Oud 18-02-2003, 13:14
Sitia
Sitia is offline
het gaat dus over een leonard die in 2052 woont maar als enige uit de stad geen televisie heeft en ook elke avond als enige rondzwerft op straat. Er is in die stad 1 politie auto zonder mensen erin want een computertje praat (2052 he..) en omdat die denkt dat leonard gek is willen ze hem meenemen naar een kliniek. Dus hij zit in de auto.. tis november en rijdt...

oke duz.. hoe kan dit doorgaan.. Ben normaal best creatief maar lukt me gewoon ff niet.. Moet ongeveer 500 woorden maar ik vraag hier gewoon even om ideeën?
Alvast bedankt!

Dikke kus
Sanne
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2003, 13:18
Muhfuk R.
Muhfuk R. is offline
Ze brengen hem naar een gekkenhuis, en daarna gaat-ie proberen om te ontsnappen, enzo, ........
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 16:39
Verwijderd
Als ik dit verhaal zou lezen, zou ik de gedachten van de computer willen volgen. Het klinkt, als je het zo droog verteld, wat makkelijk dat hij hem oppakt omdat hij denkt dat Leonard gek is. Maar ik weet natuurlijk niet hoe je dat uitwerkt.

Ik zou het wel interessant vinden om te zien hoe Leonard de logica van de computer onderuit kan schoppen en hem ervan kan overtuigen dat niet hij, maar al die televisiezombies gek zijn. Lijkt me grappig.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 18:21
wilco984
wilco984 is offline
In de auto volgt een hele conversatie waarin Leonard de verkeerde redenatie van de computer probeert onderuit te schoppen.. Ineens lukt dat hem waardoor de computer lam slaat.. maar waardoor ook de auto onbestuurbaar wordt.. De rest mag je zelf bedenken...
Oud 18-02-2003, 19:01
Verwijderd
Het plotseling en compleet onverwacht neer laten storten van een allesvernietigende komeet is ook een probaat middel om een verhaal waarin je vast zit te eindigen.

LUH-3417
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten