Advertentie | |
|
![]() |
|
pfffff
ik drink gewoon heel graag water, en om 1 of andere reden blijft er in andere flesjes meestal een smaak hangen (die splash-flesjes zijn echt afschuwelijk om later voor water te gebruiken) en daarbij is blauw mijn lievelingskleur dus ja ik loop met een spa-blauw-flesje, en vul het constant met kraanwater. hoe interessant.
|
Verwijderd
|
Ik neem altijd een flesje water mee naar school. Of dat nou uit een Spa flesje is of niet, zal me aan m'n reet roesten.
Ik heb hier op school ook nog nooit gemerkt dat je er niet bij hoort als je niet uit een Spa flesje drinkt (het idee alleen al ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen die het zien als een trend zien, of alleen al 'hip', vind ik ronduit lachwekkend. Maar ik kan me wel voorstellen dat steeds meer mensen het doen, het is best handig. Maar elite, nou - nee. ![]() |
![]() |
|
whatever...
ik drink zelf ook altijd uit een spaflesje, maar ik vul hem nooit uit de kraan, ja soms wel, maar spa... het is echt lekkerder! vittel is vreselijk, evian is wel okee, perrier is ook wel okee, volvic is lekker en als je himmelsberger quelle kan drinken, oeeh, dat is echt heerlijk ik drink altijd bronwater uit hun eigen flesjes, en ik proef echt het verschil spa en volvic zijn mijn alltime favorites, en himmelberger quelle drink ik als ik een gekke bui heb ![]()
||
Citaat:
![]() Ikzelf sleep tegenwoordig zelfs 2 flesjes mee ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ja ik heb altijd een flesje bij me, niet altijd spa, ook een ander flesje. Met kraanwater. Ik moet 2 liter of meer drinken van de dokter voor mn buik.
In de klas heb ik het ook altijd op mn tafel staan, ik vind dat handiger, dan hoef ik niet telkens herrie te maken tijdens de les door in mn tas te wroeten. Nooit bij stil gestaan dat mensen zich er zo aan kunnen ergeren ofzo. Het is maar water. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Spa, Sla & Sportschool CharismaticBass | 79 | 11-10-2004 22:22 | |
Vrije tijd |
GP Belgie Spa Francoshamps (we zouden het nog bijna vergeten! :p ) Mr.Oizo | 32 | 31-08-2004 22:34 | |
Eten & Drinken |
Spa ijsblokjes & Spray pimomes1987 | 25 | 20-10-2003 07:23 | |
Eten & Drinken |
wat vinden we van Spa? Daan | 47 | 05-09-2003 16:05 |