Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Starcraft BroodWar. (beste rts-game aller tijden. Super uitgebalanceerd, oneindig aantal strategieen, goede stabiele gratis servers on online je potjes te spelen, goedkoop)
WarcraftIII als jullie allemaal een goede PC hebben en je wat geld hebt om de game te kopen. (mooie graphics, verveeld niet snel, leuke nieuwe elementen, zelfde online speel mogelijkheden als bij Starcraft) Absoluut niet CnC Generals. De kans dat dat bij iedereen werkt is zeer klein. Laat staan dat je een goed potje online kan spelen, een ramp. De andere 2 games die de andere 2 posters je aanraadden zijn allebei top-titels die nog steeds grote populariteit genieten. Maar ik heb weinig ervaring met online spelen van Red Alert of Age of Empires. Ik weet alleen zeker dat je geen problemen zult hebben met de gratis online service van Blizzard. |
![]() |
|
Verwijderd
|
in ALLE spellen kan je rushen.
kheb nu warrior kings voor 10 pleuro weten te krijgen. dat spel is goed uitgebalanceerd. je kan nooit winnen met alleen maar cavalerie, want die worden afgeslacht door spearmen, welke weer worden afgeslacht door light infantry, enz. formaties zijn ook belangrijk enzo. best wel lachen spelletje. en anders shogun ofzo. (wel aartsmoeilijk) oh ja, dit zijn geen pick up and play spellen. maar strategisch zijn ze wel |
![]() |
|
Verwijderd
|
ach, k vond RA wel grappig als je het met groepje bij iemand thuis speelt via een LAN, kan je elkaar nog makkelijk verrot schelden als ze idd opeens aankomen kakken met 100 tanks ofzo
![]() kwee nie of het ook zo leuk is als je het speelt terwijl iedereen thuis achter zn eigen pc zit |
![]() |
|
C&C Generals vind ik erg leuk. Leuk om oorlog tegen je vrienden te spelen.
![]() Zoals eerder gezegd heb je daar wel een redelijke computer voor nodig, maar omdat je daar verder niets over zegt laat ik dat buiten beschouwing. Verder kun je denken aan Age of Empires 2 (al dan niet met expansion) en Warcraft III.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar multiplayer is goede shit. ![]()
||
Citaat:
C&C Generals is anders, heeft het accent vooral op graphics, gameplay en humor gelegd. Ik vind het ontzettend leuk om met z'n vieren te C&C'en tegen mn vrienden op LAN. ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Complexe Online RTS games Gewoonniemand | 3 | 09-08-2011 17:21 | |
Games |
Fallout 3 trailer Allochthony | 105 | 20-06-2007 19:20 | |
Games |
poll: welke console is het best? Purno | 83 | 14-01-2004 10:21 | |
Games |
Planetside- Tijd voor een creditcard, of niet? X-File | 18 | 04-06-2003 08:56 | |
Games |
[poll] welke genre online spelen? SQUARE | 17 | 13-05-2003 13:59 | |
Games |
Is warcraftIII de moeite waard? The President | 35 | 07-11-2002 17:31 |