Oud 15-03-2003, 15:29
bette4ever
bette4ever is offline
hey ppl,

Ik heb dus een jongen op t i-net onmoet en t is echt een schat van een jongen.
Ik sms ook vaak met hem enzo en ik kan heel goed met m praten.
Het klikte al vanaf het begin en dus wilde ik meer van m weten.
Nu weet ik dat ik hem best wel leuk vind. Alleen ik weet niet wat ik er mee aan moet.
Mijn beste vriendin heeft nou ook een vriend die ze via het internet heeft leren kennen en tussen hun gaat het goed.
Ik wil nu nog niet met hem afspreken ofzo, maar er bestaat een grote kans dat het iets wordt tussen ons.
We spreken elkaar ook met 'schatje' en 'liefje' aan.
En je kan iemand toch wel leren kennen op t i-net??? In het echt is het natuurlijk wel wat anders maar als je op msn al goed met elkaar kan praten dan zou dat in het echt toch ook kunnen?
Can anyone help me out?

A very confused girl
Oud 15-03-2003, 15:33
Verwijderd
Tuurlijk kun je iemand leren kennen via het internet. ga gerust je gang. Ik zou alleen met verkering/een relatie wachten tot je elkaar ontmoet hebt, voor de veiligheid en de zekerheid.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:42
bette4ever
bette4ever is offline
Ik wacht ook eerst totdat ik hem ontmoet heb.
Ik ga niet iets beginnen via het i-net want dat vind ik sowieso al niet werken, omdat je elkaar dan nieteens gezien hebt.
Oud 15-03-2003, 15:58
the 6th gate
the 6th gate is offline
heb ik ook weer we ontmoeten elkaar binnenkort dus hopelijk loopt het verder goed
Oud 16-03-2003, 10:12
king112
king112 is offline
Citaat:
bette4ever schreef op 15-03-2003 @ 16:42:
Ik wacht ook eerst totdat ik hem ontmoet heb.
Ik ga niet iets beginnen via het i-net want dat vind ik sowieso al niet werken, omdat je elkaar dan nieteens gezien hebt.
\
En dan niet gelijk op uiterlijk beoordelen he
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 10:15
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 16-03-2003 @ 11:12:
\
En dan niet gelijk op uiterlijk beoordelen he
Jawel... Dit dient ter controle. Wie segt dat het een leuke jongen is waarmee se chat? Voor hetselfde geld is het een oude man die sich voordoet als een jongen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 10:16
love is life
love is life is offline
Ja je kan mensen ontmoeten op het internet je kan ze ontmoeten en als je ze beter leert kennen IRL en je zou gevoelens hebben dan zou je er eventueel iets mee kunnen beginnen maar hou rekening met de afstand ... want dat kan pijn doen als jullie elkander om de twee weken maar kunnen zien ...
succes dermee!
Oud 16-03-2003, 10:16
Verwijderd
is dat van die vriending met haar vriend niet het levende bewijs dat het kan? Je weet toch al dat het kan, waarom dan nog een keer vragen? Het zal toch per persoon/koppel verschillen of het irl ook klikt. Enige dat er op zit is dus afwachten tot jullie elkaar (een aantal keer) gezien hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 10:21
Verwijderd
Citaat:
love is life schreef op 16-03-2003 @ 11:16:
maar hou rekening met de afstand ... want dat kan pijn doen als jullie elkander om de twee weken maar kunnen zien ...
succes dermee!
en zelfs dat kan
heb mijn vriend ook via internet leren kennen (via s.com zelfs ) en wij zien elkaar ook maar om de 2 weken. Wel moeilijk, maar als we elkaar dan weer zien, dat is dan ook echt heel erg leuk
'k zou echt niet meer zonder em willen
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 10:54
Gothic
Gothic is offline
Damn, alweeeeeeeeer zo'n topic... zoek eens eerst voor er weer een topic over wordt geopend... Volgens mij staat er zelfs nog een topic op de 1e pagina hierover...

