Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
www.keistadjazz.nl voor een programma
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
FF een tip voor iedereen met windows \XP (omdat ik niet weet of het met andere windowssen ook kan)
bij de media player ga naar radio tuner en zoek bij jazz op DR jazz als radiokanaal, best wel chill als je al je MP3 tjes al 100 keer gehoord hebt
|
![]() |
North Sea Jazz mag dan achtelijke duur zijn: als ik daar nog-niet-dode-helden als Elvin Jones, Ron Carter en McCoy Tyner kan bewonderen: graag!
Voor iedereen die serieus in Miles Davis is geintereseerd (en over een ruime beurs beschikt): koop geen losse CD's van Miles, want dan verzamel je je helemaal een ongeluk. Er zijn prachtige boxen uit, varierend van 3- tot 7 CD's per box, gerangschikt naar een bepaalde periode. Dus cool jazz, of juist hard bop, of alle opnames met John Coltrane: het is er op een box! Zo heb ik laatste de 6-delige CDbox met heel veel outtakes en een prachtig boekje d'rbij gekocht; 'The Complete Miles Davis Quintet 65-68.' Erg fraai! Nu moet ik alleen nog aan de John Coltrane verzameling beginnen, want ik heb alleen maar wat bandjes (en van bandjes weer gekopieerd op MD) van deze jazzheld. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[boek] Onmisbare nachten (titel is nog veranderbaar) Verwijderd | 10 | 26-08-2008 16:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Verklaar je forumnaam... Verwijderd | 227 | 25-07-2003 15:23 | |
Algemene schoolzaken |
Profiel werkstuk L!nk | 49 | 18-03-2003 19:23 | |
Muziek |
Muziek gemaakt met behulp van computers... mcsun | 51 | 13-08-2002 13:47 | |
ARTistiek |
jazzmuziek en een ei. metzondernix | 6 | 23-10-2001 14:40 | |
ARTistiek |
zin verhaal diane | 16 | 27-09-2001 20:06 |