Advertentie | |
|
![]() |
|
Graag gedaan, ik heb het niet gedaan omdat ik graag bij de technische recherche wilde en dan het liefste het laboratorium in (gerechtelijk lab) en dat kan ook met de hogere laboratorium school of met een opleiding als biomedische wetenschappen (die ik nu wil gaan volgen) kom je ook in die richting terecht en ik vind dat een gemakkelijkere manier dan via de politie waar je eerst 3 - 5 jaar gewoon moet werken. Maar verder trekt de politie me nog heel erg, ik vind het heel erg interesant en het is denk ik nu mn tweede keuze.
Over dat stotteren: je hebt wel een beetje gelijk, een stotterende agent heb ik nog nooit gezien maar je hebt toch ook van dei trainingen daarvoor, helpen die bij jou niet??? Als je het precies wilt weten moet je eens een meeltje sturen ofzow, wellicht kun je vragen stellen of een e-mailadres vinden op www.politie-werving.nl/home/algemeen op die site kan je ook een informatiepaket aanvragen maar als je nu nog geen 18 bent krijg je geen uitgebreid informatiepaket omdat je daar nog te jong voor bent (althans dat had ik, anders moet je aan je decaan vragen of die het voor je aanvraagt, of op naam van je ouders of zoiets). Het is trouwens zo dat als je die opleiding wilt gaan volgen dat je moet solliciteren bij een korps wat je aanspreekt, bijvoorbeeld bij jou in de buurt of als je graag in een grote stad wilt werken dan moet je daar solliciteren en als je dan bent aangenomen dan pas wordt je aangemeld voor die opleiding, je bent dus gelijk verzekerd van een baan. Kijk maar eens rond op die site en als je nog iets wilt weten dan hoor ik het wel. Groetjes Dana
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
substance b substance b | 4 | 22-06-2011 18:00 | |
Studeren |
Op weg naar recherche FREAKY_7 | 3 | 20-07-2010 08:59 | |
Werk, Geld & Recht |
Morgen aangifte tegen H. van Z. doen Eend | 5 | 14-01-2010 12:31 | |
Studeren |
Forensisch Onderzoek Verwijderd | 41 | 07-05-2007 18:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verdonk for president! Verwijderd | 388 | 11-05-2006 21:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
dit is in franeker gebeurt, hoezo zinloos geweld!! vrijgezel16d | 15 | 02-08-2002 12:49 |