Advertentie | |
|
![]() |
|
Niet gezien, ik keek The Usual Suspects..
![]() Ach kan ze toch nog vaak genoeg zien denk ik zo, ik vind het altijd wel cool om te kijken... weirdo's ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
kelly had laatst in een interview gezegd dat een aantal dingen nep zijn.
ik vind het wel vet vooral die aflevering van het kerstdiner is lache maar in eindhoven kunne we het niet meer zien alleen op yorin want wij hebben geen mtv meer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
kvind het nogal altijd vrij raar dat je je broer gaat slaan zodra d'r camera's zijn, dat je in een fles pist (naar wat ik van jou begrijp?) of dat je iemand helemaal kapot scheldt omdat ie iets over een haarkleur zegt... OOK al zijn ze anders wel 'normaal' en is dit alleen maar schijn. Voor de rest ben ik het eens met alles wat Paranoide schreef.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Maiden vs. Osbourne Gimme more beer | 61 | 11-09-2005 18:07 | |
Muziek |
Dokter van The Osbournes wolf in schaapskleren Verwijderd | 5 | 03-01-2004 22:01 | |
De Kantine |
The osbournes flipm0 | 14 | 28-09-2003 21:02 | |
Games |
The Osbournes/The Sims Inf3sted Funk | 9 | 12-02-2003 19:47 | |
Muziek |
osbournes reclame liedje aap777 | 3 | 21-01-2003 14:21 | |
Muziek |
Dreamer, van een soundtrack/film? moenbase | 9 | 22-11-2002 09:34 |