Advertentie | |
|
![]() |
|
[QUOTE]Sarahbressers schreef:
Zo lang hij er niets van zegt kan 't heel goed zo zijn dat hij iets heeft van 'ik vind 't niet helemaal fijn, maar ik weet wel dat ze er niets mee bedoelt, dus ik vind 't niet nodig er iets van te zeggen'. En dan hoef je er dus geen rekening mee te houden. Vind ik. [QUOTE] Goed verwoord!!! Dat vind ik dus ook
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Q.
|
tis maar hoe de vriend van haar erover denkt,
ik geef ook wel eens een gewone vriendin van me een kus op r mond waar me vriendin "bij" is ( meestal niet langs me staat maar ze zou het zo kunnen zien ) voor zover ik weet vind me vriendin dat niet erg, en als ze da wel vind dan moet ze da zeggen dan doe ik dat toch gewoon niet meer ? dus ik vind niet dat jij er echt rekening mee hoeft te houden.. sorry ![]() en over "rivaal" als je elkaar vertrouwt en niet snel jaloers bent (zoals ik) hoef je niet bang te zijn toch ? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je weet dat die vriend het niet leuk vind (ook al zegt hij er nix van), moet je het gewoon niet doen. |
![]() |
|
![]() |
Hee.... ik vind op zich dat het moet kunnen!
jullie zijn toch gewoon goeie vrienden? kijk, als je meer voor haar volet ofzo is het anders... ik kan me ook wel voorstellen dat die vriend het niet leuk vindt, het is wel z'n vriendin maar hij moet ook begrijpen dat jullei gewoon vriendne zijn, toch? haha succes ermee! kus wiets
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
Ik mis mijn vriendin en ex. oldt3 | 13 | 31-03-2004 17:43 | |
Liefde & Relatie |
Verkering met mijn beste vriend.. (Lang verhaal) U-NiQ | 27 | 23-12-2002 20:13 | |
Liefde & Relatie |
Vriend die ander meisje op mond kust... djenzie | 52 | 08-10-2002 18:50 | |
ARTistiek |
meningen graag??(verhaal) Verwijderd | 8 | 02-05-2002 09:17 |