word gek van alles op dit moment, me vader zit te zeiken dat ik nog maar 1 keer in de 3 maanden beltegoed mag kopen.
hij zeikt over me cijfers, als ik blijf zitten moet ik alles volgend jaar zelf betalen, heb ik echt t geld nie voor,
ik probeer echt wel iets te doen voor school, maar t lukt gewoon niet. dan denk ik dat ik huiswerk ga maken, en dan zijn er 1001 dingen die nog ff snel moeten, en dan is t alweer zo laat dat ik t maar laat zitten. wordt echt gek van mezelf. ik heb totaal geen overzicht in wat ik nog allemaal moet doen enzo, heel irritant.

en nu zit me vader weer te zeiken dat de jeugd van tegenwoordig allemaal niks voorstelt, dat ik arrogant ben, en zit me weet ik veel wat aan verslavingen aan te praten, als je hem zou moeten geloven, had ik een tv/ internet/ telefoon/ drugs / etc etc verslaving, iemand die me afperst, anorexia, blablabla, en ik heb geen van alle!!

en ik zat al met me zelf in de knoop, gaat die ^%#(&$^$) me ook nog es een minderwaardigheidscomplex ofzo aanpraten!!!!!
sorry vaag verhaal, moest t ff kwijt,