Oud 29-04-2003, 17:24
Yhagoro
Yhagoro is offline
Als ik de computer opnieuw opstart, dus niet uitzetten en weer aanzetten, vertikt hij het om iets de doen, hij doet dan 3 seconden iets en dan gaat de monitor gewoon zwart, als ik de monitor aan en uit zet zegt ie dat er geen verbinding is met de computer, ik heb alle kabels al gecheckt en ze kloppen, en hij deed het 10 seconden eerder ook nog dus .

Help...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2003, 17:35
Enlightenment
Enlightenment is offline
"Vertikt het om iets te doen" wat bedoel je daarmee? Je kiest in Windows (watvoor versie van Windows ?) ervoor opnieuw op te starten, sluit de computer dan wel af? En zie je een paar seconden het BIOS scherm?

Kortom, wat gedetailleerder. En wat is je motivatie dit bij Hardware en niet bij S&M te plaatsen? Vermoed je dat dit te maken heeft met je hardware?
Oud 29-04-2003, 17:39
Yhagoro
Yhagoro is offline
Citaat:
"Vertikt het om iets te doen" wat bedoel je daarmee? Je kiest in Windows (watvoor versie van Windows ?) ervoor opnieuw op te starten, sluit de computer dan wel af? En zie je een paar seconden het BIOS scherm?

Kortom, wat gedetailleerder.
Windows 98 (2e editie), en ik kies opnieuw opstarten ja, of hij doet het automatisch na bijvoorbeeld een installatie. De computer sluit af, en dan zie ik een zwart scherm (alsof de computer uit is maar de monitor niet), terwijl de computer wel aan is (dat hoor ik).

Citaat:
En wat is je motivatie dit bij Hardware en niet bij S&M te plaatsen? Vermoed je dat dit te maken heeft met je hardware?
Kdacht waarschijnlijk iets met de monitor of the verbindin van de monitor naar de pc, leek me .
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 19:27
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Yhagoro schreef op 29-04-2003 @ 18:39:
Kdacht waarschijnlijk iets met de monitor of the verbindin van de monitor naar de pc, leek me .
De verbinding met je monitor verandert toch niet als je je computer afsluit?! Dus dat lijkt me uitgesloten.

Je verhaal is me nu wel duidelijk. De 'workaround' is om op reset te drukken als je dat zwart beeld krijgt, dan start je computer wel opnieuw op.

Wil je van het probleem af, dan raad ik je aan Windows 2000 of XP te installeren, afhankelijk van je configuratie. Kun je die mij geven? B.v. AMD Athlon 700MHz 128MB geheugen, 40GB hardeschijf, zoiets.

Verder verplaats ik dit topic naar S&M, omdat het waarschijnlijk om een softwareprobleem gaat.
Oud 29-04-2003, 19:34
Yhagoro
Yhagoro is offline
Citaat:
Je verhaal is me nu wel duidelijk. De 'workaround' is om op reset te drukken als je dat zwart beeld krijgt, dan start je computer wel opnieuw op.
Ja maar toch, ik moet opnieuw opstarten als ik bepaalde dingen installeer, als ik dan ondertussen reset knop doe verneukt ie dat en dan is ie niet geinstalleerd, en dat gaan dan dus ook niet.

Citaat:
Wil je van het probleem af, dan raad ik je aan Windows 2000 of XP te installeren, afhankelijk van je configuratie. Kun je die mij geven? B.v. AMD Athlon 700MHz 128MB geheugen, 40GB hardeschijf, zoiets.
Met Windows XP doet hij hetzelfde (Kheb um al 2x geformatteerd.)

PII 700, 128MB RAM, 13GB HD

Citaat:
Verder verplaats ik dit topic naar S&M, omdat het waarschijnlijk om een softwareprobleem gaat.
Ok .
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 08:06
iamcj
iamcj is offline
Zet jij de computer niet in een of andere sleepstand?

ik al het eneIrgiebeheer ed uitschakelen.

http://support.microsoft.com/default...en-us%3b320846

??

Laatst gewijzigd op 30-04-2003 om 08:12.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 18:53
Yhagoro
Yhagoro is offline
Citaat:
iamcj schreef op 30-04-2003 @ 09:06:
Zet jij de computer niet in een of andere sleepstand?

ik al het eneIrgiebeheer ed uitschakelen.

http://support.microsoft.com/default...en-us%3b320846

??
Nee, ik zet hem niet in een sleep stand, ik selecteer 'opnieuw opstarten' bij dat menu als je gaat afsluiten.

Die link is voor als er iets anders, en trouwens:
Citaat:
The information in this article applies to:
Microsoft Windows XP Home Edition
Microsoft Windows XP Professional
Kheb windows 98...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken