hebt een map bij je spel gekregen (zodat je dus de héle map kunt zien.) Yellow Pete is volgens mij omcirkelt.

Dan nog, je hebt links boven in een kompas in beeld, volg de pijl..

En als je op Tab drukt, en je moet ergens heen, komt er een blauw kruis op de plek waar je moet zijn op de map. Zit dat kruis buiten het beeld, zie je een blauwe pijl op de rand van de map, volg die.
In Freeride is Yellow Pete niet omcirkeld... En het is geen missie, dus geen kruis .

Maar ik heb em al gevonden. Hoboken, in de doodlopende straat.

(Brug over, doorrijden, met de bocht naar links mee, eerste rechts, eerste rechts en dan bij de bioscoop Twister).
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 07:51
wilco984
wilco984 is offline
Ik heb Mafia van de week gekregen... en ik vind hem echt super kicken vet... maar ik zit nu in een missie dat je een racewagen moet lenen en moet laten ombouwen.. wanneer komt die racemissie dan ??? erna ofzo
Oud 07-11-2002, 15:43
slipkit
slipkit is offline
Citaat:
Berretje schreef:
Ik zit nu boven bij de kerk, moet je naar beneden lopen. Zit daar heel de mafia familie van een vent die je net neergeknalt hebt te janken...

moet je eerst die 6 mannen doden en dan links achter zon halve rotonde gaan staan en een beetje buken oden
schotgun jatten en weer schietenniet zo moeilijk hoor
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 12:25
Master rick
Master rick is offline
Chill, ik heb mafia gisteren uitgespeeld vet vaag einde, ik vond um wel een beetje kort jammer dat er geen multy player is.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 20:58
slipkit
slipkit is offline
ik zit nu bij missie 14 op die boot maar ik heb de emmer al maar hij komt zijn speech niet houden wanneer gebeurt dit?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 22:36
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
slipkit schreef:
ik zit nu bij missie 14 op die boot maar ik heb de emmer al maar hij komt zijn speech niet houden wanneer gebeurt dit?
als je t wapen hebt
Oud 13-11-2002, 12:46
Maradinus
Maradinus is offline
Ik ben bij die Molotov party in de walktrough staat 2 auto's kapot maken met een molotov flesje en 1 met de basebalbat maar asl ik 2 auto's ka[pot heb ge,maakt komen die lui uit die bar. en die hebben geweren.

Ik rij altijd over die gast heen die voor die deur zeg staat waar die auto's staan want die heeft een geweer maar dan lukt het nog niet wat moet ik doen??

bvd maradinus
Oud 13-11-2002, 14:28
slipkit
slipkit is offline
ik heb gewoon een beetje op die auto's los geramt en er kwam niemand hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2002, 16:20
Maradinus
Maradinus is offline
vaag die gast zeg dan boy's help!!!
Oud 13-11-2002, 16:31
ice-dive
ice-dive is offline
wil er iemand effe wat screenshots plaatsen??
Oud 13-11-2002, 21:30
wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
Ik ben bij die Molotov party in de walktrough staat 2 auto's kapot maken met een molotov flesje en 1 met de basebalbat maar asl ik 2 auto's ka[pot heb ge,maakt komen die lui uit die bar. en die hebben geweren.
Nie zo moeilijk, ram niet op de ruiten dan worden ze gewekt en komen ze naar buiten... die Molotov cocktailtjes hoef je niet eens te gebruiken.. dat lokt ze ook.. gewoon met de baseball bat rammen en niet op de ruiten.. ZO GOED
Oud 13-11-2002, 22:59
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Maradinus schreef:

Ik rij altijd over die gast heen die voor die deur zeg staat waar die auto's staan want die heeft een geweer maar dan lukt het nog niet wat moet ik doen??

bvd maradinus
Als je gewoon goed luistert naar wat Paulie tegen je zegt, hij maakt duidelijk dat je niet teveel aandacht moet trekken. Dus via ACHTER gaan. Kun je 't hekje open maken. Dan hou je de muisknop ingedrukt zodat je slag met je baseballbat opgeladen wordt, en mep je die guard op zijn achterhoofd. Dan gewoon een beetje met die knuppel die auto's kapot slaan tot het balkje onder in beeld aangeeft dat je die auto genoeg gemolesteerd hebt. Dan komen die lui. Je hoeft die molotovs niet te gooien. Ik heb ze voor de lol gegooid toen die lui al op me aan 't schieten waren.. beetje blijven bewegen, dan raken ze je niet, lekker molotovje d'r op flikkeren.. terug naar Paulie in de auto, en weg jakkeren maar
Oud 14-11-2002, 09:16
Maradinus
Maradinus is offline
thxx ben er al uit!!!!
Oud 14-11-2002, 17:29
Maradinus
Maradinus is offline
Ik ben nu in dat hotel en dan vraag aan die man bij de receptie dan zegt hij...bla bla bla

en dan ga ik nar die man to die loopt helemaal naar boven naar de director en wat moet ik dan doen als ik mijn pistool te voorschijn haal dan ben je het bokje (= ben je zo dood)

wie kan mij vederhelpen
??

Laatst gewijzigd op 14-11-2002 om 18:27.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 12:49
slipkit
slipkit is offline
die gozer benede dood schieten de beveiliging uitmoorden, sleutel zoek voor zijn kamer bommetje plaatsen en dan springt ie in een filmpie het raam uit en tadaaaa j hebt hem gehaald

(zo heb ik het dus gedaan )
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 17:04
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
slipkit schreef:
die gozer benede dood schieten de beveiliging uitmoorden, sleutel zoek voor zijn kamer bommetje plaatsen en dan springt ie in een filmpie het raam uit en tadaaaa j hebt hem gehaald

(zo heb ik het dus gedaan )
Geloof 't ook idd.
Oud 18-11-2002, 14:41
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Berretje schreef:

hehe, ik ga ook steeds dood zodra die lui met shotguns komen
maar 't gaat wel goed komen, moet gewoon ff een shotgun zien te bemachtigen van 1 van die lui, dan komt 't denk k wel goed.
Oud 18-11-2002, 19:59
S
S is offline
Citaat:
cHa0s schreef:
hehe, ik ga ook steeds dood zodra die lui met shotguns komen
maar 't gaat wel goed komen, moet gewoon ff een shotgun zien te bemachtigen van 1 van die lui, dan komt 't denk k wel goed.
Tsk, als je dat nieteens lukt...

Blijf gewoon in de deuropening staan, knal iedereen neer die je ziet, duck steeds een stukje uit de deur en dan weer snel terug en dan zodra je denkt dat het rustig is lopen! Bovenin de bak van de priester zitten ook nog mensen op je te schieten.

Daarna kun je achter pilaren schuilen, je hebt genoeg ammo opgeraapt van de andere mafiosi die je hebt neergeknalt.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 23:04
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
S schreef:
Tsk, als je dat nieteens lukt...
Zet eerst eens die trainer uit voor je zoiets zegt

Citaat:
Blijf gewoon in de deuropening staan, knal iedereen neer die je ziet, duck steeds een stukje uit de deur en dan weer snel terug en dan zodra je denkt dat het rustig is lopen! Bovenin de bak van de priester zitten ook nog mensen op je te schieten.

Daarna kun je achter pilaren schuilen, je hebt genoeg ammo opgeraapt van de andere mafiosi die je hebt neergeknalt.
't zijn alleen die gasten met shotguns waar k moeite mee heb

ik verschuil me in eerste instantie gewoon achter de lijkkist, werkt prima.. nou ja, eerst die ene gozer neerknallen, daarna achter de lijkkist schuilen... en dan naderhand zit er nog eentje eenzaam in de buurt van de biechtstoel... en daarna komen dus die lui met le shotguns...

Laatst gewijzigd op 18-11-2002 om 23:07.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten