Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Murphy's Law: als iets fout kán gaan, dan zál het ook fout gaan. |
![]() |
|
Dr was ook een wet van McDonald : "murphy was een optimist"
![]() En ja, ik heb er vaak last van. Bij mij helpt het (voor mezelf) als ik dan bepaalde dingen met opzet mis laat gaan (bij de afwas met opzet een kopje laten vallen enzo), om iig ieder geval de dingen die je fout gaan onder controle te hebben. En het lucht op, expres dingen fout doen ![]()
||
Citaat:
![]() (serieus) Goed, 't is dan een onvermijdelijke 'wet', maar 't is en blijft opmerkelijk, wet van murphy of niet, dat élke rij 't langste duurt zolang jij er in staat. Zo ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
sukkol
|
ja gisteren nog... voetballen.. We zetten 13 personen op papier, en er staan nog enkele andere langs het veld als gewone supporters. We waren de betere ploeg. Alleen dat balletje wilde er niet in. Tijdens de rust vervangen we 2 spelers zodat de hele ploeg toch minstens een halve wedstrijd gespeeld hebben. De 2de helft begint en na 2min valt een wisselspeler gekwetst uit. Kunnen we met 10 man verder. En ondertussen staan er een hoopje spelers naast het veld te supporteren.
We blijven door gaan. Zijn met 10 man nog steeds de beter ploeg. Hebben 90% van de tijd de bal in de ploeg. Alleen die goal wilt maar niet vallen. De tegenstander heeft nog geen enkele kans gehad. Buiten enkele ballen die een paar 10 tallen meters over/naast de goal gingen. Laatste 5 min. Krijgen ze een vrije trap, dat er helemaal geen was... De bal wordt snel getrapt op goal. De keeper houdt hem tegen, en dan butst de bal vreemd.. Doet wat ronddraaien, en draait perfect naast de paal het doel in, de verkeerde kant van de paal dus. 0-1, en we verliezen de wedstrijd. Weg kansen om te promoveren dit seizoen.
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Total War Topic Kitten | 54 | 22-04-2009 01:38 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #32 deringmeester | 490 | 03-07-2005 23:08 | |
De Kantine |
Het kansloze topic Sponstanietje | 500 | 10-10-2004 21:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voel jij je veilig? Sjied No Clue | 123 | 13-05-2003 18:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] wat ben ik toch slecht in titels verzinnen :) zozze | 8 | 14-03-2003 17:21 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |