Oud 14-03-2003, 18:13
devilcat
devilcat is offline
voor hoeveel euros kan je al een laptop van 500 Mhz rkijgen?
ik wil het voor internet , chatten en schoolwerk gebruiken geen games dus

ik heb al een computer, mar een laptop lijkt me zo cool

hier jullie mening please.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2003, 18:20
Enlightenment
Enlightenment is offline
2e hands of nieuw?

Topictitel gewijzigd.
Oud 14-03-2003, 18:26
WolterB
WolterB is offline
ik denk dat ze nieuw niet echt makkelijk meer te krijgen zijn

zoek een op http://computer.2ehands.nl en kijk of je daar iets geschikts kunt vinden
Oud 14-03-2003, 21:35
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
devilcat schreef op 14-03-2003 @ 19:13:
voor hoeveel euros kan je al een laptop van 500 Mhz rkijgen?
ik wil het voor internet , chatten en schoolwerk gebruiken geen games dus

ik heb al een computer, mar een laptop lijkt me zo cool

hier jullie mening please.
Ja leuk **gaat advies geven ** Ik heb er zelf ook eentje, nouja, mn 4e al, een 1,5 kilo lichte Pentium III 500, 192mb ram, 20gb harddisk, docking. cd-rom en USB diskdrive. Een paar jaar terug gekocht voor E 850. Hiervoor had ik een XT 8086, 486dx2 en een Pentium 100.. Ik gebruik 'm voor school, spelletjes, en sowieso als ik ergens anders ben! Er zit een netwerkaansluiting op, handig voor breedband internet bij iemand anders of op school, of gewoon internet via de telefoon natuurlijk via het ingeboude modem

Een goede vriend heeft onlangs ook een nieuwe laptop gekocht, zijn tweede, een Dell. Ook een licht model, zonder cd-rom drive zonder dat je iig daar niet mee hoeft te zeulen want dat heb je niet altijd nodig.. Het is een Pentium III 400mhz, 128mb ram, 6gb harddisk en hij heeft um in prima staat (ook de accu!) voor 450 euro gekocht! Prima prijs hoor! En vooral als je nagaat dat lichte notebooks zoals die van ons (1,5kg) wel wat duurder zijn dan een reguliere laptop. We gebruiken onze laptops niet echt voor zware spellen want daar is de videokaart (4 en 2mb) ook niet naar. Maar Unreal 1 en GTA2 (verslavend!) werkt altijd Beiden draaien we er Windows XP professional op, Visal Studio.NET (voor school) en Office XP. Gaat prima!

Mijnes:

(ik heb een dockingstation, klik je eenvoudig je cd-rom of diskdrive onderaan je laptop maar zo kan het ook)

Die van hem:

Je hebt ze in vele soorten en maten maar wij hebben gekozen voor een lichtgewicht om dat dat nu eenmaal practischer is in de bus en trein, en het neemt gewoon wat makkelijker mee!

Kijk eens op www.2ehands.nl en www.marktplaats.nl, daar hebben wij onze laptop ook vandaan.

Veel succes!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 14:12
Orion
Orion is offline
laptops zijn kut!

nooit rsi-problemen gehad tot ik begin dit jaar een laptop heb aangeschafd..

ten eerste nodigt het uit om te pas en te onpas achter je computer te werken en ten tweede is het zo goed als onmogelijk een goede werkhouding aan te nemen achter een laptop

(er zijn natuurlijk ook wel enkele voordelen )

Dit is mijn speeltje..
Oud 16-03-2003, 18:01
Orion16
Orion16 is offline
Ligt er maar net aan hoe lang en hoeveel jij met je laptop werkt! Iedere dag 10 uur computeren is niet goed laat staan laptop'en
Zo'n zware laptop met vaak 14-15" scherm doet een aanslag op je rug als je um moet vervoeren bijvoorbeeld.... Regelmatig pauze en rust houden dus, voorkomt de kans op RSI. Ik ken misschien maar 1-2 mensen met RSI maar deze zitten ook zowat dag en nacht achter hun pc en zijn om de haverklap ziek of wat ook. Tsja, ook nie echt gezond.

Ohja, Micropoint zuigt zwaar. Ken veel mensen die problemen hebben gehad met hun Micropoint en de support is ook nog eens bagger.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten