Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2004, 14:03
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Doe jij aan Spa Sla en Sportschool om er mooi en jeugdig uit te zien? Om maakt het je geen ene moer uit of je 98612986241968 puisten hebt en 924649876 michelin rolletjes?

Wordt je jaloers op de modellen in de vogue zonder 1 pukkel, of zie je meteen dat dat (gedeeltelijk) fotoshop is? Ga je lijnen om ze mooi slank als Christina Aguilera te worden, of ben je liever fors, zoals Beyonce?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2004, 14:06
Charly Brown
Charly Brown is offline
Beyonce is niet fors volgens mij.

Maar ik ben wel bezig met afvallen ja. Maar ik ga niet naar de sportschool ofzo.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 14:10
Verwijderd
Haha die topictitel

Ik hou van sla. Ik hou ook van Spa. Maar niet van de sportschool.

Ik probeer wel zo gezond mogelijk te eten en zoveel mogelijk (water) te drinken, maar ik heb er niet altijd even veel zin in. Elke dag twee liter Spa drinken red ik niet, maar sommige dagen wel.
Ik merk ook wel dat mn huidje mooier wordt als ik dat doe, en ik voel me dan wat minder vadsig

Sportschool ben ik te lui voor. Ik probeer wel zoveel mogelijk de fiets te pakken als ik ergens heen moet, en ik dans veel bij het uitgaan, maar echt sporten doe ik niet.

Ik wil altijd dunner zijn, maar ik heb het er niet voor over om de hele dag honger te lijden, me gek te sporten en duizelig te zijn. Dan maar een 'normaal' figuur.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 14:13
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 04-10-2004 @ 15:03 :
Doe jij aan Spa Sla en Sportschool om er mooi en jeugdig uit te zien? Om maakt het je geen ene moer uit of je 98612986241968 puisten hebt en 924649876 michelin rolletjes?

Wordt je jaloers op de modellen in de vogue zonder 1 pukkel, of zie je meteen dat dat (gedeeltelijk) fotoshop is? Ga je lijnen om ze mooi slank als Christina Aguilera te worden, of ben je liever fors, zoals Beyonce?
Wat is de intentie van dit topic? Het lijkt me voor de hand liggen dat de meerderheid aan zal geven liever niet stevig/ fors te willen zijn.. Overigens, als Beyonce jouw definitie van fors is, vraag ik mij af of we het over dezelfde Beyonce hebben...
Offtopic: CB, voor iemand die in een ander topic verkondigde 3 talen vloeiend te beheersen, mag je je bericht tekstueel wel herzien...
Oud 04-10-2004, 14:15
CharismaticBass
Dat heet internet taalgebruik, lieve coopergirl. Dta betekend dat je typr zonder echt te letten of je woorden mist of fout spelt omdat ej bezig bent. Hoezo doe je zo vijandig?

Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 14:22
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 04-10-2004 @ 15:15 :
Dat heet internet taalgebruik, lieve coopergirl. Dta betekend dat je typr zonder echt te letten of je woorden mist of fout spelt omdat ej bezig bent. Hoezo doe je zo vijandig?

Okay that make sense ...Maar, ik en vijandig?!
Oud 04-10-2004, 14:22
Charly Brown
Charly Brown is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 04-10-2004 @ 15:22 :
Okay that makes sense ...Maar, ik en vijandig?!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 14:25
CharismaticBass
Hoi jullie verpesten mn topic dit gata over spotscholen sla en spa en niet ver spellfoutten.

in de sportschool leert niemand spellen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 14:30
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Charly Brown schreef op 04-10-2004 @ 15:22 :
..Dat was express, in het kader van 'internet taalgebruik', zie CB's post
Oud 04-10-2004, 14:31
Charly Brown
Charly Brown is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 04-10-2004 @ 15:30 :
..Dat was express, in het kader van 'internet taalgebruik', zie CB's post
Oke, sorry. En CB ook sorry voor het verneuken van je topic.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 14:37
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Charly Brown schreef op 04-10-2004 @ 15:31 :
Oke, sorry. En CB ook sorry voor het verneuken van je topic.
Sluit ik mij bij aan

Iets meer richting 'Ontopic'..
Deze maand loopt overigens gelukkig het jaarabonnement van m'n sportschool af!!! Veel water drinken doe ik wel, tevens fiets ik elke dag 18 km.. Probeer wat gevarieerde voeding binnen te krijgen, doch heb ik 's avonds (veelal) geen zin in uitgebreid kookwerk.
Oud 04-10-2004, 14:39
Verwijderd
Ontopic graag.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 14:41
Verwijderd
Ik drink zoveel spa, ik sleur over het algemeen ook 2 flesjes in mijn tas mee Verder heb ik ook geleerd, dat als ik dorst heb, eerst een glas water te drinken, meestal neem ik daarna gewoon frisdrank maar sla ik dat niet in 1 keer achterover.

Sla? Euh alleen bij het eten, maar wel yoghurt, ohja maar dat is geen groente.

Sportschool? Roeien, wel compo, dus maar 2 x in de week, maar ik wil nog wel eens wat lopen, of fietsen naar de zonnebank.

Afvallen: ja leuk, ga ik er actief mee bezig: dat niet echt
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 14:43
Verwijderd
spinnen is hip, maar ik ben lui
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 14:44
CharismaticBass
Ik ga nu naar de sportschool om zo hopelijk over 2 weken maat 34 te kunnen dragen.

Echter heb ik net besloten dat mn sportkleding sucks dus ik ben wle genoodzaakt die eerst te kopen

Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 14:46
AngelLena
AngelLena is offline
Ik eet vrij gezond moet ik zeggen, maar op donderdag en vrijdag ben ik pas tegen 6 uur thuis van stage, dan heb ik echt geen zin meer om uitgebreid in de keuken te staan, dus dat is het vaak lasagna of lasagnettes, soms macaroni of spaghetti oid. Pasta iig. Lekker makkelijk en snel klaar.

Ik ga in november weer beginnen met dansen (showdance), 1 van de weinige danslessen die ik nog nooit gehad heb, dus ben heel benieuwd. Voor die tijd had ik er echt geen tijd voor. Daarnaast is mijn stage ook zo'n beetje topsport

Afvallen, ach, zou leuk zijn, maar niet zo vreselijk nodig
Oud 04-10-2004, 14:47
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 04-10-2004 @ 15:43 :
Ohja dat wil ik ook nog een keer doen,
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 14:47
Otis
Otis is offline
ik hou van spa en van sla
en ik wil gaan joggen maar alleen als het niet waait.
en ik heb ook domme sportkleding net als cb.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 14:49
squat
squat is offline
Ik doe niet aan spa, sla & sportschool maar aan melk, vlees & sportschool. Als je iets doet, doe het dan goed.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 14:56
Jules
Jules is offline
Ik heb wel een abbo op de sportschool maar ik ga nooit omdat mijn vriendinnetje ook nooit gaat en zonder haar is het stom. Sporten vind ik wel heel leuk dus ik heb met wat mensen van mijn studie afgesproken te gaan zwemmen met bejaarden.

Verder hoef ik niet per se heel dun te zijn, vind het wel best zoals ik er nu bij loop, kontje mag echter wel iets kleiner, maar daar doe ik niets aan. Gezond eten doe ik geloof ik wel, maar af en toe sla ik wel een avondje/weekendje door de slechte kant op, maar dat moet ook wel 's mogen.
Oud 04-10-2004, 14:56
Gadje
Gadje is offline
spa is lekker
sla niet zo
maar ik ga wel en abbo op de sprotschool nemen, alleen ben ik nog geen 18 en dus moet ik eerst in zon kindergroepje gaan fitnessen
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 14:59
Verwijderd
Erm, spa vind ik smerig maar ik drink wel vaak (kraan) water. Sla eet ik ook wel. Ik ga wel naar de sportschool, om m'n gorgeous body te ouderhouden (hehe ). As a matter of fact, daar ga ik nu maar 'ns heen denk ik...

Oja, ontopic: ik bne niet jaloers op modellen in de vogue zonder 1 pukkel.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 15:04
Hagel
Hagel is offline
ik ben zo iemand die altijd met een flesje spa loopt te wapperen probeer 3 x in de week de sportschool te doen en gezond eten probeer ik ook. Op dit moment staat het allemaal op ene laag pitje ben net 14 kilo afgevallen dus ik vind het wel goed voor even. de resterende 10 die ik eraf WIL gaan er waarschijnlijk toch niet af dus ik doe rustig aan.
het liefst was ik minismal en dun
Oud 04-10-2004, 15:06
Sade
Sade is offline
Ik doe alleen aan Spa.
Oud 04-10-2004, 15:15
frozenfountain
frozenfountain is offline
ik drink veel water en ik eet heel veel groente.
maar ik eet ook 1 pak Ritter Sport per dag en ik doe niet aan sport in de winter.
Ik wil niet afvallen eerder ietjes aankomen en BBB moet strakker.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2004, 15:23
Breg
Breg is offline
ik zou wel wat gezonder willen leven, maar heb te weinig wilskracht om het vol te houden.
Oud 04-10-2004, 15:24
Sade
Sade is offline
Citaat:
frozenfountain schreef op 04-10-2004 @ 16:15 :
Ritter Sport
Ik snap nog steeds niet waarom ze die naam gekozen hebben, chocola en sport gaat niet echt samen lijkt me
Oud 04-10-2004, 15:36
Verwijderd
ik doe aan spa,alsmede aan sla en ook de sportschool laat ik niet links liggen
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 15:43
11568
11568 is offline
Neuh, ik eet momenteel even wat minder omdat ik geen trek heb en er mag oook wel wat vet af.....maar verder? Ik ga absoluut geen calorieën tellen, hebn ik wel veel gedaan eerst en toen ben ik ook een kilo of 10 afgevallen maar wel op de verkeerde plekken Toen leefde ik als een health freak, 2 liter water per dag, genoeg boterhammen en fruit, blablabla. Voelde me wel beter toen trouwens.
Ik leef zeer ongezond, de enige lichaamsbeweging die ik krijg is 1,5 uur per dag zeer sloom naar school fietsen.
En ja, soms zou ik ook wel perfect en er prachtig willen zijn maar och, veel kan je er ook niet aan veranderen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 15:46
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
bertbart schreef op 04-10-2004 @ 15:43 :
Spinnen is echt kut. Dat doe ik dus echt nooit meer.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 15:53
Verwijderd
spa is jucky
ik ga voor kraanwater en frisdrank en sap groente, vlees en ik zit nog steeds met het plan om naar de sportschool te gaan maar t schiet niet echt op.
ik leef verder ook niet echt gezond en het boeit me ook iets te weinig om gezond te eten al is dat niet goed.. maar ik ben al een hele stap vooruit gegaan door ipv cola de hele dag water te drinken

mar ik ga iig we proberen mn buikje weg te trainen die ik er het vorige jaar heb aangegeten met mijn broodjes kipcorn en cola en zakkensnoep dieet
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 15:54
ZerO
ZerO is offline
Spa en sla zijn ok maar de sportschool is niks voor mij want ik ben erg lui
En ja tuurlijk ben ik jaloers op Vogue modellen !
Oud 04-10-2004, 15:57
Verwijderd
1 keer per week pilates
3 keer per week hardlopen
+ het een en ander fietsen

nu nog gezond leren eten. maar. het is mooooeilijk!
ik drink niet en ik rook niet. dat is ook gezond
en ik drink ook heel veel water.

ik ben niet jaloers.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 04-10-2004 @ 15:41 :
Sla? Euh alleen bij het eten, maar wel yoghurt, ohja maar dat is geen groente.
Oh snollie

Spa: minstens 1/1,5 liter op een dag.
Sla: lekkellekker
Sportschool: daar doe ik niet aan hoor.

Ik fiets wel eens naar de stad, nu niet meer zoveel aangezien ik niet meer zoveel in de stad kom, het vaak regent en ik OV heb. Laatst ben ik wel heen en weer gefietst naar een dorp verderop en daarna voelde ik me lekker dat ik weer eens wat aan beweging had gedaan. Maar ik reken een dagje winkelen ook tot beweging want 2 uurtjes lopen is niet niks hoor

En ik hoef ook niet meer af te vallen, ben de laatste maanden 9 kilo afgevallen dus dat was wel weer genoeg.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 16:06
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
dat doe ik allemaal in fasen. vorige week had ik weer zo'n fase, is vandaag afgelopen..

ik vergeet altijd water te drinken, maari k vind het ook best vervelend als je steeds naar de wc moet.

sla.. thuis eten we niet zo heel gezond

sportschool: te lui voor.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 16:13
Verwijderd
ik eet wel gezond genoeg, en ik drink meestal wel 2 liter water per dag. Maar dat is gewoon omdat ik dorst heb.
ik ben te lui om naar de sportschool te gaan
en ik ben niet jaloers op sterren, want die zijn zonder make-up soms ook best lelijk.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 16:19
transfattyacid
transfattyacid is offline
Sla vind ik wel lekker, maar ik eet niet gezond verder. Spa/water drink ik eigenlijk nauwelijks maar moet ik wel gaan doen, en sporten doe ik alleen met gym af school, in de zomer skeeler ik af en toe.. ik hou niet zo van sporten.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 16:28
Sjezzie
Sjezzie is offline
Beyonce fors?
Oud 04-10-2004, 16:44
LittleLucille
LittleLucille is offline
ik doe wel altijd mijn best om gezond te zijn/blijven..
lukt alleen niet altijd.. maar ja .. blijven proberen..
Oud 04-10-2004, 16:59
Stevill
Stevill is offline
Zit doordeweeks op de kazerne waar gezond leven vanzelfsprekend is en in mijn vrije tijd ben ik vaak ook wel een beetje met mijn lichaam bezig.

Sporten vind ik leuk de tenue's soms minder (strak schuren, daarentegen smeren met vaseline is verslavend)
Oud 04-10-2004, 17:02
Metal
Metal is offline
zit jij in het leger steve?

in oirschot of waar?
Oud 04-10-2004, 17:48
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben de laatste tijd slecht bezig, vorige week heb ik twee tompoucen op en vandaag twee bossche bollen. maar eerlijk gezegd is dat omdat ik bij het werken altijd die dingen vul en mezelf had voorgenomen mezelf daarop te trakteren. ik houd erg van spa en sla, maar ik ga niet naar de sportschool want ik vind dat ik al genoeg aan sport doe, ik fiets elke dag een uur best hard en ik dans een half uur, en bovendien maak ik elke dag huiswerk en je zou het niet denken maar nadenken kost erg veel energie, het is wetenschappelijk bewezen dat dat haast meer energie kost dan sporten. en je leert er nog veel van ook
Oud 04-10-2004, 18:08
Verwijderd
ik drink wel veel....water en jus en thee of yogidrink
ik beweeg wel wat, maar het zou wel wat meer mogen. ik fiets elke dag 1 uur per week jazzballet, elke dag veel lopen (grote school, en vanaf het station, trappen op en af)
ik eet wel redelijk veel...snoepen hoort daar helaas ook bij.

ik ben niet heel erg ontevreden met mn lichaam, als ik dat wel was, ging ik wel veel fitnessen
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 18:12
Apomes
Apomes is offline
Ik drink alleen light
Sla eet ik niet, wel slaatjes
sportschool, nee dank je

Maar toch is mijn hele leven gebasseerd op afvallen en dergelijke .
Oud 04-10-2004, 18:19
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 04-10-2004 @ 17:59 :
( daarentegen smeren met vaseline is verslavend)
Omg.. Steve..

Waar is het fout gegaan ?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 18:29
Charmed_Marloes
Charmed_Marloes is offline
Ik probeer om 3x per week naar de sportschool te gaan.
Drink veel water
Probeer gezond te eten (wat duz soms niet lukt)
Fiets elke dag een stukje
Ik ben jarloers op sommige famous people.
Ik heb geen puisten (nou jah... heel soms 1tje)

Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 18:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik doe niet aan spa en sla want ik ben een luie blubberbutt.
Maar mss gaat dat veranderen met m'n nieuwe job.
Oud 04-10-2004, 18:33
Omi0
Omi0 is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 04-10-2004 @ 18:48 :
ik ben de laatste tijd slecht bezig, vorige week heb ik twee tompoucen op en vandaag twee bossche bollen. maar eerlijk gezegd is dat omdat ik bij het werken altijd die dingen vul en mezelf had voorgenomen mezelf daarop te trakteren.

ha leuk, ik ook althans tompoucen vullen mag ik niet zo vaak.. maar ja, wij hebben de nieuwe regel "niet eten in de bakkerij!" dus het blijft nu maar bij af en toe een snaai uit de chocola bak..

ontopic: sla nee spa nee sportschool ja. Maar opzich eet ik wel gezond want mn moeder heeft weer eens zo'n periode......
en spa..ach drink liever melk goed voor elk!

Citaat:
Spinnen is echt kut. Dat doe ik dus echt nooit meer.
ik vind et wel heel leuk soms heeel zwaar soms kom je van die fiets af en heb je echt zo iets van.. dus...

Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 18:48
June bug
June bug is offline
ik lust geen sla
ik heb er een hekel aan als mensen achter hun arty blauwe spa-flesje aan huppelen
water smaakt naar niks
en ik weiger te sporten afgezien van de klassiekballet-les 1 x in de week
daarbij rook ik ook nog es dus ik denk niet echt dat ik supergezond leef
Oud 04-10-2004, 18:50
Verwijderd
nee god nee
ik heb ooit al 25 kilo meer gewogen dan dit, dus ik ben erg goed in staat tevreden te zijn met wat extra vet hier en daar, als het maar nooit meer zoveel wordt als toen.
ik drink wel veel water uit een of andere onzin bron omdat ik in m'n hoofd heb dat dat beter voor je is dan kraanwater, en als ik eten maak probeer ik gezond te koken omdat dat meer voldoening geeft.
maar waar het op neerkomt, is dat ik heus geen moeite ga doen voor een strak lichaam met 90-60-90 verhoudingen want het is een onhaalbaar ideaal voor mij en ik ben lui en ik ben prima tevreden met wat ik heb, rondingen whoo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten