Oud 30-12-2002, 18:11
Isa
Isa is offline
ik heb het oude spelletje bij de bieb gehuurd en zit nu al vast.
zijn er cheats voor?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2002, 18:23
Phreak
Phreak is offline
Kijk of je hier iets kan vinden.
Oud 30-12-2002, 19:50
qghp
qghp is offline
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 09:05
Isa
Isa is offline
Citaat:
Courage schreef:
Kijk of je hier iets kan vinden.
ik wilde op de eerste site een zip downloaden zegt ie dat het niet bestaat.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 09:57
Isa
Isa is offline
hmm, dit ziet er leuk uit:

Duplicate belt items
Thrown down all items from your belt until you can not throw any more items without moving, then throw an item. If it falls two squares away from your player, it will magically also be still in your belt! If you pick up that item, you will have two of the kind! Repeat until you have enough of everything.

Increase item attributes
With items that add points to the attribute when equipped you can do the following: To use a weapon, helmet, or armor with insufficient attribute, equip a ring (or amulet) that will increase that attribute. Now you can wear the helmet/armor/weapon. Simply remove the ring and voila, you can still wear the desired item.

Duplicating Items:
Drop any item on the ground and walk back about five spaces. Make sure you have room in your inventory for two of the items. Click on the item and right when you are picking it up click on any of the items in your belt (the belt is the area that has 8 spaces for potions and scrolls.) If you did it right the box where it names the thing your clicker is on should name the thing you are trying to duplicate. Press the hotkey for inventory (I) and put it in your inventory. The original item should already be in your inventory. Make sure your inventory is closed while duplicating until you put the item in.

snap alleen niet wat er staat maarja.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 10:55
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Heel handig, dan moet je bij Google even opgeven "Alleen zoeken in Nederlandstalige pagina's"...

Oud 31-12-2002, 11:44
Isa
Isa is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
hmm, dit ziet er leuk uit:

Duplicate belt items
Thrown down all items from your belt until you can not throw any more items without moving, then throw an item. If it falls two squares away from your player, it will magically also be still in your belt! If you pick up that item, you will have two of the kind! Repeat until you have enough of everything.

hoezo until you cannot throw without moving? je kunt alle items weggooien zonder te bewegen!!!
en het valt nooit 2 squares ver weg.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 11:45
Isa
Isa is offline
en hoe werken die gezipte download-hacks???????????
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 12:40
Isa
Isa is offline
waaaaaaaaaaaaaaaah. hoe moet ik ooit met mijn stomme boog zo'n butcher verslaan die je met 3 slagen gedood heeft?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
waaaaaaaaaaaaaaaah. hoe moet ik ooit met mijn stomme boog zo'n butcher verslaan die je met 3 slagen gedood heeft?
Niet. Wachten totdat je sterker bent.

Verder denk ik dat je het niet gaat redden met je boogje. Diablo is niet al te goed uitgebalanceerd...
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
Duplicating Items:
Drop any item on the ground and walk back about five spaces. Make sure you have room in your inventory for two of the items. Click on the item and right when you are picking it up click on any of the items in your belt (the belt is the area that has 8 spaces for potions and scrolls.) If you did it right the box where it names the thing your clicker is on should name the thing you are trying to duplicate. Press the hotkey for inventory (I) and put it in your inventory. The original item should already be in your inventory. Make sure your inventory is closed while duplicating until you put the item in.

Dit is een hele goeie truk. Zelf vaak toegepast. Het werkt namelijk op elk item.
Dus ook op je zwaard die je kan verkopen voor 10000
En op strength potions
En op je spreuk boeken

Werkt volgens mij niet meer met de laatste patches.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 12:51
Verwijderd
ik had die jamella d2 editor.

die was stoer
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 13:00
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Havock schreef:
ik had die jamella d2 editor.

die was stoer
Jah, de nieuwste werkt wel alleen kun je inventory niet editten. Kan ik alsnog mijn nieuwste build niet testen voor ik em online ga gebruiken.....
Oud 31-12-2002, 14:14
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
Dat is simpel...
Ga eerst de kerker van top tot teen onderzoeken...(die etage dan) en zoek naar tralies. Als je de butcher loslaat, ren dan naar de tralies en doe de deur dicht. Dan kan je eendjes schieten bij wijze van...

@eddie:
Rogue/Amazon roeleert...ik heb dia1 en 2 met boog uitgespeelt
Oud 31-12-2002, 15:03
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:
@eddie:
Rogue/Amazon roeleert...ik heb dia1 en 2 met boog uitgespeelt [/B]
Ik ook. Met een boog op mijn barb
En daarna een boog op mijn druid.
En diezelfde boog deed daarna dienst op mijn necromancer.
En daarna nog een keer op mijn sorc.
Oud 31-12-2002, 15:20
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
SC is voor mietjes..
Hardcoreeeeeeeeee!
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 17:04
Verwijderd
Citaat:
SC is voor mietjes..
Hardcoreeeeeeeeee!
Diablo 1 heeft geen softcore/hardcore

Citaat:

Ga eerst de kerker van top tot teen onderzoeken...(die etage dan) en zoek naar tralies. Als je de butcher loslaat, ren dan naar de tralies en doe de deur dicht. Dan kan je eendjes schieten bij wijze van...
The Butcher kan deuren openen

Citaat:

Je moet blijven lopen, dan weer een keer schieten, dan weer lopen, de hele dungeon-etage door. Het kan dan even duren, maar uiteindelijk lukt het. Zorg er wel voor dat je op een redelijk level zit.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Baron Sengir schreef:
@eddie:
Rogue/Amazon roeleert...ik heb dia1 en 2 met boog uitgespeelt
In diablo 1 niet. De skills zijn niet je-van-het.

In Diablo 2 is het een stuk beter iig!
Level 15 strafe, een socketed boog met knockback, cold damage + slow, 15% increased attack speed, 30% chance of piercing attack, handschoentjes met 20% increased attack speed, level 10 (ofzo) Pierce. Ruled! (Knockback op een boog! (h) )

Laatst gewijzigd op 31-12-2002 om 18:35.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 18:36
Verwijderd
www.gamerevolution.com
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 21:31
Isa
Isa is offline
Citaat:
N00dles schreef:
Diablo 1 heeft geen softcore/hardcore

dat meen je niet.
Citaat:
Je moet blijven lopen, dan weer een keer schieten, dan weer lopen, de hele dungeon-etage door. Het kan dan even duren, maar uiteindelijk lukt het. Zorg er wel voor dat je op een redelijk level zit.
ik zit op level 5.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 21:49
Isa
Isa is offline
werken diablo downloads voor version 1.07 ook voor latere versies? opf voor juist jongere versies?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 23:30
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
N00dles schreef:

De Butcher heeft niet zo'n hoge A.I. dat ie helemaal om gaat lopen naar de deur...daarom stel ik ook voor om snel de deur te sluiten en naar een hoek van de tralies te lopen. Heeft bij mij altijd, maar dan ook altijd, gewerkt...
Oud 01-01-2003, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Baron Sengir schreef:
De Butcher heeft niet zo'n hoge A.I. dat ie helemaal om gaat lopen naar de deur...daarom stel ik ook voor om snel de deur te sluiten en naar een hoek van de tralies te lopen. Heeft bij mij altijd, maar dan ook altijd, gewerkt...
Same here, maar ik schrok me wel de pleuris toen King Leoric achter me aan kwam en ik van hem af dacht te zijn toen ik door een deur ging, en hem dichtdeed.

Ik gilde het uit toe ie hem opendeed en er door kwam om me af te rossen
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 20:03
ice-dive
ice-dive is offline
http://www.cheatplanet.com/pccheats/2031.html
Oud 01-01-2003, 23:58
micra
micra is offline
dus dit spel is over netwerk tevinden hoorde ik van mijn broer..
eerst maar eens de full game vinden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2003, 11:52
Isa
Isa is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:
juist, maareh, alleen krijg ik die deur niet dicht, hij zit te vlak achter mij. grom.

toch bedankt voor de tip.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 15:03
Isa
Isa is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
juist, maareh, alleen krijg ik die deur niet dicht, hij zit te vlak achter mij. grom.

toch bedankt voor de tip.
yahoo, ik startte net het spel op en na 2 keer al werkte je truc ineens, baron sengir bedankt!!

weg butcher.

maarrreh, wat nu? wat moek nu doen? ik kan alleen nog maar het dorp of de kerk in.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 15:48
Isa
Isa is offline
ik ben nu in de lair van de skeleton king op level 3. iemand tips hoe die te verslaan? of is dit maar een mini-quest en hoef ik de skeleton king helemaal niet te verslaan?

bvd
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 16:06
GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
hoezo until you cannot throw without moving? je kunt alle items weggooien zonder te bewegen!!!
en het valt nooit 2 squares ver weg.
Misschien is het al gelukt or, maar zo niet:
Je moet zoveel items weggooien dat je volledig omringd bent door items op de grond, dan kan je als het goed is niet meer weglopen (tenzij ze er opeens achter komen dat je best op een vierkant vakje met wat-dan-ook erop kan lopen, mgoed, die sukkels zijn gecreeerd door Blizzard he?), en dan moet zo'n item twee vakjes van je af vallen. Bij de eerste paar versies dan...
Oud 03-01-2003, 23:42
Verwijderd
Citaat:
EvilSmiley schreef:
SC is voor mietjes..
Hardcoreeeeeeeeee!
M'n broertje heeft 'm op Hell uitgespeeld. Z'n karakter, barbarian, was in de level 90.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 18:28
Kakashi
Kakashi is offline
Cheaten op Battle.net is echt lame.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 18:37
ingefranken
ingefranken is offline
KIJK OP http://www.pcgameworld.com/cheats.ph...Diablo_Cheats/
Oud 06-01-2003, 02:10
ChuCky16_:-)
ChuCky16_:-) is offline
nee je hoeft king leoric niet te verslaan maar die crown van hemn levert redelijk poen op....en er zijn verborgen kamers met kisten en daar zitten een aantal magische items in...(vaak ook 1 of 2 goede items)

de tactiek om hem te verslaan is gewoon zorgen dat je een speelbook of chain lightning hebt gelezen (of lighting) en dan gewoon blijven raggen op je spellknop..(neem genoeg manna mee verkoop alle onnodige zooi enz aangezien je met jou char waarschijnlijk heel veel healing pots nodig hebt...

nog een manier...je laat die vent lekker wezen en je vecht nog 30keer lvl 1t/m3 door tot je sterk genoeg bent en em gewoon dood kunt raggen...

nog 1tje.. kijk bij griswold welk item het duurst is.... drop het dan op de grond loop een eindje weg...(5passen) pick dan je item op door erop te klikken..... je moet dan op hetzelfde moment dattie em oppakt een healingpot aanklikken in je belt daarmee dupliceer je het item... LET WEL!! dit vergt veel oefening en goede timing...

oohja als het je lukt en je zit dus met een item aan je cursor...open dan niet je inventory...want dan geen hij een bericht dat je cheat..
inventory gewoon dichtlaten...eerst dat item droppen en dan pas oppakken zonder daarbij je invent te openen...
verkoop het gedupliceerde item en je hebt poen om goede meuk te kopen......herhaal dit zo vaak als nodig is
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten