Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Offtopic: CB, voor iemand die in een ander topic verkondigde 3 talen vloeiend te beheersen, mag je je bericht tekstueel wel herzien...
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Iets meer richting 'Ontopic'.. Deze maand loopt overigens gelukkig het jaarabonnement van m'n sportschool af!!! Veel water drinken doe ik wel, tevens fiets ik elke dag 18 km.. Probeer wat gevarieerde voeding binnen te krijgen, doch heb ik 's avonds (veelal) geen zin in uitgebreid kookwerk. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Spa: ![]() Sla: lekkellekker Sportschool: ![]() Ik fiets wel eens naar de stad, nu niet meer zoveel aangezien ik niet meer zoveel in de stad kom, het vaak regent en ik OV heb. Laatst ben ik wel heen en weer gefietst naar een dorp verderop en daarna voelde ik me lekker dat ik weer eens wat aan beweging had gedaan. Maar ik reken een dagje winkelen ook tot beweging want 2 uurtjes lopen is niet niks hoor ![]() En ik hoef ook niet meer af te vallen, ben de laatste maanden 9 kilo afgevallen dus dat was wel weer genoeg. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waar is het fout gegaan ? ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
ha leuk, ik ook ![]() ![]() ![]() ontopic: sla nee spa nee sportschool ja. Maar opzich eet ik wel gezond want mn moeder heeft weer eens zo'n periode...... en spa..ach drink liever melk goed voor elk! Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|