Oud 26-12-2001, 20:59
Digger3
Digger3 is offline
http://www.hccnet.nl/404/nieuws.cfm?id=5521

Zie pagina hierboven, zelfs de Amerikanen zijn ge-interesseerd in andere religies en zoeken er meer informatie over op.

Grappig in een maatschappij die voornamelijk wordt gedomineerd door de wetenschap. Er is blijkbaar nog veel te veel wat ze niet kunnen verklaren.

Ik hoop dat dit zich gaat doorzetten, de samenleving verhard al genoeg, wat meer gevoel is zeker niet weg....
Oud 27-12-2001, 10:43
Noortjuh
Noortjuh is offline
nie alleen religie...maar ook SPIRITUALITEIT staat er...majah dat wist ik wel steeds meer mensen intresseren zich ervoor.
Oud 27-12-2001, 11:06
Bekkie
Bekkie is offline
umf...ik denk trouwuns dat spiritualteit/magie enz. enz. in populariteit gaat stijgen vergeleken bij religie ...in china bijv. is er een stroming met duizenden aanhangers waar men de falun gong gebruiken ze doen aan meditatie en al het andere wat met spiritualteit te maken heeft de chinese grootmachten (communisten) hebben het verboden ze stoppen mensen in kampen om te zorgen dat de falun gong aanhangers er niet meer in geloven
de communisten zijn bang dat de falun gong persoontjus op een bepaald moment zo machtig worden dat het communisme afvalt...en jah dat willen ze natuurlijk nie hebben dus bestrijden ze het

najah zo kan ik nog vele voorbeelden geven zoals de christenen die magie afzweren bla bla bla dat gedoe met harry potter

ik dwaal een beetjuh af van ut onderwerp maar okk

[Dit bericht is aangepast door Bekkie (27-12-2001).]
Oud 27-12-2001, 12:46
Saraï_h
Saraï_h is offline
yeps, helemaal gelijk.
ik zie zelfs om me heen dat extreem christenen die ik al een aantal jaren ken zelfs veranderen.
Ze zijn minder opgefokt, en staan wat meer open voor anderen.
En sla bladen als viva/cosmopilitan en weet ik veel maar is open, meditatie/reiky/shiatsu (of hoe je het ook typt )
nederland wil gaan onthaasten en niet alleen nederland denk ik, en nog tal van die dingen.. ik vind het wel leuk eigenlijk, hoop alleen dat het niet tijdelijk is... zon hype
Oud 28-12-2001, 13:25
wicked666
wicked666 is offline
Precies, ik geloof dat mensen gewoon inteligenter worden, en zich niet altijd meer vastklampen aan hun eigen veilige geloofje (wereldje)er is hier niet veel meer over te zeggen alleen dat het al een hele vooruitgang is op de mensheid,
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten