Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2002, 23:50
darkangel2
darkangel2 is offline
op pagina 1 stondt iets over levens engergie nemen van andere dingen.
hoe doe je dat dan?
en wat voel je.
??????
Oud 24-02-2002, 11:16
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Het is slim om eerst Ki te leren. Dat is je eigen levensenergie. Kijk maar bij een andere topic van mij. Het heet: zijn hier nog mensen die net als mij in de "superhuman" geloven? Of Ki beoefenen. Hier staat hoe je je eigen levensenergie moet leren handhaven. Daarna is het ook niet moeilijk om de energie rondom je (mana) te nemen.
Oud 24-02-2002, 13:35
darkangel2
darkangel2 is offline
wat is ki dan en hoe doe je dat of merk je dat? welke topic's
Oud 24-02-2002, 14:42
Verwijderd
Gaatie weer met z'n ki... da's niet het enige hoor, er zijn wel meer topics hierover (zonder ki -_-)
Oud 24-02-2002, 15:00
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Ki is wel de levensenergie morgan. En hoe wil je energie stelen als je geen energie volgens jou mag gebruiken?
Oud 24-02-2002, 15:02
Darvan
Darvan is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Ki is wel de levensenergie morgan. En hoe wil je energie stelen als je geen energie volgens jou mag gebruiken?
goeie vraag Ki fighter.

Oud 24-02-2002, 15:03
Hornyboy
Hornyboy is offline
Steel altijd de levensenergie van een girl door te ahum...
Oud 24-02-2002, 16:17
darkangel2
darkangel2 is offline
en wat is ki nou en hoe leer je dat kan
iemand mij dat leren en graag eenvoudig
Oud 24-02-2002, 16:37
Verwijderd
Ach, ki-fighter, ik bedoel niet dat er geen levensenergie is, want dat lijkt wel zo te zijn (geloof het zelf nog niet echt maarja), ik word alleen een klein beetje gek van jouw ki dit, ki dat. Natuurlijk, jij gelooft erin en het is je goed recht, maar het is ZO DBZ dat het mij begint te irriteren... Bovendien zijn er nog steeds geen bewijzen en die wil ik nou zo graag zien... Geen wetenschappelijke bewijzen, gewoon het zien.

No offense... Ik wil het TE graag geloven om te geloven dat het waar is...

Maar, we raken offtopic, misschien dat we moeten meelen
Oud 24-02-2002, 16:53
Digger3
Digger3 is offline
hmmmm, aangezien hij de enige is die reageert en anderen hun mening niet eens verkondigen, voor een standpunt anders dan dat van Ki. IIG, mijn ideeen erover zijn wat simpeler, en wat meer gebaseert op visualisatie. Heeft wel wat overeenkomsten met Ki, hoor. Maar is toch anders.

Energie 'stelen' kan via je handen, waarbij je de energie als het ware van het lichaam van de ander naar jou 'duwt' of opneemt. Dit kan ook bij planten of voorwerpen. De basis is gelijk.

Wat je voelt. Vaak gewoon wat blijer, wat energieker.
Oud 24-02-2002, 18:37
darkangel2
darkangel2 is offline
maar hoe doe je het?
en zou ik het kunnen en wat moet je denken ?
Oud 24-02-2002, 20:05
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Ach, ki-fighter, ik bedoel niet dat er geen levensenergie is, want dat lijkt wel zo te zijn (geloof het zelf nog niet echt maarja), ik word alleen een klein beetje gek van jouw ki dit, ki dat. Natuurlijk, jij gelooft erin en het is je goed recht, maar het is ZO DBZ dat het mij begint te irriteren... Bovendien zijn er nog steeds geen bewijzen en die wil ik nou zo graag zien... Geen wetenschappelijke bewijzen, gewoon het zien.

No offense... Ik wil het TE graag geloven om te geloven dat het waar is...

Maar, we raken offtopic, misschien dat we moeten meelen
Wat geef ik er nou om dat je DBZ haat. En Ki geen bewijzen? Dit bestaal al duizenden jaren. En wil je bewijs? Kijk maar naar Bruce Lee. Kijk maar naar mensen die met hun hoofd een stapel bakstenen doorslaan. Allemaal Ki. Je moet niet gaan zeiken dat er geen bewijzen voor zijn. Je bent zelf al het bewijs. Het is overal.
Oud 25-02-2002, 14:37
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Digger3 schreef:
hmmmm, aangezien hij de enige is die reageert en anderen hun mening niet eens verkondigen, voor een standpunt anders dan dat van Ki. IIG, mijn ideeen erover zijn wat simpeler, en wat meer gebaseert op visualisatie. Heeft wel wat overeenkomsten met Ki, hoor. Maar is toch anders.

Energie 'stelen' kan via je handen, waarbij je de energie als het ware van het lichaam van de ander naar jou 'duwt' of opneemt. Dit kan ook bij planten of voorwerpen. De basis is gelijk.

Wat je voelt. Vaak gewoon wat blijer, wat energieker.
How even! Jij zegt dat je het veel met visualeren wilt doen? Okeej, maar dat kan fout uitlopen. Je moet het ook proberen te voelen anders heb je er helemaal niks aan. Dus niet alleen visualeren maar ook zeker voelen.
Oud 25-02-2002, 16:07
Suzanne79
Suzanne79 is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Wat geef ik er nou om dat je DBZ haat. En Ki geen bewijzen? Dit bestaal al duizenden jaren. En wil je bewijs? Kijk maar naar Bruce Lee. Kijk maar naar mensen die met hun hoofd een stapel bakstenen doorslaan. Allemaal Ki. Je moet niet gaan zeiken dat er geen bewijzen voor zijn. Je bent zelf al het bewijs. Het is overal.
Jongens, jongens, levensenergie is gewoon levensenergie,of je het nou Ki, Chi, Prana of voor mijn part "the Force" noemt. Er zijn verschillende manieren om deze energie te gebruiken (waarvan de Ki-methode er één is) maar de ene filosofie hierover is niet meer of minder geldig dan de ander. Laat elkaar een beetje in zijn waarde, allebei?
Oud 25-02-2002, 16:56
darkangel2
darkangel2 is offline
ja maar hoe werkt het en hoe doe je het
oja en ki-fighter ik jou topic al beken maar ik snap nog steeds niet hoe je het doet
Oud 25-02-2002, 17:56
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Nou je hebt me toch toegevoegd, ik leg het dan wel op MSN uit.
Oud 25-02-2002, 18:32
Digger3
Digger3 is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
How even! Jij zegt dat je het veel met visualeren wilt doen? Okeej, maar dat kan fout uitlopen. Je moet het ook proberen te voelen anders heb je er helemaal niks aan. Dus niet alleen visualeren maar ook zeker voelen.
als je sterk visualiseert, voel je het ook, ruik je het ook, etc.

OK!
Oud 25-02-2002, 19:01
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Yo
Oud 25-02-2002, 20:31
commodo
commodo is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Nou je hebt me toch toegevoegd, ik leg het dan wel op MSN uit.
kan da nie gewoon hier, ik wil't ook wetu.
Oud 25-02-2002, 22:13
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Omdat er zat topic's zijn over Ki hier. Maar zij heeft er blijkbaar moeite mee. Mischien jij niet, dus kijk maar es eerst op andere Topic's.
Oud 26-02-2002, 16:23
legatus
legatus is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
To use Ki, you must be able to visualize something very well

Die quote heb ik van die underground site, Ki komt dus aan op visualisatie daarna zul je het gaan voelen.

[Dit bericht is aangepast door legatus (26-02-2002).]
Oud 26-02-2002, 17:31
KiPracticer
KiPracticer is offline
niet alles wat de TUS site zegt is de waarheid (en het duurde een hele tijd voordat ik daar achterkwam)
Oud 27-02-2002, 11:05
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Iedereen die Ki wil leren komt er op zijn eigen manier achter. Sommige moeten hard visualeren om eindelijk resultaat te krijgen. Maar sommige doen het gewoon alleen met voelen. Ik had al heel m'n leven een soort gevoel in m'n lichaam. Alleen nooit geweten dat dat Ki was. Dus mensen die Ki willen leren. Sommige leren het door hard te visualeren en dan es eindelijk ki te voelen. En sommige voelen het al meteen zonder te visualeren.
Oud 27-02-2002, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Nou, moeten we gelijk weer zo vijandig doen...

