Oud 15-05-2003, 10:42
qwertyuiop
qwertyuiop is offline

hmja, het ziet er vet simpel uit, en dit is slechts een opzet, is compleet de bedoeling. Maar tis een idee voor iets van 'empty air', dat de halve mensheid doorzichtig is als luchtbelletjes etc.

Maar wat ik wil weten is, zijn er meer mensen gek van het idee om met zo min mogelijk tekening iets toch duidelijk maken? En dat het dan niet lukt, is een tweede..

(en tsja keith haring...)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2003, 11:48
break of dawn
break of dawn is offline
Citaat:
qwertyuiop schreef op 15-05-2003 @ 11:42:

hmja, het ziet er vet simpel uit, en dit is slechts een opzet, is compleet de bedoeling. Maar tis een idee voor iets van 'empty air', dat de halve mensheid doorzichtig is als luchtbelletjes etc.

Maar wat ik wil weten is, zijn er meer mensen gek van het idee om met zo min mogelijk tekening iets toch duidelijk maken? En dat het dan niet lukt, is een tweede..

(en tsja keith haring...)
Eh nee... die neiging heb ik niet... en het is inderdaad wel erg keith haring-achtig

Oud 15-05-2003, 11:53
Roos
Roos is offline
Ik vind het tof. Mooie compositie, maar toch zo simpel
Oud 15-05-2003, 12:04
one-monkee
one-monkee is offline
Citaat:
break of dawn schreef op 15-05-2003 @ 12:48:
Eh nee... die neiging heb ik niet... en het is inderdaad wel erg keith haring-achtig

[afbeelding]
Ik vind niet dat zoiets vergeleken kan worden met iemand anders, iedereen werkt op zijn eigen manier.
En eerlijk gezegd vind ik het ook niet zo op keith haring lijken, misschien alleen op die ene foto maar als je meer werk van keith haring bekijkt zie je ook dat het er niet meer zo op lijkt.
Hij werkt namelijk ook met heel veel (primaire) kleuren, lekker vel dus....

Tekening vind ik opzich wel mooi.. heeft wel iets apparts, zou wel willen zien hoe die is als ie "af" is.

succes
Oud 15-05-2003, 16:18
funest
funest is offline
lekker vel?
he bah
maar goed..

ziet er wel leuk uit, wel aardig idee maar uitleg had er van mij niet bijgehoeven, beeld spreekt wel voorzich

maarehm, duidelijk nog een schets...denk bij uitwerking aan lijnen om de luchtbellen
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 16:20
sjw
sjw is offline
ziet er weer leuk !! begin een site met die kunst van je
Oud 16-05-2003, 12:13
qwertyuiop
qwertyuiop is offline
Citaat:
AM schreef op 15-05-2003 @ 17:18:

beeld spreekt wel voorzich
Misschien moet ik de volgende keer maar laten raden wat het is, betere manier om te zien of het overkomt waarschijnlijk.

iig, dankUwel iedreen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 12:35
EggeD
EggeD is offline
computerharing haring was toch juist rebels omdat hij graffiti toegangelijk maakte voor iedereen en het zo als kunst liet waarderen enz ? als je echt minimalistisch wilt werken kun je misschien nog wel meer weglaten, 1 contour van een mannetje bijvoorbeeld ipv zon groep, ach hier heb je toch niks aan
Oud 16-05-2003, 16:16
funest
funest is offline
Citaat:
qwertyuiop schreef op 16-05-2003 @ 13:13:
Misschien moet ik de volgende keer maar laten raden wat het is, betere manier om te zien of het overkomt waarschijnlijk.

iig, dankUwel iedreen
doe dat...dan weet je teminste of et echt goed overkomt
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 20:17
Piccola
Piccola is offline
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 14:29
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik vind dat er soms nog stukjes zijn tussen de mensfiguren die zwart dienen te zijn daar waar geen mens zit. snap je wat ik bedoel.
Oud 17-05-2003, 15:37
Verwijderd
opzich wel geestig, zou de mensen in het midden zetten, zodat ze niet afgenseden worden, verder heeft het idd erge keith haring trekjes alleen het vette bij hem vind ik dat het altijd superstrak was en dat mis ik bij jou een beetje, maakt het wat proffesioneler, zeker bij de cirkeltjes zijn de witte lijnen niet altijd even dik....naja, verder wel cool, zeker door mee gaan, je leert van af te kijken, is heel gezond, dus gewoon doooooorgaan!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten