Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou een jaar naar het buitenland gaan, maar dat heb ik niet gedaan gewoon omdat ik hier eigenlijk niet weg wil. Ik zou iig mijn vrienden en mijn ouders missen. Materiele dingen zou ik denk ik niet eens echt missen...maar meer gewoon de mensen om je heen.
|
![]() |
Als ik naar Firenze zou gaan... Ajuus, ik ben weg!
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik zou mn beste vriendin het meest missen. De rest van mn vrienden natuurlijk ook, mijn eigen bed en wc, mn cds (ik neem aan dat ik ze niet allemaal mee kan nemen), en heel misschien mijn ouders zelfs ook wel
![]() Heimwee krijg ik overigens alleen als ik het niet leuk heb daar..
|
ik zou een aantal mensen om me heen missen (vrienden / moeder)
ik denk dat ik voor zon lange periode het niet eens vol kan houden
||
Citaat:
|
![]() |
|
denk dat ik alles zou missen wat ik hier nu heb, denk aan vrienden, de bands enzo, maar ook m'n eigen vertrouwde kamertje met alles daarin
![]()
|
Ik heb niet zo snel heimwee, zolang ik het goed heb op mijn nieuwe plek that is. Moskou zou ik dan ook niet snel doen, omdat ik daar zo 123 de voordelen niet van zie. New York eerder, maar ik moet er wel iets te doen hebben, zijnde college of werk oid. Nja, en dan zo stante pede vertrekken.. Denk het toch niet, al met al. Twee maanden is toch wel de minimum afscheidneemtijd..
|
![]() |
|
jezou je woordenboeken missen zoeloe? O.o
![]() k zou btw mn vriend missen, maar voor de rest zou k het hartstikke leuk vinden om een half jaar ergens ander te wonen ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Heimwee Ansjuh27 | 6 | 23-04-2008 11:52 | |
Algemene schoolzaken |
Mensen die geinteresseerd zijn in een jaar naar het buitenland. mind_on_hiatus | 89 | 11-04-2006 22:07 | |
Psychologie |
Gedachtes van me afzetten.. gR.. | 8 | 12-03-2006 21:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Liefde & Relatie |
verder gaan of niet? Kuona | 18 | 26-11-2003 11:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Draak vs God [Openbaring van vragen] Kazanka | 73 | 07-10-2003 11:44 |