Advertentie | |
|
![]() |
|
ik denk dat ze nieuw niet echt makkelijk meer te krijgen zijn
zoek een op http://computer.2ehands.nl en kijk of je daar iets geschikts kunt vinden
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Een goede vriend heeft onlangs ook een nieuwe laptop gekocht, zijn tweede, een Dell. Ook een licht model, zonder cd-rom drive zonder dat je iig daar niet mee hoeft te zeulen want dat heb je niet altijd nodig.. Het is een Pentium III 400mhz, 128mb ram, 6gb harddisk en hij heeft um in prima staat (ook de accu!) voor 450 euro gekocht! Prima prijs hoor! En vooral als je nagaat dat lichte notebooks zoals die van ons (1,5kg) wel wat duurder zijn dan een reguliere laptop. We gebruiken onze laptops niet echt voor zware spellen want daar is de videokaart (4 en 2mb) ook niet naar. Maar Unreal 1 en GTA2 (verslavend!) werkt altijd ![]() ![]() Mijnes: ![]() ![]() (ik heb een dockingstation, klik je eenvoudig je cd-rom of diskdrive onderaan je laptop maar zo kan het ook) Die van hem: ![]() Je hebt ze in vele soorten en maten maar wij hebben gekozen voor een lichtgewicht om dat dat nu eenmaal practischer is in de bus en trein, en het neemt gewoon wat makkelijker mee! Kijk eens op www.2ehands.nl en www.marktplaats.nl, daar hebben wij onze laptop ook vandaan. Veel succes! ![]() |
![]() |
|
laptops zijn kut!
nooit rsi-problemen gehad tot ik begin dit jaar een laptop heb aangeschafd.. ten eerste nodigt het uit om te pas en te onpas achter je computer te werken en ten tweede is het zo goed als onmogelijk een goede werkhouding aan te nemen achter een laptop (er zijn natuurlijk ook wel enkele voordelen ![]() Dit is mijn speeltje..
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Welke laptop raden jullie me aan? arPos | 13 | 15-04-2012 00:51 | |
Software & Hardware |
Advies mbt nieuwe laptop Tijdschrift | 11 | 21-06-2008 14:04 | |
Software & Hardware |
Laptop advies zztfg | 6 | 03-03-2007 17:09 | |
Software & Hardware |
[laptop] wat is belangrijker, goede videokaart of goede processor? Miracle | 13 | 01-03-2007 08:51 | |
Software & Hardware |
laptopper bamiPoep | 7 | 30-01-2007 10:42 | |
Software & Hardware |
[Laptop] Aankoopadvies Kawoutertje | 20 | 06-03-2005 15:49 |