Advertentie | |
|
![]() |
|
Damn, alweeeeeeeeer zo'n topic... zoek eens eerst voor er weer een topic over wordt geopend... Volgens mij staat er zelfs nog een topic op de 1e pagina hierover...
Je zegt zelf al dat het kan, wat heeft dit topic dan nog voor nut?
|
Tja je weet nooit hoe oprecht hij is en of hij wel is wie hij zegt dat hij is..
Een contact via internet is heel onpersoonlijk, je praat via een toetsenbord en een beeldscherm... ![]() Maar goed als hij echt de waarheid spreekt dan kun je elkaar wel enigszins leren kennen via msn ofzo, maar ja of het in werkelijkheid klikt is nog maar de vraag..
||
Citaat:
Bedankt voor jullie reacties, ik heb er wel wat aan hoor. Ik heb ook eerst gezocht naar een topic hierover maar ik kon het echt niet vinden.
|
Nou, ik wil het niet meteen afraden, maar bedenk wel dat het in het echt altijd anders is! Ik heb laatst zelf iemand ontmoet van het internet, we waren al helemaal gek op elkaar (!), maar na de ontmoeting is het mis gegaan. We hadden op msn echt gesprekken over vanalles en nog wat, maar eenmaal bij elkaar wisten we niets zinnigs meer te zeggen. Maar goed, dat hangt natuurlijk ook van de persoon af he. Ik hoop voor je dat het niet iemand is die meteen conclusies trekt na één ontmoeting...
|
![]() |
Kijk alsjeblieft uit met wat je doet. Je bent nog maar 15, niet dat je dan dom bent of zo maar ik zou me er niet teveel bij voorstellen. Ook afspreken is af te raden, wie zegt dat diegene is wie hij zegt te zijn? ik heb al een paar keer afgesproken via internet en achteraf heb ik daar wel spijt van. niet dat het niks werd of zo maar omdat die jongens meer voor mij voelden dan ik voor hen. Het is zelfs zo dat ik onder 4 andere namen met mn ex-vriendje ben gaan chatten om zo te checken of ie zich hetzelfde gedraagt bij mij als bij iemand anders. En ja hoor, hij werd meteen verliefd, dus op Sharon, Veronique, Leyla, Babette en Selina.
hoe oud is jouw chatvriendje? als je toch wilt afspreken kun je vragen of er een vriendin mee gaat. het is natuurlijk wel leuk als jullie elkaar met schatje en liefje aanspreken maar ja als je elkaar niet kent dan lijkt me dat een beetje stom. heb je weleens met hem gesproken? foto's verstuurd en zo? Er zijn veel dingen die anders zullen zijn dan dat je denkt. bijvoorbeeld een accent of zo, dat hoor je niet bij het chatten. mijn internetliefde vond ik helemaal geweldig totdat ik zag dat ie niet eens met vork en mes kon eten hahah dat is best erg hoor, ik moest er wel een beetje om lachen Denk er aub goed over na, als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel he, succes ![]() groetjes Sharon xxxx
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
internetLUUVVV SkAnOuK | 77 | 07-04-2003 10:45 | |
Liefde & Relatie |
Nog nooit verliefd geweest... SuperSanne | 16 | 11-03-2003 14:51 | |