Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zit nu boven bij de kerk, moet je naar beneden lopen. Zit daar heel de mafia familie van een vent die je net neergeknalt hebt te janken...
Kom er niet uit, de eerst 6 man wel, maar dan komen ze met shotguns ![]()
||
Citaat:
![]() Maar ik heb em al gevonden. Hoboken, in de doodlopende straat. (Brug over, doorrijden, met de bocht naar links mee, eerste rechts, eerste rechts en dan bij de bioscoop Twister). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
schotgun jatten en weer schietenniet zo moeilijk hoor |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ben bij die Molotov party in de walktrough staat 2 auto's kapot maken met een molotov flesje en 1 met de basebalbat maar asl ik 2 auto's ka[pot heb ge,maakt komen die lui uit die bar. en die hebben geweren.
Ik rij altijd over die gast heen die voor die deur zeg staat waar die auto's staan want die heeft een geweer maar dan lukt het nog niet wat moet ik doen?? bvd maradinus
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben nu in dat hotel en dan vraag aan die man bij de receptie dan zegt hij...bla bla bla
en dan ga ik nar die man to die loopt helemaal naar boven naar de director en wat moet ik dan doen als ik mijn pistool te voorschijn haal dan ben je het bokje (= ben je zo dood) wie kan mij vederhelpen ??
Laatst gewijzigd op 14-11-2002 om 18:27. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar 't gaat wel goed komen, moet gewoon ff een shotgun zien te bemachtigen van 1 van die lui, dan komt 't denk k wel goed. ![]()
||
Citaat:
![]() Blijf gewoon in de deuropening staan, knal iedereen neer die je ziet, duck steeds een stukje uit de deur en dan weer snel terug en dan zodra je denkt dat het rustig is lopen! Bovenin de bak van de priester zitten ook nog mensen op je te schieten. Daarna kun je achter pilaren schuilen, je hebt genoeg ammo opgeraapt van de andere mafiosi die je hebt neergeknalt. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ik verschuil me in eerste instantie gewoon achter de lijkkist, werkt prima.. nou ja, eerst die ene gozer neerknallen, daarna achter de lijkkist schuilen... en dan naderhand zit er nog eentje eenzaam in de buurt van de biechtstoel... en daarna komen dus die lui met le shotguns...
Laatst gewijzigd op 18-11-2002 om 23:07. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
De nieuwe mafia 2 is zeker tommiegun | 15 | 14-05-2005 15:33 | |
Games |
Mafia 2 dan toch in productie tommiegun | 13 | 26-12-2004 18:57 | |
Games |
Mafia 2 Wie Weet Meer? USPalermo | 7 | 23-01-2004 01:23 | |
Games |
Op welke game sta jij te wachten, en waarom. tommiegun | 162 | 20-12-2003 11:00 | |
Games |
[cheats] Mafia Verwijderd | 9 | 03-11-2002 16:42 | |
Games |
mafia de | 2 | 13-02-2002 18:28 |