Oud 18-06-2003, 18:22
Gadje
Gadje is offline
Ik zie heel vaak op school en ook bij mij in de klas dat mensen met een flesje Spa water lopen, door de gang en als ze dan in de klas aankomen zetten ze het heel nonchalant op hun tafel.
En af en toe drinken ze eruit. En zegmaar de 'elite' doet dit.
Ik zie hier het nu eigenlijk niet van in. Bij een examen of een 2uurs proefwerk ok. Maar gewoon tijdens de les? En alleen de blauwe flesjes spa zijn goed want als je met een ander merk aankomt of met bv cola in een aquarius flesje of met het etiket eraf wordt je gelijk benadeeld.
hoe denken jullie hierover?
Doe je dit zelf ook en heb je dan ook echt spa water of vul je je flesje steeds bij?
Advertentie
Oud 18-06-2003, 18:25
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
euhm
iedereen drinkt hier spa
Oud 18-06-2003, 18:27
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
ehm, dat doe ik ook wel eens.
waarschijnlijk komt dat omdat ze dan aan de lijn zijn ofzo.
als ik dat niet doe krijg ik namelijk op geen enkele manier op 1 dag 2 liter water binnen.
mssn vatten de anderen dat dan weer op als een trend. je weet het niet
denk trouwens niet dat dit een serieus topic gaat worden.
Oud 18-06-2003, 18:31
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
hehehehe lol , ja dit viel mij ook al op , op te pesten deed ik dan af en toe water in een lessini fles , lol, maarjah ipv elite is de term meelopers ook wel gepast
Oud 18-06-2003, 18:32
soske
soske is offline
Hier zie je het ook overal, zowel flesjes Spa als andere flesjes. Tis ook niet echt de elite, bijna alle meisjes doen het. Ik zelf ook, houd hem meestal in mijn tas, vul hem soms een keer bij. Als ik dat ding vergeet naar school word ik gek. Ik moet namelijk een flink eind fietsen en dan heb je wel dorst, ook van je brood tussendoor. Het schijnt wel iets typisch vrouwelijks te zijn.....

Goh toch een redelijk lang verhaal om een flesje water...
Oud 18-06-2003, 18:35
Gadje
Gadje is offline
bij ons op school doen ook jongens t, vooral de kakkers.
ik neem m ook altijd mee, maar ik laat me wel in mn tas, behalve vandaag met de schoolexamens...
Oud 18-06-2003, 18:39
on the moon
on the moon is offline
ik heb ook altijd een Spa-flesje mee naar school, niet omdat ik aan de lijn doe of om bij een groep te horen, maar gewoon omdat ik dorst heb... en ik heb er echt niet altijd echt spa-water in en ik heb ook wel eens een chaud-fontaine flesje of een cola flesje, of naja soms ook wel eens een sisi flesje whaha dit is echt onzinnig.
maarja volgens mij heeft 90 % van mijn school een flesje drinken in zijn/haar tas, dus ik denk niet dat het een 'elite' is.
Oud 18-06-2003, 18:41
neobamboom
neobamboom is offline
hmn ja hier ook, ik heb ook wel een flesje met water.
bijna iedereen, en niet alleen de "elite"
gewoon, water is lekker. maar om nou te zeggen dan die met een ander flesje gelijk benadeeld wordt, nou nee.
Oud 18-06-2003, 18:42
Verwijderd
nee het is idd geen elite..

het is gewoon water in een flesje :\
Oud 18-06-2003, 18:42
Gadje
Gadje is offline
ik bedoel niet dat je m bij je hebt maar dat m m echt zo in het zicht op tafel zet, natuurlijk heeft iedereen wel water o.i.d bij.
maar dat je m op tafel zet en m altijd in de hand hebt of m heel nonchalant uit je tas laat steken, dat bedoel ik.
Oud 18-06-2003, 18:45
zwoesj
zwoesj is offline
ik doe niet aan water op school
Oud 18-06-2003, 18:48
Black Sugar
Black Sugar is offline
Die mensen doen ook gewoon kraanwater in hun spaflesje hoor.

Belachelijk om iemand af te rekenen op zijn drinken.

Ik heb op mijn werk meestal een bekertje water We hebben zo'n water apparaat waar van dat lekkere kalkvrij koude water uit komt.
Oud 18-06-2003, 18:48
wiebenik
wiebenik is offline
ik zie het niet als een trend, maar ik vind het gewoon lekker om een flesje water bij de hand te hebben.
Oud 18-06-2003, 18:50
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik heb altijd gewoon en flesje water bij me in me tas.... laat het erin zitten en drink er soms uit maar dat doe ik al 4 jaar. Iedereen die in de klas drinkt word er wat van gezegt behalve bij mij
Oud 18-06-2003, 18:55
Baracuda
Baracuda is offline
Ik heb dorst dus ik gebruik zo'n ding. Ik hoor niet bepaald bij de 'elite' , drink water omdat het bij ons uit de kraan stroomt.
Waarom psies " Het Spa Flesje" ?Nou omdat het handiger is dan een hele literfles mee naar school te nemen. En ik laat mijn flesje ook weleens op tafel staan * doodzonde *. Ik ben van nature zeer lui dus kan ik er beter bij, en ik ga dat ding niet camoufleren zodat niemand weet dat ik water drink uit een plastic flesje.

Oud 18-06-2003, 18:56
AtHell
AtHell is offline
Het idee van status door een flesje water alleen al is ronduit lachwekkend, als op die manier 'status' wordt aangegeven bij jou op school zou ik iedereen met zo'n flesje enorm hard in zijn of haar bek uitlachen.
Oud 18-06-2003, 18:56
Sundae
Sundae is offline
Lang leve de flesjes water..maar niet persé in een Spa-flesje..ik heb een hele verzameling flesjes thuis en iedere dag kies ik er eentje uit met de mooiste kleur dop

Neeh ff serieus..ik hoef niet persé water eig..
Oud 18-06-2003, 18:59
Verwijderd
Bloedirritant. Hip om water te drinken. Al die vervelende yuppen drinken het ook in de auto, onderweg en zelfs in de supermarkt. En zoals jij zegt bij mij op school gebeurde het ook (Ik mag nu in de verleden tijd spreken ).

En Beltaine. Jij doet het serieus op twee liter water binnen te krijgen? Wat een onzin. Je lichaam geeft zelf wel aan wanneer je vocht nodig hebt. Mijn lichaam geeft dat althans al heel erg lang goed aan. Moet ik zeggen.

Het komt dus wel heel erg over als een trend. Aan de andere kant. Hoe ontkom je aan de trend; als je dorst hebt dan heb je dorst en dat los je door een flesje water of iets dergelijks te kopen.

Tja
Oud 18-06-2003, 19:01
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
AtHell schreef op 18-06-2003 @ 19:56:
Het idee van status door een flesje water alleen al is ronduit lachwekkend, als op die manier 'status' wordt aangegeven bij jou op school zou ik iedereen met zo'n flesje enorm hard in zijn of haar bek uitlachen.
ik DOE niet anders!
Oud 18-06-2003, 19:06
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Gadje schreef op 18-06-2003 @ 20:01:
ik DOE niet anders!
Wat zeur je dan
Oud 18-06-2003, 19:07
Surjirro
Surjirro is offline
- meneeeeeeeeeeeeeeeeeeer mag ik even naar het toilet?

- Nee je bent net ook al 5 min. geleden gweest?

- Ja maar ik moet me flesje vullen...

Mjah ok? tis tegenwoordig wel heel normaal bij ons in de klas?
Oud 18-06-2003, 19:07
Slettelina *
Slettelina * is offline
Ik heb er ook altijd eentje mee.. niet een ramp als ik hem vergeet ofzo
Oud 18-06-2003, 19:08
Verwijderd
Spa?

Ik heb gewoon een fles bonomel op mijn bureau staan!
Veeeel lekkerder

ennuh, LS -> DK
Oud 18-06-2003, 19:10
djew
djew is offline
Citaat:
halve banaan schreef op 18-06-2003 @ 19:59:

En Beltaine. Jij doet het serieus op twee liter water binnen te krijgen? Wat een onzin. Je lichaam geeft zelf wel aan wanneer je vocht nodig hebt. Mijn lichaam geeft dat althans al heel erg lang goed aan. Moet ik zeggen.
Tja [/B]
als je dorst hebt ben je in principe al gedehadryteerd (moeilijk woord)
water drinken is goed.
maar ik doe het alleen uit een evianflesje
Oud 18-06-2003, 19:20
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
hihi ik blijf het een raar topic vinden.
straks wordt het nu ook als elite-gedrag bestempeld als je raar met je voeten wiebelt. wooh ben ik dan elitair of wàt. dat zpou het nog eens zijn.
Advertentie
Oud 18-06-2003, 19:27
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik vind dat het maar elitair moet worden om aan je haren te draaien.

Uhm je weet wel met een vinger in je haar en dan steeds om dezelfde lok draaien.
Oud 18-06-2003, 19:37
Faery
Faery is offline
En maar moord en brand schreeuwen als het flesje kapot gaat of wanneer iemand het weggooit .
Oud 18-06-2003, 19:42
Verwijderd
Ik neem zelf ook altijd een flesje water mee, in een Spa-flesje. Dat zijn gewoon fijne flesjes om de één of andere reden. Bovendien drink ik vaak genoeg Spa uit zo'n flesje, dus als je toch een flesje moet hebben, waarom niet? En ik ben absoluut geen kakker
Oud 18-06-2003, 19:52
GRRR
GRRR is offline
Pfff plebs, Spa. Stel je voor zeg. Vittel of Perrier moet je drinken om tot de elite te behoren.
Oud 18-06-2003, 20:05
marieke_temp
marieke_temp is offline
pfffff
ik drink gewoon heel graag water, en om 1 of andere reden blijft er in andere flesjes meestal een smaak hangen (die splash-flesjes zijn echt afschuwelijk om later voor water te gebruiken) en daarbij is blauw mijn lievelingskleur dus ja ik loop met een spa-blauw-flesje, en vul het constant met kraanwater.
hoe interessant.
Oud 18-06-2003, 20:07
klikorat
klikorat is offline
ik doe er gewoon kraanwater in
En ik ga er niet zo debiel mee rondlopen. Tis gewoon een handig flesje. Maar drink mijn water net zo lief uit een colaflesje of wat dan ook
Oud 18-06-2003, 20:11
Adrenaline
Adrenaline is offline
Als het warm is en het staat toevallig in de koelkast, dan drink ik het op ook. En ja ik zet het soms wel op mijn tafel neer ja. Maar daarna vul ik het gewoon weer met gewoon kraanwater hoor.
Oud 18-06-2003, 20:21
Vice
Vice is offline
Met dit warme weer is water juist wel lekker. Ik heb dan ook altijd een spa-flesje met water bij me.

En in flesjes waar eerst limonade in heeft gezeten, blijft de smaak meestal hangen.
Oud 18-06-2003, 20:35
Psychedelic
Psychedelic is offline
nou, nou, die elitaire spa snobs toch.
Oud 18-06-2003, 20:42
strafcorner
strafcorner is offline

boterham met pindakaas
Oud 18-06-2003, 20:44
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
ik heb er soms wel een biertje staan.
maar alleen met warm weer hoor.
Oud 18-06-2003, 20:55
Verwijderd
Ik neem altijd een flesje water mee naar school. Of dat nou uit een Spa flesje is of niet, zal me aan m'n reet roesten.

Ik heb hier op school ook nog nooit gemerkt dat je er niet bij hoort als je niet uit een Spa flesje drinkt (het idee alleen al ). Ook zijn het absoluut niet alleen kakkers die Spa drinken, maar zie ik iedereen met zo'n flesje leuren.
Oud 18-06-2003, 20:56
Mindfields
Mindfields is offline
Ik snap sowieso niet waarom je spa koopt als je ook water uit de kraan kan drinken.
Oud 18-06-2003, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Ik snap sowieso niet waarom je spa koopt als je ook water uit de kraan kan drinken.
Ach ja, één keer kopen voor het flesje, en voor de rest vullen met kraanwater. Vind het zelf altijd wel praktisch aangezien ik geen zin heb om elke dag 2 blikjes frisdrank te moeten halen.

Mensen die het zien als een trend zien, of alleen al 'hip', vind ik ronduit lachwekkend. Maar ik kan me wel voorstellen dat steeds meer mensen het doen, het is best handig. Maar elite, nou - nee.
Oud 18-06-2003, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 18-06-2003 @ 21:56:
Sinds wanneer komt er mineraalwater met bubbeltjes uit de kraan? Luxe als dat zou kunnen
Oud 18-06-2003, 21:09
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
wát een onzin
bij mij in de klas doet iedereen dat ook, ik zelf ook ja, anders drink ik niet genoeg water
maar het is bij mij dus echt níet zo dat het een spa flesje moet zijn, (al zijn er wel mensen die dat interessanter vinden...)
ach.
Oud 18-06-2003, 21:20
coecie
coecie is offline
whatever...

ik drink zelf ook altijd uit een spaflesje, maar ik vul hem nooit uit de kraan, ja soms wel, maar spa... het is echt lekkerder!
vittel is vreselijk, evian is wel okee, perrier is ook wel okee, volvic is lekker en als je himmelsberger quelle kan drinken, oeeh, dat is echt heerlijk

ik drink altijd bronwater uit hun eigen flesjes, en ik proef echt het verschil
spa en volvic zijn mijn alltime favorites, en himmelberger quelle drink ik als ik een gekke bui heb
Oud 18-06-2003, 21:30
Sven
Sven is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 18-06-2003 @ 22:07:
Sinds wanneer komt er mineraalwater met bubbeltjes uit de kraan? Luxe als dat zou kunnen
Spa blauw heeft geen bubbeltjes
Ikzelf sleep tegenwoordig zelfs 2 flesjes mee Uiteraard gevuld met kraanwater.. ik drink sowieso bijna alleen water, zo'n 3 liter per dag... en die flesjes zijn gewoon handig
Oud 18-06-2003, 21:33
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 18-06-2003 @ 22:07:
Bestaat volgens mij niet in kleine flesjes, alleen spa blauw. Buiten dat, met bubbeltjes is het ook niet te zuipen
Oud 18-06-2003, 21:41
Verwijderd
Ja ik heb altijd een flesje bij me, niet altijd spa, ook een ander flesje. Met kraanwater. Ik moet 2 liter of meer drinken van de dokter voor mn buik.
In de klas heb ik het ook altijd op mn tafel staan, ik vind dat handiger, dan hoef ik niet telkens herrie te maken tijdens de les door in mn tas te wroeten.

Nooit bij stil gestaan dat mensen zich er zo aan kunnen ergeren ofzo. Het is maar water.
Oud 18-06-2003, 21:42
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik sluit em maar.
Als je het over spa wil hebben, kan je een nieuw topic openen op eten en drinken
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten