Bij mij ligt dat nogal lastig; mijn beste vriend is namelijk mijn vriend zijn broer

Maar goed; dat is handig voor als ik naar hun thuis ga, dan zie ik mijn vriend, en mijn beste vriend.
Voor de rest staat mijn relatie met mijn vriend de vriendschap met zijn broer wel wat in de weg (bv als ik naar hun thuis ga zal ik op zijn kamer zitten, en niet op die van zijn broer, of zijn broer uitnodigen en hem niet is ook niet echt evident (gebeurd dan ook alleen als vriend iets anders te doen heeft (hij weet het wel hoor)
maar de vriendschap staat onze relatie niet in de weg.
btw; het is niet het soort vriendschap van; we doen alles samen, zien elkaar vaak (zien elkaar zelfs bijzonder weinig buiten als ik naar hun thuis ga voor mijn vriend) en weten alles van elkaar.
Het is eerder: we hebben een band, of we het nu willen of niet. We babbelen goed en hebben elkaar graag. Zelfs al doet de ene iets heel verkeerds ofzo, die band zal blijven.
En mijn vriend is niet jaloers. Hij is zowiezo niet van jaloerse aard, maar hij weet ook gewoon dat wat ik met hem heb gewoon niet opkan egenover wat ik met zijn broer heb. Van hem hou ik, zijn broer heb ik graag.