Oud 24-04-2003, 17:06
Deliveran委
Deliveran委 is offline
ik heb vandaag voor het eerst een vaginale douche gedaan....met zo'n flessie waar je soort van vloeistof in doet en dan nog lauw water erbij...

maaruh..is dat niet schadelijk voor je ofzo? Ze zeggen van niet..maar das logisch..anders verkopen ze niets
Oud 24-04-2003, 17:21
Verwijderd
't Is als het goed is even zuur als je vagina, dus dat lijkt me dan wel ok....
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 17:25
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Nja ik heb dr eigenlijk geen verstand van maar lees bijna altijd dat gewoon alleen water et beste is..
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 17:30
Verwijderd
Citaat:
~Black Rose264~ schreef op 24-04-2003 @ 18:25:
Nja ik heb dr eigenlijk geen verstand van maar lees bijna altijd dat gewoon alleen water et beste is..
Nee, dat is dus niet waar.
Als je je wast met water, dan met lauw water. Maar aangezuurd water is nog beter... Of dus speciale zeep die net zo zuur is als je vagina.
Je moet je niet met gewone zeep gaan wassen, dan is water idd beter. Maar speciale zeep is gewoon 't beste. Houdt je zuurtegraad nml helemaal op peil.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 19:20
Nona
Nona is offline
Hm, ik wil zoiets weleens proberen, maar ik wil niet weten hoe mijn ouders reageren als ze zoiets zien staan (ze zijn wat dat betreft een beetje onervaren lijkt het wel )!
Oud 24-04-2003, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 24-04-2003 @ 20:20:
Hm, ik wil zoiets weleens proberen, maar ik wil niet weten hoe mijn ouders reageren als ze zoiets zien staan (ze zijn wat dat betreft een beetje onervaren lijkt het wel )!
Gewoon kopen en op de badkamer zetten, als ze er iets over willen weten lezen ze de bijsluiter wel of vragen ze je... Of je stapt gewoon cool de woonkamer binnen en zegt;'Kijk, ik heb een vaginale douche gekocht!!!'

Mijn vader is zelf ook een beetje onervaren wat vrouwenzaakjes, m'n moeder vroeg hem een keertje tampons mee te nemen, kwam hij thuis met van die incontinentie-verband-dingen
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 19:40
Verwijderd
Ik begrijp niet waarom je zo'n ding gebruikt. Je vagina kan zichzelf prima schoonhouden.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 19:55
Evito
Evito is offline
Lijkt me wel lekker. Welk meisje wil naakt met de benen wijd de plaats van mijn douchekop innemen en mijn hoofd begraven in haar sappen?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 19:58
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 24-04-2003 @ 20:23:
Gewoon kopen en op de badkamer zetten, als ze er iets over willen weten lezen ze de bijsluiter wel of vragen ze je... Of je stapt gewoon cool de woonkamer binnen en zegt;'Kijk, ik heb een vaginale douche gekocht!!!'

Mijn vader is zelf ook een beetje onervaren wat vrouwenzaakjes, m'n moeder vroeg hem een keertje tampons mee te nemen, kwam hij thuis met van die incontinentie-verband-dingen
Je kan ook dat spul gewoon op je kamer ergens zetten en het meenemen naar de badkamer als je gaat douchen, ik heb eigenlijk al mn douchespul op mn kamer staan, op mn nachtkastje bij mn make-up troep en de zonnebrandcreme enzow.

Mijn vader vind het trouwens heel erg leuk om maandverband en tampons enzo te kopen alleen neemt hij altijd het verkeerde mee , van die minidingen terwijl je super nodig hebt enzow (en hij snapt niet wat vleugels zijn bij maandverband, mannen!!!!!)
Oud 24-04-2003, 20:10
Evito
Evito is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 24-04-2003 @ 20:58:
Je kan ook dat spul gewoon op je kamer ergens zetten en het meenemen naar de badkamer als je gaat douchen, ik heb eigenlijk al mn douchespul op mn kamer staan, op mn nachtkastje bij mn make-up troep en de zonnebrandcreme enzow.

Mijn vader vind het trouwens heel erg leuk om maandverband en tampons enzo te kopen alleen neemt hij altijd het verkeerde mee , van die minidingen terwijl je super nodig hebt enzow (en hij snapt niet wat vleugels zijn bij maandverband, mannen!!!!!)
Maandverband sucks. Je wilt niet weten wat ze daar allemaal instoppen. Dat moet wel ongelooflijk slecht voor je kut zijn!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 20:14
kirsten
kirsten is offline
Citaat:
Evito schreef op 24-04-2003 @ 21:10:
Maandverband sucks. Je wilt niet weten wat ze daar allemaal instoppen. Dat moet wel ongelooflijk slecht voor je kut zijn!
Maandverband is even goed als tampons en is gewoon gemaakt van watten/papier... En sommigen zijn er zelfs van overtuigd dat het beter voor je "kut" is... hygienischer dan.
Oud 24-04-2003, 20:42
Taeke
Taeke is offline
Citaat:
kirsten schreef op 24-04-2003 @ 21:14:
Maandverband is even goed als tampons en is gewoon gemaakt van watten/papier... En sommigen zijn er zelfs van overtuigd dat het beter voor je "kut" is... hygienischer dan.
En er dan ook nog serieus op in gaan
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 21:38
Verwijderd
whehe
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 21:43
Marcade
Marcade is offline
Vrouwen hebben het maar goed.

No way dat er dus zoiets goddelijks als een douche bestaat voor het mannelijke geslachtsdeel.

Bofkonten.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 07:47
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 24-04-2003 @ 20:40:
Ik begrijp niet waarom je zo'n ding gebruikt. Je vagina kan zichzelf prima schoonhouden.
Dat kan ze ook, maar na de seks of nadat je ongesteld bent geweest, kan je dat zelf lekker versnellen en is het meteen lekker schoon. Sommige vagina's zijn wat gevoeliger dan andere, bv voor sperma dat niet even zuur is als het vaginale milieu. Dan is zo'n douche heel geschikt.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 21:45
tatoo
tatoo is offline
Citaat:
Marcade schreef op 24-04-2003 @ 22:43:
Vrouwen hebben het maar goed.

No way dat er dus zoiets goddelijks als een douche bestaat voor het mannelijke geslachtsdeel.

Bofkonten.
Ja kut ja
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 00:50
Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
kirsten schreef op 24-04-2003 @ 21:14:
hahaha sorry, droge reactie
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 18:29
Verwijderd
Mijn huisarts was er niet echt enthousiast over.. m.a.w. hij raadt het af
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef op 28-04-2003 @ 19:29:
Mijn huisarts was er niet echt enthousiast over.. m.a.w. hij raadt het af
Terwijl de mijne het juist aanraadt... juist omdat ik erg snel een blaasontsteking krijg, is het bv na seks belangrijk goed schoon te zijn. Wanneer sperma bij m'n urinebuis komt, en dan een tijdje daar zit, loop ik met een blaasontsteking. Dus dan maar die vaginale douche om dat iig te voorkomen.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten