![]() |
|
![]() |
Heel erg lang teder voorspel, maar onverwacht en vrij heftig heeft ook al zijn vruchten afgeworpen.
Moeilijke vraag dus al werkt een lang voorspel meestal wel, massage ofzo. Maar ik voeg er toch ook graag aan toe dat dat soms voor mij dan weer neit al te opwindend is omdat ik em te fel concentreer op haar. Vind ik trouwens geen probleem hoor, ik laat haar graag genieten.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
de woordvolgorde in de topictitel is niet helemaal goed
![]() ik krijg mijn vriend 't geilst door... ehm... hm... de meeste dingen wel ![]() als er mensen bij zijn maar niemand op je let, langs de binnenkant van z'n bovenbeen met je hand langzaam en stevig omhoog gaan, dan beetje aaien over bovenbeen, en met een vinger door de plooi die in z'n broek zit tussen z'n been en z'n ballen gaan, en dan opeens je hand een beetje opschuiven, als-ie een erectie heeft z'n eikel gaan masseren, als-ie dat nog niet heeft z'n ballen kneden... vind ik erg leuk om te doen ![]() ![]() erg mooi: dan praten mensen achteloos tegen hem, en zit hij met z'n hoofd achterover en z'n ogen dicht te genieten, 't is maar goed dat-ie vrij stil is, anders zou het opvallen dat-ie niets terugzei ![]() of gewoon zó lang doorgaan met voorspel tot-ie eigenlijk al bijna klaarkomt, dan ophouden, een lief en erotisch gesprek voeren, daarna weer doorgaan, weer even praten, nog even doorgaan, weer praten, en dan doorgaan tot-ie klaarkomt óf sex gaan hebben... ehm... eigenlijk nooit uitgevoerd, maar ik weet zeker dat het zou werken... |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat dat afhankelijk is van wie je vriendin is en waar ZIJ van houd.
ik zie hier en daar veel dingen die mensen doen om dat zij het leuk vinden maar het belangrijkste is natuurlijk wat zij lekker vinden. bijv. een vriendin vond het lekker om in haar nek gekust te worden een ander vind dit vreselijk |
![]() |
|
![]() |
ehm..als je mij SNEL geil wil hebben moet je aan op be ook knabbelen....meot je proberen! en dan ook in z'n oor likken.
Om een jongen echt heeeel erg geil te krijgen oet je hem plagen. Gewoon eerst een hele tijd net niet aan zijn shaamstreek komen, en heftig zoenen enzo. vervolgnes een tijdje strelen maar niet trekken, dan ff wachten, en dan steeds iets verder, maar maar heel ffies...dan sta je als jongen op een gegeven moment gewoon op springen...
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|