Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, de wetenschap en ook de praktijk spreekt je tegen. Mensen krijgen door betere voeding en betere medische zorg juist steeds 'mooiere' lichamelijke kenmerken. Hun haar is gezonder, langer, ze hebben een gavere huid, mooiere ogen...noem maar op. Kijk maar eens naar oude foto's ... je zag er vanaf je 12e altijd als een opa uit. Dat is niet 'mooi' ofzo.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
als je bedoelt dat de cosmetica verbeterd is...
ik moet zeggen dat ik mensen (met name meiden), waaraan je ziet dat ze overdreven hun best hebben gedaan aan het uiterlijk (7 lagen plamuur, verschrikkelijk veel gel etc) er heel vaak minder goed uit vind zien dan degenen die er wat minder onder zitten.
|
![]() |
|
![]() |
als ik 'ns foto's bekijk van een hele zooi jaar geleden dan vindi k die mensen daarop wel lelijker dan dat ze nu zijn, maar als je m'n pa en ma nu moet geloven vonden zij dat de mensen in hun tijd veel knapper dan nu zijn. maar ik denk dat dat altidj wel ongeveer het zelfde blijft, maar nu zijn de mensen meer op het uiterlijk gericht
|
![]() |
||
Citaat:
![]() je lult wel ![]() (probeer over mij maar iets moois te bedenken, duurt je wel een tijdje ![]() Ik vind trouwens dat dit een dom argument is, je hebt niet echt bewijs, smaken verschillen.
|
het ligt eraan wat je onder lelijk verstaat, iedereen heeft zn eigen smaak en wat de één dus ongelooflijk mooi kan vinden vindt de ander lelijk.
[ontopic]ik heb niet echt veel lelijke mensen gezien in mn leven[/ontopic]
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat vinden vrouwen sexy aan het mannelijke lichaam? Verwijderd | 363 | 16-08-2012 21:11 | |
Software & Hardware |
EULA Microsoft balkey | 52 | 20-09-2007 20:57 | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke sportberichten USPalermo | 500 | 01-01-2005 23:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De reünie Ieke | 0 | 01-10-2003 20:52 |