mja... mja... mja... ik had wat rondgevraagd en bleek dat vele gasten helemaal niet eens meer een neus hadden, had ook wat info aan m'n stiefvader gevraagd over het gebruik van speed door de neus en volgens hem zou je neusbotje na verloop van tijd kalk verliezen wat leidt tot een toeterneus

, minder, maar het blijft lekker, door dat stijg ik bovenmezelf uit en het geeft me een goed gevoel. nog meerdere feitjes die ik te horen kreeg was dat als je bijvoorbeeld zou gaan fitnissen met die zooi op (wat ik dagelijks doe maar dan zonder) dan zou je het langer vol houden en massa's spieren zou kweken, maar uiteraardt zitten daar bijwerkingen bij en dat is dat je proteine en andere stoffen zwaar verbruikt (dus ook je reserves), vandaar dat je zware honger krijgt en ook goed en veel moet eten (gezond, suikers, vitaminen etc...). ik had laatst bij een vertrouwde persoon wat besteld en dat was 100% puur zuivere speed, niet geel uitziend maar wit (geen coke) met een echte bittere smaak. (nog de beste wensen allemaal

) Geen pijn in de neus en ook weinig tot geen bijwerkingen zoals in het 1ste bericht geschreven...
anyway : speed is naar mijn id opzich lekker maar doe het niet teveel, je slaapt niet meer wanneer dat moet of dat je er vroeg uit moet, negeer je honger niet, neem jus d' orange (appelsientje

) en broodjes gezond etc en wees vooral voorzichtig met wat je koopt, nooit bij onbekende want je weet tenslotte nooit wat erin zit verwerkt.
Greetz