Advertentie | |
|
![]() |
|
tja als ik totaal geen reden heb om het te geven doe ik het niet (hoge heren op school, werk etc.), maar als ik iemand best beter zou willen leren kennen of we er om andere redenen gemak van zouden kunnen hebben, mja waarom niet? nu ik op zoek ben naar een brommer geef ik ook aan veel marktplaats-adverteerders m'n nummer, jah whatever?
||
Citaat:
Alleen lezen als je een leuke jong bent, anders door scrollen! ![]()
|
nee, ik zou dat denk ik niet doen..
Althans niet via internet... Dan moet ik eerst heeeeel wat langer contact hebben met die persoon, maar anders dus echt niet hoor! Als ik iemand in het echt ontmoet een keer ofzo, dan kan ik er misschien nog een beetje over denken, maar dan zou ik het ook niet snel doen.. Maar je kan nu wel beter inschatten of iemand oprecht is of niet, via internet weet je helemaal niks, alleen wat de ander typt..
|
Aan een vreemde? Nope... Maar van wanneer is iemand geen vreemde meer? Als je met iemand regelmatig op MSN/ICQ/... zitten te babbelen, en je geeft elkaars tel nummer door, is die persoon, die je dan misschien nog nooit gezien hebt, een vreemd of toch niet meer?
|
Nee.
Maar een paar weken geleden heeft een vreemd meisje haar telefoonnummer gegeven ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
De Kantine |
Haten jullie mij? sexylexy | 24 | 16-03-2006 21:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 |