Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder denk ik dat je het niet gaat redden met je boogje. Diablo is niet al te goed uitgebalanceerd... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus ook op je zwaard die je kan verkopen voor 10000 ![]() En op strength potions ![]() En op je spreuk boeken ![]() Werkt volgens mij niet meer met de laatste patches. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ga eerst de kerker van top tot teen onderzoeken...(die etage dan) en zoek naar tralies. Als je de butcher loslaat, ren dan naar de tralies en doe de deur dicht. Dan kan je eendjes schieten bij wijze van... @eddie: Rogue/Amazon roeleert...ik heb dia1 en 2 met boog uitgespeelt ![]()
||
Citaat:
![]() En daarna een boog op mijn druid. En diezelfde boog deed daarna dienst op mijn necromancer. En daarna nog een keer op mijn sorc.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In Diablo 2 is het een stuk beter iig! Level 15 strafe, een socketed boog met knockback, cold damage + slow, 15% increased attack speed, 30% chance of piercing attack, handschoentjes met 20% increased attack speed, level 10 (ofzo) Pierce. Ruled! (Knockback op een boog! (h) ![]() Laatst gewijzigd op 31-12-2002 om 18:35. |
![]() |
|||
Citaat:
dat meen je niet. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik gilde het uit toe ie hem opendeed en er door kwam om me af te rossen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
toch bedankt voor de tip. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
weg butcher. maarrreh, wat nu? wat moek nu doen? ik kan alleen nog maar het dorp of de kerk in. |
![]() |
||
Citaat:
Je moet zoveel items weggooien dat je volledig omringd bent door items op de grond, dan kan je als het goed is niet meer weglopen (tenzij ze er opeens achter komen dat je best op een vierkant vakje met wat-dan-ook erop kan lopen, mgoed, die sukkels zijn gecreeerd door Blizzard he? ![]()
|
nee je hoeft king leoric niet te verslaan maar die crown van hemn levert redelijk poen op....en er zijn verborgen kamers met kisten en daar zitten een aantal magische items in...(vaak ook 1 of 2 goede items)
de tactiek om hem te verslaan is gewoon zorgen dat je een speelbook of chain lightning hebt gelezen (of lighting) en dan gewoon blijven raggen op je spellknop..(neem genoeg manna mee verkoop alle onnodige zooi enz aangezien je met jou char waarschijnlijk heel veel healing pots nodig hebt... nog een manier...je laat die vent lekker wezen en je vecht nog 30keer lvl 1t/m3 door tot je sterk genoeg bent en em gewoon dood kunt raggen... nog 1tje.. kijk bij griswold welk item het duurst is.... drop het dan op de grond loop een eindje weg...(5passen) pick dan je item op door erop te klikken..... je moet dan op hetzelfde moment dattie em oppakt een healingpot aanklikken in je belt daarmee dupliceer je het item... LET WEL!! dit vergt veel oefening en goede timing... oohja als het je lukt en je zit dus met een item aan je cursor...open dan niet je inventory...want dan geen hij een bericht dat je cheat.. inventory gewoon dichtlaten...eerst dat item droppen en dan pas oppakken zonder daarbij je invent te openen... verkoop het gedupliceerde item en je hebt poen om goede meuk te kopen......herhaal dit zo vaak als nodig is
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
World of Warcraft studievragen Verwijderd | 9 | 16-03-2006 22:50 | |
Games |
World of Warcraft deel VI Captain N | 500 | 24-01-2006 01:00 | |