Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij gewoon vermijden dus Als het een betoog is en je moet de mening van de auteur weergeven, kun je dan niet gewoon zeggen 'dat het zo is' ipv dat iemand het vindt?? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed; ik zie wel hoe ik dat morgen op ga lossen, mss komt het wel helemaal niet aan de orde ![]() Laatst gewijzigd op 18-05-2003 om 13:38. |
![]() |
||
Citaat:
Daarom kom ik liever niet op dit soort forums want dan ga je het verkeerde leren, dat is dus fout.... ![]() Je moet schrijven wat de schrijver vind, en geen naam noemen of ik vind, alleen de stelling gebruiken
||
![]() |
Citaat:
|
Wij hebben het als volgt geleerd. Als in de tekst staat:
"Naar mijn mening is het zo dat het het beste is om de hypotheekrente-aftrek af te schaffen" - (puur hypothetisch), moet je samenvatten: "Het is het beste om de hypotheekrente-aftrek af te schaffen". Dus schrijven vanuit neutraal persoon. Neem als voorbeeld Examen 2002 -> tijdvak 2, waar gevraagd wordt naar de mening van de auteur in de samenvatting. Copy, paste is niet mogelijk (lukt mij iig niet) omdat het een pdf-bestand is. |
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2003 |
[NED] Moeite met formuleren hoofdgedachte :P | 6 | 18-05-2003 16:56 | |
Eindexamens 2003 |
De SAMENVATTINGEN voor GS S-U EN NL van 1950 TOT 1990 IrishKevin | 6 | 18-05-2003 16:08 | |
Eindexamens 2003 |
Ned samenvatting born2dance | 11 | 15-05-2003 11:35 | |
Verhalen & Gedichten |
samenvatting ned. boek gezocht sas | 7 | 16-11-2002 17:30 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
franse text met korte samenvatting!!! WOOPPIE!;) | 0 | 03-06-2002 15:41 |