Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
tja, ik heb het net als miss helena andersom meegemaakt. dat ik gewoon 2 weken lang lag te pitten en niet wakker werd zo ongeveer, maar dat kwam omdat ik depressief was.
wel heb ik meegemaakt dat ik ontzettend veel last had van mijn gewrichten en niemand wist waar het van kwam. uiteindelijk hebben ze het maar op groeiproblemen gegooid omdat ze toch nix anders wisten. ik vond dat ook heel vervelend, ik kon niet meedoen met gym en was ik eindelijk een weekje wat beter te been kwam daarna toch weer de terugslag en moesten de krukken weer tevoorschijn gehaald worden. op een gegeven moment de krukken weer aan de kant gegooid omdat mun polsen het niet meer aan konden en zo nog een aantal maanden rondgestrompeld. ik heb nu nog steeds vaak last van mijn gewrichten enzo, maar nu boeit het me niet meer. ik wil toch niet meer gymen (andere redenen). |
![]() |
|
![]() |
het is dan wel niet het enige waardoor ik in die depressie terecht ben gekomen, maar het is op het moment denk ik wel het grootste probleem. vooral ook omdat we nu op school heel erg bezig zijn met vervolgopleidingen enzo en ik dan naar de alo wil. terwijl dat zoals het er nu uitziet gewoon niet kan. begon eindelijk weer een lichtpuntje te zien in mn leven zeg maar de laatste tijd, dacht dat het geestelijk iets beter ging, maar dat gaat nu ook weer minder...
|
Het was even doorbijten want het is zo'n lap tekst aan mekaar
![]() Wat jij hebt zal niet overgaan als je er depressief mee blijft lopen. Ik weet het van mezelf want ik was in mijn zwaar depressieve periode echt chronisch moe. Probeer iets te vinden waar je lol in hebt. Daar kun je energie uit putten. En je vrienden die je steunen. Kleine dingen, een aanraking, een knuffel, een steunend woord kunnen vaak net de dingen zijn die je nodig hebt om de energie te vinden dat iets lukt. En als het niet lukt niet meteen instorten en zeggen dat het nooit zal lukken. Vraag je af wat er mis ging. En werk er aan. *knuffel* Mijn emailadres is joeyklerkx@hotmail.com als je meer kwijt wilt.
|
![]() |
Jouw verhaal komt mij heel bekent voor.
Ik ben nu zelf chronische vermoeid, zoals dat zo leuk heet. Maar ik kan gelukkig nog net hele dagen naar school maar dat gaat net. Maar wat ik niet snap is als je zo graag met gym mee wilt doen waarom ga je dan naar die lessen want dan begint het te jeuken. Als ik jou was zou ik proberen te regelen dat je bij de gym lessen niet meer aanwezig hoeft te zijn veel sterkte |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
dat ken ik! ik moest op een gegeven moment ook maar weer gewoon gaan lopen en schrijven en alles en dat deed pijn! maar anders zouden mijn spieren helemaal slap worden en zou het probleem alleen maar erger worden enzo en goed naar een paar maanden ging het een stuk beter
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Van wie is de saairmoedermond? #1720 Verwijderd | 500 | 27-09-2012 16:22 | |
Psychologie |
Het grote lucht je hart topic nummer 93!! Verwijderd | 492 | 13-04-2007 13:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Doe maar, dicht maar flipvla | 1 | 26-01-2004 20:24 | |
Liefde & Relatie |
hoe haal ik mijn ouders nou toch over?! droppie | 38 | 15-07-2003 16:50 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 |