dag lieve mensen
ik voel me echt onwijs k*t!!
ik zal het even uitleggen. vorig jaar had ik de liefde van mijn leven, we hebben een half jaar wat gehad,en toen tot mn grootste schrik dumpte hij me.......paar maanden later vertrok hij naar amerika en zou daar blijven voor een jaar. ik had ondertussen wel andere vriendjes maar toch hield ik nog van hem diep van binnen...nu heb ik 3 maanden een hele lieve vriend en hou echt veel van hem. maar................die jongen is weer teruggekomen uit amerika!! en ik denk echt de hele tijd aan hem.. hij zit nu bij mij op school en negeert me...ik heb vandaag gewoon de hele dag lopen huilen op school..met vriendinnen en leraren gepraat..aaaaaaaaaaaargh! ik vroeg vandaag zo aan hem waarom hij nix tegen me zegt, zegt ie zo : ja waarom wel? vraag ik : waarom niet? zegt hij omdat ie me niet moet...
we hadden zowieso al ruzie toen hij wegging naar amerika.. maar ik d8 dat dat nu misschien wel over zal zijn...! ik voel me nu gewoon zo kut....aan de ene kant denk ik wat een klootzak maar andere kant weer i want him back... aaaaargh ik weet het niet meer......help me!!