Ik haat dbz helemaal niet (stom om te zeggen, heb je mijn site wel eens bekeken?), die krachten zijn alleen te mooi om waar te zijn. Ik heb eens rondgekeken op die site, undergroundragon, en er zijn inderdaad wel oefeningen die ik in andere religies en zo heb gezien, maar ook dingen die zo belachelijk klinken dat het gewoon niet serieus te nemen is (voorbeeld? De toverspreuken. Zogenaamd in een Latijn denk ik, maar er zit een heleboel fout gebruikt Grieks in).

En je kan moeilijk zeggen dat Bruce Lee en zo bewijzen zijn, want jij zegt dat als iemand gevorderd genoeg is, de ki ook te zien is. En dat bedoelde ik met bewijzen. Ik weet dat er veel vechtsporten zijn waar ze ogenschijnlijk onmogelijke dingen doen, maar met concentratie en gespannen spieren kom je ook een eind.
Nee, ik zou dat aura wel eens willen zien, de ki ballen willen zien, en niet alleen voelen. Hoe kun je anders weten dat ki groen is, bijvoorbeeld?
Oud 27-02-2002, 20:24
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Je leest te weinig, ook bij andere Topic's staat wat groen nou betekend bij Ki. Groen is de standaard kleur voor Ki. Je kunt met je wilskracht de kleur veranderen.
Oud 27-02-2002, 20:34
legatus
legatus is offline
Ki is groen maar je kunt de kleur veranderen, dat lijkt me vreemd -- dat betekent dus dat je Ki kunt veranderen, ik dacht dat je het alleen kon beheersen.
Oud 27-02-2002, 22:04
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Je kunt Ki elke vorm geven welke je maar wilt.
Oud 28-02-2002, 18:56
legatus
legatus is offline
Vorm is niet kleur.
Oud 28-02-2002, 20:18
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
legatus schreef:
dat lijkt me vreemd -- dat betekent dus dat je Ki kunt veranderen, ik dacht dat je het alleen kon beheersen.
Veranderen toch? Dat is toch volgens mij van vorm veranderen.
Oud 28-02-2002, 20:29
legatus
legatus is offline
Vervormen is iets anders dan veranderen qua kleur, waar ik het over had.

Metaal heeft een unieke kleur, je kunt het buigen en vervormen tot andere vormen, maar kun je zijn unieke kleur veranderen? Nee, je kunt er een laag over heen maken met een andere kleur. Jij beweert dat je de kleur van Ki kunt veranderen.

Citaat:
legatus schreef:
Ki is groen maar je kunt de kleur veranderen, dat lijkt me vreemd
Zoals ik zei: Vorm is niet kleur.
Oud 28-02-2002, 20:38
gna
gna is offline
Let op: energie stelen van andere mensen is een van de slechtste dingen die je kan doen wat betreft je karma!
Oud 01-03-2002, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Je leest te weinig, ook bij andere Topic's staat wat groen nou betekend bij Ki. Groen is de standaard kleur voor Ki. Je kunt met je wilskracht de kleur veranderen.
Hoezo ik lees te weinig, het eerste wat je op undergrounddragon leest of wat jullie zeggen is 'ki is groen'. Ja en dan weet ik zo dat je het ook nog eens van kleur kunt veranderen?

Ga je trouwens niet in op de rest dat ik zei?
Oud 01-03-2002, 17:27
KiPracticer
KiPracticer is offline
Ga ik weer (ja ik kan veel zeuren)
De kleur groen voor ki wordt het meest gebruikt, maar als je je ki beter kan voelen als het blauw, rood, pimpelpaars met gouden vlekken of weet ik veel wat is, moet je je gewoon die kleur voorstellen. De stelling 'Ki IS groen' klopt in ieder geval niet
Oud 01-03-2002, 17:55
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
KiPracticer schreef:
De kleur groen voor ki wordt het meest gebruikt, maar als je je ki beter kan voelen als het blauw, rood, pimpelpaars met gouden vlekken of weet ik veel wat is, moet je je gewoon die kleur voorstellen. De stelling 'Ki IS groen' klopt in ieder geval niet
Ki-Practicier is stel voor om gewoon niet meer te reageren op die eigenwijzen zeikerds. We kunnen gewoon beter de mensen die er gewoon wel in geloven emails sturen om zo hun antwoorden te geven. Op deze manier lukt het gewoon niet meer, omdat ze er alleen maar tussen zitten te zanniken van dat het nep is. Laat ze maar. Wij en degene die niet dom zijn weten dat het bestaat. Laat de rest maar denken. Hun probleem is dat ze het gewoon niet WILLEN geloven.
Oud 01-03-2002, 19:53
Verwijderd
Citaat:
KiPracticer schreef:
Ok, dank je, dan had ik dat gewoon verkeerd begrepen. Het is gewoon het eerste wat ik mee heb gekregen op meerdere sites, vandaar dat ik dat aannam. En ik vind eigenlijk niet dat je zeurt, als je gewoon antwoord geeft op vragen Zo kom je nog eens wat te weten.
Oud 01-03-2002, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Ki-Practicier is stel voor om gewoon niet meer te reageren op die eigenwijzen zeikerds. We kunnen gewoon beter de mensen die er gewoon wel in geloven emails sturen om zo hun antwoorden te geven. Op deze manier lukt het gewoon niet meer, omdat ze er alleen maar tussen zitten te zanniken van dat het nep is. Laat ze maar. Wij en degene die niet dom zijn weten dat het bestaat. Laat de rest maar denken. Hun probleem is dat ze het gewoon niet WILLEN geloven.
Nogmaals - als je op een forum post kun je dat verwachten, dat mensen het niet met je eens zijn. Discussie is goed, en wie weet overtuig je nog eens iemand. Je realiseert je blijkbaar niet dat je mij al veel verder hebt overtuigt dan ik voor mogelijk had gehouden, met name door de pyrokinese.
Als je gaat schelden houdt dat echter wel op, want ik heb geen zin me te laten overtuigen voor iets door iemand die me uitscheldt.

Enne ki-practiser, ga liever maar niet weg. Met wie moet ik anders discussieren over ki, als ki-fighter het ook al niet meer aandurft? Bovendien hebben jullie interessante topics en kunnen jullie me misschien meer leren over het paranormale.

Ki-fighter - denk je nu echt dat iedereen moet geloven wat jij vindt, of meteen jouw mening moet krijgen als jij met een paar argumenten komt? Als dat zo is, krijg je het nog moeilijk. Want ik ben lang niet de enige die niet alles gelooft wat je zegt (en ik ben meer tegen de ufo's vol duivels dan ki, om eerlijk te zijn), ik ben alleen een van de weinigen die de discussie willen aangaan. Tja, handig om je woede over niet-gelovers op mij te koelen, dan.
Oud 01-03-2002, 21:14
Anymalz
Anymalz is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Nogmaals - als je op een forum post kun je dat verwachten, dat mensen het niet met je eens zijn. Discussie is goed, en wie weet overtuig je nog eens iemand. Je realiseert je blijkbaar niet dat je mij al veel verder hebt overtuigt dan ik voor mogelijk had gehouden, met name door de pyrokinese.
Als je gaat schelden houdt dat echter wel op, want ik heb geen zin me te laten overtuigen voor iets door iemand die me uitscheldt.

Enne ki-practiser, ga liever maar niet weg. Met wie moet ik anders discussieren over ki, als ki-fighter het ook al niet meer aandurft? Bovendien hebben jullie interessante topics en kunnen jullie me misschien meer leren over het paranormale.

Ki-fighter - denk je nu echt dat iedereen moet geloven wat jij vindt, of meteen jouw mening moet krijgen als jij met een paar argumenten komt? Als dat zo is, krijg je het nog moeilijk. Want ik ben lang niet de enige die niet alles gelooft wat je zegt (en ik ben meer tegen de ufo's vol duivels dan ki, om eerlijk te zijn), ik ben alleen een van de weinigen die de discussie willen aangaan. Tja, handig om je woede over niet-gelovers op mij te koelen, dan.
ff kappe met flamen
Ja ki fighter en -practiser het lijkt mij ook wel iets om het voortaan per mail te doen want ik vind die morvan of weet ik ut knap irritant en/of lastig

Oud 01-03-2002, 21:16
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Kijk maar nou naar Niex, dat is toch genoeg bewijs???? Al die mensen die de ki voelen liegen toch niet zomaar? En hoezo niet meer aandurven? Dat maak jij er van. Wij hebben gewoon geen zin meer om telkens met jullie te zeiken over wat wel kan en wat niet. Laat ons geloven wat wij willen, of wat nou geloven. Het bestaat daar is geen twijfel aan mogelijk! Kijk maar naar China, het bestaat.
Oud 01-03-2002, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Anymalz schreef:
ff kappe met flamen
Ja ki fighter en -practiser het lijkt mij ook wel iets om het voortaan per mail te doen want ik vind die morvan of weet ik ut knap irritant en/of lastig

IK flame niet, ik probeer te discussieren.

Enne, Morgan is met een G. 't is toch niet al te moeilijk om naar mijn naam te kijken -_-
Oud 02-03-2002, 18:34
legatus
legatus is offline
Als je hier post moet je open staan voor kritiek en discussie, een post die eindigt in 'ik geloof je' en 'hoe leer ik dat ook kunnen' maken het saai en ongeloofwaardig.

Er zijn nog genoeg mensen die zelfs geloven dat Uri Geller daadwerkelijk de dingen kan die hij doet terwijl hij niets meer dan een goochelaar is die gebruikt maakt van de goedgelovigheid die je hier o.a. aantreft.
Oud 02-03-2002, 18:36
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
legatus schreef:
Als je hier post moet je open staan voor kritiek en discussie, een post die eindigt in 'ik geloof je' en 'hoe leer ik dat ook kunnen' maken het saai en ongeloofwaardig.

Er zijn nog genoeg mensen die zelfs geloven dat Uri Geller daadwerkelijk de dingen kan die hij doet terwijl hij niets meer dan een goochelaar is die gebruikt maakt van de goedgelovigheid die je hier o.a. aantreft.
Uri Geller doet aan "geestelijk staalbuigen." dat kon mijn broertje vroeger ook. Is niks speciaals.
Oud 02-03-2002, 18:39
legatus
legatus is offline
Nee, dat doet hij niet.

Hij maakt gebruik van metaalmoeheid, je moet toch nodig eens ECHT wakker worden en de realiteit inzien.

URI GELLER is nep, een liegende goochelaar die beweert alles echt te kunnen, ter wel hij al lang geleden ontmaskert is.
Oud 02-03-2002, 19:20
KiPracticer
KiPracticer is offline
Yep, hij wreef metaal op totdat het buigzaam werd, heel makkelijk trucje.

Maar er zijn nog wel dingen van Uri Geller niet bewezen........
Oud 02-03-2002, 22:49
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
KiPracticer schreef:
Yep, hij wreef metaal op totdat het buigzaam werd, heel makkelijk trucje.

Maar er zijn nog wel dingen van Uri Geller niet bewezen........
Jaah, ze hebben een keer zijn Aura gefotografeerd. Die zacht er echt raar uit van Uri Geller.
Oud 03-03-2002, 01:37
Verwijderd
Citaat:
legatus schreef:

Yuuuup... bijval... maar ik heb het al opgegeven, dusse... Je staat in de ki-topics er weer alleen voor als nuchter persoon
Oud 03-03-2002, 18:18
legatus
legatus is offline
Citaat:
Ki-Fighter schreef:
Jaah, ze hebben een keer zijn Aura gefotografeerd. Die zacht er echt raar uit van Uri Geller.
Meerdere malen is er uitgelegd [o.a. op dit forum] wat Kirlian-fotografie is en hoe het werkt. Deze vorm van fotografie is ontworpen door wetenschappers en fotografeert warmte, electriciteit, etc. geen bovennatuurlijke krachten. Iedere paragnost gebruikt dit apparaat om het 'bestaan' van te bewijzen terwijl het juist het omgekeerde doet. Blijf dus bij je 3e oog hangen want dat kunnen we niet bewijzen, en slaat de deuk uit het aura-fenomeen weer wat goed voor de goedgelovigen.

[Dit bericht is aangepast door legatus (03-03-2002).]

Regels voor berichten