Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, nooit zo direct meegemaakt gelukkig, ik kende wel mensen die er nu niet meer zijn maar niet heel persoonlijk of goed.
Maar jeetje wat heftig om dat mee te hebben gemaakt! Zoiets zal wel even in je hoofd blijven hangen neem ik aan, en kan ook best gevolgen hebben (dit zeg ik zodat je niet een idee gaat hebben van het is stom als ik het er moeilijk mee heb). Ik weet wel van bijvoorbeeld mn oom en mn nicht, die beiden een ongeluk hebben zien gebeuren met dodelijke afloop, dat dit hen heel lang bezig heeft gehouden. Van mn nicht was nog iets heftiger omdat ze die jongen heeft geprobeerd te redden en hij vervolgens in haar armen gestorven is. Zij heeft er elk jaar rond die tijd dan ook nog echt last van enzo.. Mja, zij zeiden iig dat erover praten met iemand die ook iets dergelijks had meegemaakt heel erg fijn was, en dat er telkens weer over praten (ookal is het lang geleden) zeker hielp. Nou ja, ik weet verder ook niks te zeggen.. Sterkte! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ikzelf heb het nog nooit gezien. Ik ben wel bij een aantal pogingen de laatste geweest die ze hebben gesproken, (zorgt voor een schuldgevoel.. ![]() ![]()
|
nee, ik heb het nooit zo direct meegemaakt als jij beschrijft... wel dat ik achteraf hoorde dat iemand zelfmoord heeft gepleegd. Een kennis van mij studeerd fysio in Amsterdam, die had wel meegemaakt dat ze in de trein zat en dat er iemand voor sprong, en inderdaad, dat geluid... zoals jij beschrijft, is haar heel erg bij gebleven. Maar nee ik heb het nooit zo direct meegemaakt, en hoop het ook niet zo direct mee te gaan maken!
heel veel sterkte hiermee! *knuf en kus* mij
|
Verwijderd
|
We hoorden een treinclaxon, daarna een geluid alsof er een winkelwagen onder een trein zat. Ik was met nog iemand, en ik zei "daar zit iets onder, kan niet missen". Daarna hoorden we een vrouw gillen en toen wisten we eigenlijk al genoeg...
Maar goed, ik had gistermiddag wel ff flink de schrik te pakken, ik heb er nu eigenlijk geen last van, hopen dat het zo blijft ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Om antwoord te geven op je vraag: een zelfmoord heb ik nog nooit gezien of gehoord. Voor de rest denk ik dat je er weinig aan hebt als ik hier mijn eigen verhalen mbt de dood neer zet. Als je merkt dat je er mee zit probeer er dan idd over te praten, vaak helpt dat. Verder iig veel sterkte.
|
![]() |
|
Uhm ja, maar wel op een minder heftige manier dan jij denk ik..
We waren op vakantie in Londen, en we liepen over de Tower Bridge, en toen liepen we langs 2 zwervers. Eentje stond zich uit te kleden, nouja goed, we liepen maar gewoon erlangs. En toen is hij gesprongen. Er kwam allemaal politie, en ook reddingsboten in het water enz enz. K weet niet of ze hem nog (levend) gevonden hebben, we zijn er niet bijgebleven verder. Die andere zwerver waren we wel weer tegengekomen, hij liep gewoon weg met de schoenen en de hond van die andere. maar dat is al een tijd geleden, en nouja, veel minder heftig dan zoals jij het hebt meegemaakt.. Je zei dat je er niet meer zoveel last van hebt, ik hoop dat dat zo blijft ![]()
|
heey,
ik heb het zelf ook wel een meegemaakt ![]() maar je moet wel oppassen hoor! je zegt nu wel dat je er nog geen last van hebt maar het kan voor het zelfde geld nog komen, misschien pas over een paar maanden ofzo maar suc6 er mee en ik hoop dat je er geen last van krijgt
|
Afgelopen woensdag op mn school heeft een jongen zelfmoordpoging gedaan. Ik had op dat moment les tegenover het lokaal waar hij les had.
Hij klom uit t raam van de derde verdieping, bleef daar een tijdje staan en sprong vervolgens naar beneden. Hij ligt nu in t VU, had gekneusde longen ofzo en wat dingen gebroken. Ik heb het allemaal zien gebeuren, mn hele klas trouwens, en k wou dat ik t niet gezien had. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
xxx suusjuhhhhh |
![]() |
|
Bij ons was er op 6nov2002 een jongen van onze school voor de trein gesprongen. De hele school was er kapot van. Ik kende hem niet, maar ik had wel staan janken tijdens de herdenking en ik was echt niet de enige. Echt rot
![]() Me ex vertelde me een maandje geleden dat hij al een paar keer zelfmoord had geprobeerd te plegen. En ik zelf had het ook bijna gedaan, paar jaar geleden. Maar gelukkig nooit echt zien gebeuren. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
zelfmoord --> zelfmoord anterx | 58 | 15-03-2007 15:36 | |
Psychologie |
wil ze wel echt zelfmoord plegen? »Mandy_x« | 26 | 12-02-2007 20:05 | |
Psychologie |
Gedicht voor mensen die zelfmoord willen plegen of dit hebben meegemaakt wilco984 | 41 | 09-06-2003 14:43 | |
Psychologie |
Haat mezelf Snippie | 50 | 03-11-2002 16:03 | |
Psychologie |
Ik wil geen zelfmoord plegen Dr_Love | 17 | 21-05-2002 17:21 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |