Advertentie | |
|
![]() |
|
Goede cd! Beastie boys vind ik zowiezo wel ok band. Begonnen toch als een punk-bandje, en langzamerhand steeds meer rap erin gesmeten, wat ik nog steeds kon waarderen. Eigenzinnige band, alleen live vond ik het minder goed overkomen, en op gegeven moment leek het wel of wereldverbeteraars wouden zijn, waar ik zo mijn bedenkingen bij had, maar ze denken wel goed na en de teksten zijn vaak ook ok (when I'm in Holland I eat pannecookies), dus mijn zegen hebben ze.
|
IK !!!
![]() Ik vind ze echt superkoel en kan mezelf eigenlijk wel redelijk fan noemen ![]() Licensed to ill is een goed album, koele muziek, leuke teksten ook ![]() ![]() Hello Nasty is ook een van mijn favorieten, heel anders, maar dat kan ik wel waarderen... ![]()
||
Citaat:
wat heeft quarashi nou bereikt? een leuke videoclip en enkele nummers, nou geweldig
||
Citaat:
ben jij niet die mortischa van guido...ik geloof het wel..aisa was het he ja hij had je forumnaampje een keer gementioned...ik ben vriend van hem ben je haar of loop ik voor niks te lullen
||
Verwijderd
|
Citaat:
hoi vriend van guido, ik ben geen playeres of playerin en nee hij was niet te klein (daar kom jij dus mee, ik niet). Blijkbaaar heeftie ook neit alles verteld anders zou je me niet zo aanvallen... btw excuses voor de late reactie |
![]() |
||
Citaat:
nee was zeker geen aanval..sorry dat dat zo aankwam.. Ik ken je niet eens dusse laten we niet zo beginnen.. Hij heeft mij er namelijk op het moment zelf van alles over verteld en het abrupte einde heeft mij ook wat nieuwsgierig gemaakt...niet dat je me iets verplicht bent hoor ![]() nou dawasset
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |
Muziek |
Beastie Boys 14 December HMH watnuweer | 40 | 15-12-2004 14:20 | |
Muziek |
Beastie Boys in de Melkweg IEMOW-KOR | 219 | 30-08-2004 10:10 | |