| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
OK!
|
|
||
|
Citaat:
Die quote heb ik van die underground site, Ki komt dus aan op visualisatie daarna zul je het gaan voelen. [Dit bericht is aangepast door legatus (26-02-2002).]
|
|
|
|
Iedereen die Ki wil leren komt er op zijn eigen manier achter. Sommige moeten hard visualeren om eindelijk resultaat te krijgen. Maar sommige doen het gewoon alleen met voelen. Ik had al heel m'n leven een soort gevoel in m'n lichaam. Alleen nooit geweten dat dat Ki was. Dus mensen die Ki willen leren. Sommige leren het door hard te visualeren en dan es eindelijk ki te voelen. En sommige voelen het al meteen zonder te visualeren.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik haat dbz helemaal niet (stom om te zeggen, heb je mijn site wel eens bekeken?), die krachten zijn alleen te mooi om waar te zijn. Ik heb eens rondgekeken op die site, undergroundragon, en er zijn inderdaad wel oefeningen die ik in andere religies en zo heb gezien, maar ook dingen die zo belachelijk klinken dat het gewoon niet serieus te nemen is (voorbeeld? De toverspreuken. Zogenaamd in een Latijn denk ik, maar er zit een heleboel fout gebruikt Grieks in). En je kan moeilijk zeggen dat Bruce Lee en zo bewijzen zijn, want jij zegt dat als iemand gevorderd genoeg is, de ki ook te zien is. En dat bedoelde ik met bewijzen. Ik weet dat er veel vechtsporten zijn waar ze ogenschijnlijk onmogelijke dingen doen, maar met concentratie en gespannen spieren kom je ook een eind. Nee, ik zou dat aura wel eens willen zien, de ki ballen willen zien, en niet alleen voelen. Hoe kun je anders weten dat ki groen is, bijvoorbeeld? |
|
|
|
|
|
Ki is groen maar je kunt de kleur veranderen, dat lijkt me vreemd -- dat betekent dus dat je Ki kunt veranderen, ik dacht dat je het alleen kon beheersen.
|
|
||
|
Vervormen is iets anders dan veranderen qua kleur, waar ik het over had.
Metaal heeft een unieke kleur, je kunt het buigen en vervormen tot andere vormen, maar kun je zijn unieke kleur veranderen? Nee, je kunt er een laag over heen maken met een andere kleur. Jij beweert dat je de kleur van Ki kunt veranderen. Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ga je trouwens niet in op de rest dat ik zei?
|
|
|
|
|
|
Ga ik weer (ja ik kan veel zeuren)
De kleur groen voor ki wordt het meest gebruikt, maar als je je ki beter kan voelen als het blauw, rood, pimpelpaars met gouden vlekken of weet ik veel wat is, moet je je gewoon die kleur voorstellen. De stelling 'Ki IS groen' klopt in ieder geval niet |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo kom je nog eens wat te weten.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je gaat schelden houdt dat echter wel op, want ik heb geen zin me te laten overtuigen voor iets door iemand die me uitscheldt. Enne ki-practiser, ga liever maar niet weg. Met wie moet ik anders discussieren over ki, als ki-fighter het ook al niet meer aandurft? Bovendien hebben jullie interessante topics en kunnen jullie me misschien meer leren over het paranormale. Ki-fighter - denk je nu echt dat iedereen moet geloven wat jij vindt, of meteen jouw mening moet krijgen als jij met een paar argumenten komt? Als dat zo is, krijg je het nog moeilijk. Want ik ben lang niet de enige die niet alles gelooft wat je zegt (en ik ben meer tegen de ufo's vol duivels dan ki, om eerlijk te zijn), ik ben alleen een van de weinigen die de discussie willen aangaan. Tja, handig om je woede over niet-gelovers op mij te koelen, dan. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Ja ki fighter en -practiser het lijkt mij ook wel iets om het voortaan per mail te doen want ik vind die morvan of weet ik ut knap irritant en/of lastig
|
|
|
|
Kijk maar nou naar Niex, dat is toch genoeg bewijs???? Al die mensen die de ki voelen liegen toch niet zomaar? En hoezo niet meer aandurven? Dat maak jij er van. Wij hebben gewoon geen zin meer om telkens met jullie te zeiken over wat wel kan en wat niet. Laat ons geloven wat wij willen, of wat nou geloven. Het bestaat daar is geen twijfel aan mogelijk! Kijk maar naar China, het bestaat.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enne, Morgan is met een G. 't is toch niet al te moeilijk om naar mijn naam te kijken -_- |
|
|
|
|
|
Als je hier post moet je open staan voor kritiek en discussie, een post die eindigt in 'ik geloof je' en 'hoe leer ik dat ook kunnen' maken het saai en ongeloofwaardig.
Er zijn nog genoeg mensen die zelfs geloven dat Uri Geller daadwerkelijk de dingen kan die hij doet terwijl hij niets meer dan een goochelaar is die gebruikt maakt van de goedgelovigheid die je hier o.a. aantreft.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Nee, dat doet hij niet.
Hij maakt gebruik van metaalmoeheid, je moet toch nodig eens ECHT wakker worden en de realiteit inzien. URI GELLER is nep, een liegende goochelaar die beweert alles echt te kunnen, ter wel hij al lang geleden ontmaskert is.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|