Je zegt zelf al dat het kan, wat heeft dit topic dan nog voor nut?
Oud 16-03-2003, 10:55
Gothic
Gothic is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=408163
Oud 16-03-2003, 11:50
Verwijderd
Je kúnt mijns inziens niet eens iets 'beginnen' met iemand via internet. Ja, je kunt wel zeggen 'nu hebben we officiëel verkering' terwijl je elkaar nog nooit gezien hebt, maar dat is betrekkelijk triest.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 11:52
MazeMouse
MazeMouse is offline
Om het nog leuker te maken heb ik mijn huidige vriendin leren kennen via dit forum
Ervaring leert mij dus dat het mogelijk is dat het 'klikt'
Oud 16-03-2003, 13:10
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 16-03-2003 @ 12:52:
Om het nog leuker te maken heb ik mijn huidige vriendin leren kennen via dit forum
Ik mijn vriend ook. En ik kan er zo nog een aantal opnoemen (waarvan iig twee 'paren' die samenwonen).
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 15:29
PardonMe
PardonMe is offline
Tja je weet nooit hoe oprecht hij is en of hij wel is wie hij zegt dat hij is..
Een contact via internet is heel onpersoonlijk, je praat via een toetsenbord en een beeldscherm...

Maar goed als hij echt de waarheid spreekt dan kun je elkaar wel enigszins leren kennen via msn ofzo, maar ja of het in werkelijkheid klikt is nog maar de vraag..
Oud 16-03-2003, 15:41
bette4ever
bette4ever is offline
Citaat:
love is life schreef op 16-03-2003 @ 11:16:
Ja je kan mensen ontmoeten op het internet je kan ze ontmoeten en als je ze beter leert kennen IRL en je zou gevoelens hebben dan zou je er eventueel iets mee kunnen beginnen maar hou rekening met de afstand ... want dat kan pijn doen als jullie elkander om de twee weken maar kunnen zien ...
succes dermee!
De afstand is niet zo'n heel erg groot probleem, want hij woont in Bergen Op Zoom en ik in Breda dus das wel lekker dichtbei.
Bedankt voor jullie reacties, ik heb er wel wat aan hoor.
Ik heb ook eerst gezocht naar een topic hierover maar ik kon het echt niet vinden.
Oud 16-03-2003, 17:07
break of dawn
break of dawn is offline
Nou, ik wil het niet meteen afraden, maar bedenk wel dat het in het echt altijd anders is! Ik heb laatst zelf iemand ontmoet van het internet, we waren al helemaal gek op elkaar (!), maar na de ontmoeting is het mis gegaan. We hadden op msn echt gesprekken over vanalles en nog wat, maar eenmaal bij elkaar wisten we niets zinnigs meer te zeggen. Maar goed, dat hangt natuurlijk ook van de persoon af he. Ik hoop voor je dat het niet iemand is die meteen conclusies trekt na één ontmoeting...
Oud 18-03-2003, 09:43
sharontje
sharontje is offline
Kijk alsjeblieft uit met wat je doet. Je bent nog maar 15, niet dat je dan dom bent of zo maar ik zou me er niet teveel bij voorstellen. Ook afspreken is af te raden, wie zegt dat diegene is wie hij zegt te zijn? ik heb al een paar keer afgesproken via internet en achteraf heb ik daar wel spijt van. niet dat het niks werd of zo maar omdat die jongens meer voor mij voelden dan ik voor hen. Het is zelfs zo dat ik onder 4 andere namen met mn ex-vriendje ben gaan chatten om zo te checken of ie zich hetzelfde gedraagt bij mij als bij iemand anders. En ja hoor, hij werd meteen verliefd, dus op Sharon, Veronique, Leyla, Babette en Selina.
hoe oud is jouw chatvriendje? als je toch wilt afspreken kun je vragen of er een vriendin mee gaat.

het is natuurlijk wel leuk als jullie elkaar met schatje en liefje aanspreken maar ja als je elkaar niet kent dan lijkt me dat een beetje stom.
heb je weleens met hem gesproken? foto's verstuurd en zo?
Er zijn veel dingen die anders zullen zijn dan dat je denkt. bijvoorbeeld een accent of zo, dat hoor je niet bij het chatten. mijn internetliefde vond ik helemaal geweldig totdat ik zag dat ie niet eens met vork en mes kon eten hahah dat is best erg hoor, ik moest er wel een beetje om lachen
Denk er aub goed over na, als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel he, succes

groetjes Sharon xxxx
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten