Oud 16-04-2003, 21:04
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
die vaker dezelfde fout begaan, bijvoorbeeld de heel zlatan of vos deze mensen moeten nou eens voor 12 webstrijden geschorst worden
Oud 16-04-2003, 21:05
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
wat vinden jullie
Oud 16-04-2003, 21:38
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
eens, Zlatan bijvoorbeeld zouden ze wat mij betreft eens flink mogen straffen.
al snap ik best dat ie er ziek van moet worden dat al die verdedigers constant aan hem hangen
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 22:09
Verwijderd
Ben het er wel mee eens hoor.
Maar dat gezeur altijd met die ellebogen ben ik wel een beetje zat. Als een aanvaller gewoon al een beetje springt, dan schreeuwt iedereen altijd zowat al gelijk over 4 wedstrijden schorsing ofzo. Vandaag trouwens ook weer tijdens Arsenal - Man Utd: Campbell gaat met één arm naar achter, en volgens de grensrechter is er ineens sprake van een elleboogstoot, dus een rode kaart.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 09:15
Verwijderd
voetballers van de amateurclub Turkiyemspor zijn van 4 wedstrijden tot een jaar geschorst nadat ze begonnen te vechten na de wedstrijd tegen Baronie... tevens ook 2 punten in mindering.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 10:53
karamba
karamba is offline
Citaat:
vijf schreef op 17-04-2003 @ 10:15:
voetballers van de amateurclub Turkiyemspor zijn van 4 wedstrijden tot een jaar geschorst nadat ze begonnen te vechten na de wedstrijd tegen Baronie... tevens ook 2 punten in mindering.
Dat heeft meer met opstootjes te maken dan met ellebogen en/of 'draaideur-voetballers'.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 10:55
karamba
karamba is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 16-04-2003 @ 23:09:
Maar dat gezeur altijd met die ellebogen ben ik wel een beetje zat. Als een aanvaller gewoon al een beetje springt, dan schreeuwt iedereen altijd zowat al gelijk over 4 wedstrijden schorsing ofzo. Vandaag trouwens ook weer tijdens Arsenal - Man Utd: Campbell gaat met één arm naar achter, en volgens de grensrechter is er ineens sprake van een elleboogstoot, dus een rode kaart.
Wat me opvalt is dat het dus idd meestal aanvallers ipv verdedigers zijn. Vededigers doen alles om hun directe tegenstander(en dus aanvaller) uit te schakelen zoals shirtje trekken, uit evenwicht brengen en aanvallers uit hun spel halen. Er is sprake van videobeelden. Spoel ze eens terug. Kijk eens naar de optelsom die de aanvaller tegenover de verdediger heeft gemaakt. Volgende discussie waard. Dan word de vraag: Mogen aanvallers doen aan optelsommen?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 11:53
Thomas
Thomas is offline
Ja, herhaling van een overtreding van zo een aard moet erger gestraft worden.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 14:42
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ik vind dat ze ook wel iets kunnen doen aan Gerard de Nooijer, die houd steeds zijn tegenstander vast tot dat die er gek van worden en zich op alle manieren los willen rukken.

Zoals Sibon en Zlatan
Oud 17-04-2003, 16:47
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 16-04-2003 @ 23:09:
Was niet ff een arm naar achteren, maar een één of andere vreemde reflex. Het was niet bedoeld om het gezicht van Solskjaer te raken, maar hem af te houden. Idd geen rood.

Verder vind ik dat ze de ellebogen van spitsen vast moeten binden...Superirritant tegenwoordig..
Oud 18-04-2003, 08:50
Smartie
Smartie is offline
Niet alleen zulke voetballers, ook scheidsrechters die vaker de fout in gaan mogen een tijdje geschors worden...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 11:08
karamba
karamba is offline
Citaat:
smartie! schreef op 18-04-2003 @ 09:50:
Niet alleen zulke voetballers, ook scheidsrechters die vaker de fout in gaan mogen een tijdje geschors worden...
Doet me denken aan 'de Roelof Luige Show'...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten