Oud 28-04-2003, 21:16
Tourniquet-
Tourniquet- is offline
najaa nu nog niet, maar goed zo zit het:
Ik heb dus een hele goeie vriend en hij is de laatste tijd best wel close met een meisje, en ik denk zelfs wel dat ie er wat mee krijgt. (hij heeft er ook al mee gezoent dus) En nu ben ik dus een soort van jaloers ofzo! Ik denk zelf niet zo omdat ik hem wil ofzo , kvoel niks voor em behalve egt goeie vriendschap, maar ik denk dat ik ergens beetje bang ben dat ie mij 'wegdoet' voor haar! Of dat zij tussen onze vriendschap komt te staan..

Wat denken jullie hierover, en hebben jullie dit zelf ook wel eens meegemaakt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2003, 21:22
Gothic
Gothic is offline
Je wil hem zelf niet, maar zij mag hem ook niet krijgen?

Meestal betekent dat dat je nog niet durft toe te geven aan de gevoelens voor hem
Oud 28-04-2003, 21:27
aansteker
aansteker is offline
Ik heb een ZEER goeie vriendin , en heb sinds een tijdje ook een "relatie' , de eerste tijd ging ik wat meer met me echte vriendin om dan met haar, maar dat kwam gewoon omdat ik me vriendin beter wilde leren kennen. Maar na een tijdje werd alles gewoon weer normaal hor, ik geef te veel om haar om der maar ff aan de kant te zetten.

Om het maar even samen te vatten : Als je goeie vriendschap hebt, dan hoef je niet bang te zijn dat hij je aan de kant zet, en anders wel...maarja dan moet je het er gewoon met hem over hebben...dan ben je teminste eerlijk geweest, en dan heb je achteraf niet een "kut" gevoel..
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 21:34
*Shorty*
*Shorty* is offline
Ik ken het eigenlijk wel ja. Mijn toen nog beste vriend heeft nu ook een vriendin. We deden altijd leuke dingen samen en zo af en toe zoenden we es. Hij was tot voorkort nog maagd en ik zag mezelf als degene die dat als enige zou mogen veranderen. Niet omdat ik hem zo leuk vond, maar gewoon omdat ik zijn beste vriendin was. Toen het eraan zat te komen heb ik iets heel doms gedaan (met een andere jongen) en het is er niet van gekomen. Nu heeft hij dus een vriendin en stiekem ben ik stikjaloers dat ik nu niet meer de gezelligste, aardigste, leukste vrouw (op z'n moeder na) in zijn leven ben.
Oud 28-04-2003, 22:32
Tourniquet-
Tourniquet- is offline
@ gothic: nee kweet denk ik wel zeker dat ik hem niet als Vriend (qua liefde) wil, een keertje zoenen kan misschien nog wel een keer maar nee geen relatie.. al weet je nooit maar nee..

@ *shorty*: ja idd, gewoon van: IK ben tog voornamelijk de vrouw (ok dan...het meisje ) in je leven? maar hij zei zelf ook dat ie zoeits had van 'waarom hij wel, en ik niet?' toen ik met een vriend van me had gezoend..

en hij vond het wel lief toen ik vertelde dat ik beetje jaloers was en dat ik bang was dat ie me zou 'weg gooie' maar hij zei dat ie dat nooit zou doen.. dus ik is weer blij!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 08:47
Loezzel
Loezzel is offline
Je moet nu misschien jouw beste vriend met iemand anders delen. Hij wil meer tijd met haar doorbrengen, omdat hij verliefd is, en er zal minder tijd voor jou over zijn. Ik denk dat dat je jaloers maakt. Ik ken het zelf ook wel een beetje.
Oud 29-04-2003, 12:02
barbara.inc
barbara.inc is offline
Ken je de film: 'my best friends wedding'? misschien wel herkenbaar...
Oud 29-04-2003, 17:05
SounD
SounD is offline
Ik herken het wel.

Elke keer dat mijn beste vriendin een vriendje dreigt te krijgen dan haat ik die jongen gelijk al.
We beginnen niets met elkaar.. zou teveel stuk maken. We hebben een andere rol in elkaars leven dan liefdes/sex partner en hebben ook nooit gezoend.

Maar ik ben wel jaloers ofsow.. ik vind ze nooit goed genoeg voor haar. 1 verdween de haat nadat ik hem ontmoet had want dat was gewoon echt een hele lieve jongen.

Misschien is het iets zoals ouders hebben.. het beste willen voor je kind.. zo wil je misschien ook wel het beste voor je beste vriend of vriendin en jaloezie kan ontstaan door de aandacht die je bang bent tekort te komen.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten