Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb zelfs als ik mijn medicatie inneem, dat ik dan weer bang ben dat ik een overdosis wil nemen. Het is gewoon zo'n enorm rampcomplot ![]() ![]()
|
ja aan dringen aan jouw behandelaar dat het echt nodig is. en medicatie is er niet voor om het weg te nemen maar om mee te helpen om er mee om tekunnen gaan.
succes ik sta altijd voor jou klaar ik weet hoe je je enig sinds voelt. groetejs chretienne
|
mjah, mijn behandelaar heeft zojuist bepaald dat ik geen rustopname krijg.
![]() Ik ben dus helemaal in paniek en gestresst nou ![]() Mahjah...kben het echt allemaal zat. Ik ga morgen mijn werk opbellen, dat ik gewoon een weekje thuis ben, ook al vind mijn behandelaar dat niet ok. Dan gaat hij maar es lekker vol gespannenheid werken ![]() ![]() Grom...kben vet gespannen en njah...kben verrot en doodmoe... Ik ben gewoon totaal gesloopt. Ik zet het vechten tegen alles gewoon helemaal stil. Ook al moest ik juist doorgaan en een stap verder zetten. Maar dan wordt het allemaal nog zwaarder... Alles waar ik aan moet gaan werken wordt zwaar... Ik word dadelijk constant geconfronteerd met mijn angsten... Waarom ben ik gvd niet normaal?! ![]() ![]()
|
Je moet wel blijven vechten en blijven willen vechten.
Die pysch en behandelaar, die willen dat je het eerst probeert. Je moet proberen om je angsten&gevoelens proberen te comtroleren. Dat moet iedereen leren. Dat is voor jouw alleen extra (heel) erg moeilijk. Je moet proberen ermee te leven, en ervoor vechten, ookal is het moeilijk. Het wil ook niet allemaal in één keer lukken en dat hoeft ook niet, maar blijft er wel voor vechten want je kan het best wel. (aangezien het al eerder beter ging zoals je zei, kan het nu en later ook weer en zelfs nog beter gaan ookal lijkt nu het tegenovergestelde de waarheid te zijn.) Die pysch en behandelaar willen dus niet dat je al opgeeft zonder dat je er je best ervoor gedaan hebt of het iig probeert. Misschien lijkt het alsof ze nooit kunnen weten wat er precies in je omgaat maar ze weten denk ik wel wat het beste voor je is. (ik heb er geen ervaring mee, maar opgeven is nooit goed ookal is het zo enorm veel makkelijker je schiet er niks mee op, ik wil soms ook dingen gaan doen die, ik maar beter niet kan doen. Wilskracht kan van de kleinste dingen komen.) Probeer dingen te doen waar je rustig van word zoals bv meditatie, of ga bij goede vrienden langs die je begrijpen of waar je je op je gemak voelt(of dat zij bij jou langskomen bv). Of praat er met iemand over. Ik kan niet zeggen dat ik echt weet hoe je voelt, maar ik denk wel dat ik het een beetje kan begrijpen hoe lastig het voor je is. Op één of andere manier herken ik het wel, alleen niet zo erg als jij de dingen opneemt. Grtz //ikbenhetmaar\\
Laatst gewijzigd op 15-03-2003 om 22:18. |
![]() |
|
Hoi ikbenhetmaar (lekker positief ben jij zeg
![]() Ik denk dat jij wel heel erg beetje veel gelijk hebt jah. Maar het is idd heel moeilijk voor me. Ik heb mezelf nou een soort beloningssysteem gegeven, dat zeker niet positief is altijd, maar daar heb ik gewoon schijt aan, want ik hou mezelf er wel mee onder controle. Gister heb ik lekker op de manege gewerkt en daarna mocht ik naar de stad toe, omdat ik het goed gedaan had volgens mezelf. Vandaag heb ik m'n fiets geverfd, maar ben er nogal ontevreden over, al zou ik mijn fiets zo terug kunnen vinden als ie gejat wordt, haha ![]() Ook beloon ik mezelf met even mogen krassen, maar snijden doe ik niet meer vanwege de littekens. Ik heb zowiezo al littekens die ik mn hele leven zal gaan houden. Mijn psych en mn behandelaar zullen er wel heel erg op tegen zijn, maar ik heb het gewoon nodig zo. Ik vroeg niet voor niks die rustopname. Weet ik veel hoe ik met die spanningen om moest gaan, ze wilden het ook niet extra uitleggen, omdat ze dachten, dat ik lulde, maar dat is helemaal niet zo. Ik wilde die opname, zodat het er weer ff ingestampt kon worden wat ik moet doen als ik spanningen heb. Nu heb ik mijn eigen manier gevonden en heb er echt schijt aan als ze daar tegen zijn. Leg het me dan even uit. Ik leef nu in een soort black-out. Ik kan weinig trucjes en zo herinneren die ik heb gehad, maar ze geloven het gewoon niet, nee, ik onderschat mezelf weer. Als ik dadelijk onder een auto lig, dan zeggen ze ook: Ja, onderschat ze zichzelf weer, ze had beter onder een vrachtwagen kunnen liggen. Ja, sorry, maar zo komt het wel op me neer. Ze wilden me ook al NOG een therapeut erbij geven. Eerst was t een cognitieve, toen iets voor mn PDD-nos en nou weer iets van de SVT. Ik doe het toch niet. Ik heb geen zin om weer ergens anders heen te gaan, weer andere therapeut, ik kil ze nog es. Ik bereik er gewoon niks mee. Ik heb dat allemaal al geleerd, maar zeg gewoon ff wat ik moet doen ipv het mezelf uit te laten zoeken, want dat doe ik al weken, alleen ik kom op niks en NEE IK ONDERSCHAT MEZELF NIET! Ik hang niet voor niets al weken op het randje. Het is heel frustrerend als je weet dat je iets kan, maar gewoon niet meer weet hoe en wat. Ik knal telkens tegen het blok en dat maakt de klap alleen maar steeds erger, alleen er is geen hond die me ff helpt... En mn ouders willen me ook al naar begeleid wonen doen. Ik word gek hier ![]() ![]() Mahjah, moest t ff kwijt allemaal, het komt me tot hier... Eendje
|||
Citaat:
Als je faalt ofzo ergens in (in jouw ogen) moet je dat niet een excuus zijn om terug te vallen naar snijden of erger. Want als je denkt dat dat nodig dan onderschat jezelf WEL. Ik heb geen verstand van therapeuten, maar misschien kan die andere therapeut nou net zijn wat je kan helpen. Citaat:
Verder sommige dingen kan je niet leren (door er over na te denken bv) Die dingen moet je gewoon doen. (en zelf doen) Ookal ontbreekt de "zin" ervoor wel eens.
||||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb juist snijden als beloning ![]() Maar goed, ik ben hier de gene die niet goed snik is, dus het zal wel weer niet ![]() Citaat:
![]() Citaat:
En jah, ik moet eerlijk toegeven, dat ik soms wel een trap onder mijn kont nodig heb ja, maar wie is er hier nou om mij te trappen? Figuurlijk dan ![]() Nee, alles word hier thuis beloond, want ik ben toch zooooooo schattig en ik doe het toch zooooooooooooooo goed ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo. Nu sta je weer rechtop en kan je verderlopen. tip: leer jezelf die trap te geven. Bespaard je een hoop energie |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar keb t nummer van mn psych gekregen ![]() ![]()
||
Citaat:
tis alleen dat ik eerst van je hoor dat alles goed gaat en daarna dan zo'n topic lees... alsof je me niet vertrouwt *ookal zou ik daar niet raar van opkijken als dat idd zo is* |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Het is alleen door al die angsten heb ik iedereen opzij gezet. Dat doe ik automatisch als het klote gaat en jammer genoeg moet ik nog leren hoe ik dat tegen kan gaan ![]() *knuf* Je zusje...
||
Citaat:
Ik denk dat je jezelf hier wel heel goed door hebt, ik vind het egt heel errug voor je eg waar. Kheb veel gelezen hiero in PSYCHOLOGIE, maar zoeiets hebik nog nooit gelezen. Ik heb zelf niet zoiets, maar ken mensen die allemaal wel zoiets ongeveer hebben of aspecten daarvan. Ik weet egt niet wat ik voor je kan doen ofzow. Ik denk dat het zoiezo goed is om er over te praten en om te kijken waar je werkelijk bang voor bent. Ik weet nie goed of je wel naar een goede pschy gaat, want goede zijn moeilijk te vinden. Vriendin van my gaat egt naar 1 die nie goed voor haar iz. Probeer ook naar andere oplossingen te kijken en vestig je hoop niet op 1 ding, want soms kan het anders uitpakken. Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar je mag my altijd mail/berichtje sturen ofzow en ook wel toevoegen aan msn als je dat wil en als je behoefte hebt om te praten. Heel veel succes dr mee en liefs van Sara.
||
Citaat:
![]() ![]() Maar op dit moment gaat alles wel weer ok ![]() Liefs Eendje
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Lastige situatie voor studiekeuze Kelvyn | 5 | 31-12-2014 09:29 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je etc etc. deel 17 Dinalfos | 500 | 09-11-2005 11:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Wilt u dit even keuren lestat080 | 14 | 29-03-2004 21:30 | |
Psychologie |
kweet het even niet meer:( (lang verhaal) Oktober | 7 | 05-11-2003 00:34 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |