![]() |
|
ik wil aan iedereen die even een half uurtje de tijd heeft vragen om de volgende site over het ware verhaal achter 11 september uitgebreid te bekijken: HTTP://www.worldmessenger.20m.com/
Wat hier allemaal staat is nogal schokkend, ga alleen kijken als je bereid bent jouw beeld van de wereld aan te passen, dus dat je niet meteen na een paar regels denkt: dit gaat me te ver. Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden, ik ben in ieder geval overtuigd!
|
![]() |
|
maar zoals ik al zei, zonder uitgebreide uitleg met bewijzen kan zo'n bericht niet geloofwaardig overkomen: bekijk daarom
http://www.worldmessenger.20m.com/ en oordeel dan!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er zijn verschillende theorieen: - Bin Laden met Al Qaida (vanwege origine kapers) - Bin Laden met CIA (vanwege het feit dat de CIA niks tegen Bin Laden deed toen deze in het ziekenhuis lag in de VS en een CIA'er nog met hem gesproken had; dit kan er mee te maken hebben dat ze het juist toejuichden. Overigens ontkent de CIA dat ze Bin Laden voor de aanslagen hebben gezien.) - Zionisten (meerdere mensen van een Israelish bedrijf waren vlak voor de aanslagen gewaarschuwd via SMS en onder hen waren dan dus ook geen gewonden) - iemand in eigen gelederen (politiek? CIA? FBI? Omdat er ook verhalen te ronde gingen over de vraag waarom deze vliegtuigen in godsnaam twee van zulke inmense gebouwen neer konden laten storten. Ook zou het raar zijn dat er in gebouw 7 explosies waren voordat de torens instorten. Dit zou kunnen duiden op bommen die geplaatst zijn, voordat de vliegtuigen invlogen op de torens) - anders... Suzan
|
voor 11 september/osama bin laden/de rest van dat geklets
http://forum.scholieren.com/Forum32/HTML/002344.html ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
11 september 2001, wat klopt er wel/niet nachtmens | 251 | 24-12-2012 22:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
islam en 11 september Verwijderd | 1 | 07-09-2011 16:45 | |