Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
nou ik kan geloof ik niet eccht zonder internet. De computer is de afgelopen tijd nog wel 'ns 'n paar dagen weggeweest omdat ie kapot was, nou daar word je knap sjagga van. je kan niet mailen met vrienden, geen msn, nix van wat je normaal wel deed. zooooo irritant. Kan dus niet bepaald goed zonder internet. Vet Saai
|
![]() |
|
Ik zou ook niet zonder internet kunnen..
![]() ![]() verder houd ik veel contact met vrienden via msn, ik zoek informatie op en ik krijg heel erg veel belangrijke dingen voor school doorgemaild van m'n mentor.. Mocht ik een probleem hebben met m'n pc dan heb ik hier altijd nog mn notebook, en mocht ik daar ook problemen mee hebben dan kan ik altijd gewoon achter de pc van mn ouders gaan zitten als ik internet nodig heb ![]() |
![]() |
|
Ik heb het nooit zo heel erg nodig gehad maar altijd zonder nee.
Maar nu juist heeeeel erg omdat ik mijn liefie iedere dag kan zien en spreken via webcams enzo omdat hij 3 kwartiertjes met de trein hiervandaan woont...OEEEEEEHHHH I luvv him so mcuh!!!!!! srry offtopic ![]() Maar dan begrijp je mijn afhankelijkheid wel ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben er best wel afhankelijk van. Al mijn collegeroosters, tentamen- en werkgroepaanmeldingen en andere informatie over m'n studie krijg ik via Internet. Ik mail veel. Ik download veel muziek en films die ik nodig heb om me niet te vervelen op de momenten dat ik alleen ben.
Ja, ik ben erg afhankelijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hm.. goeie..
ik vind het net zo normaal als een tv ofzo.. of een gsm.. het hoort er gewoon bij.. soort stoel.. stukje van de inboedel. hoe erg afhankelijk ben je van je koelkast?
|
ik wordt ertoe aangezet door de universiteit. Je bent veplicht te hebben
- een inlognaam - een webmail adres - een blackboard adres voor tentamenuitslagen - een brightsite adres tja, dat is het hele idee van de digitale leeromgeving...
||
Citaat:
als je aan een bepaald gemak gewend bent ga je vanzelf denken dat je er afhankelijk van bent geworden.. maar ik ben ook in bepaalde mate afhankelijk van internet in verband met school, voor de rest is het gewoon handig, en wat is tegenwoordig nog een computer zonder internet? ik zie mezelf alweer in de weer met tientallen cd's om de juiste driver te vinden, of een simpel programmatje als winamp. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Decentrale selectie Geneeskunde 2009 WR | 240 | 23-08-2009 03:10 | |
Psychologie |
Herkennen van Beïnvloeding door Volwassenen Waterput | 40 | 30-01-2008 19:09 | |
Software & Hardware |
Youtubefilmpjes downloaden Verwijderd | 10 | 15-12-2006 05:38 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Psychologie |
veranderde mama synclinorium | 24 | 22-06-2004 00:03 | |
Games |
fps drops dingokoning | 15 | 12-05-2003 15:58 |