Oud 29-06-2003, 13:22
Rick21
Rick21 is offline
Wie van jullie is al weg geweest en heeft goede sex daar gehad? Of wie heeft speciale plannen?

Ikke kan me verleden jaar nog herinneren:
- op het strand
- in een tentje met anderen ernaast.....
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 14:11
Knoop
Knoop is offline
Citaat:
Rick21 schreef op 29-06-2003 @ 14:22:
Wie van jullie is al weg geweest en heeft goede sex daar gehad? Of wie heeft speciale plannen?

- op het strand

nou leuk, en denk jij dat wij dat willen weten, ik denk liever dat we het proberen te overtreffen of t evenaren
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 14:31
Maddan
Maddan is offline
ik ga gvd niet op vakantie

hou op met je vakantiesex
Oud 29-06-2003, 20:26
Verwijderd
ehm... mjah vorig jaar in de meivakantie heb ik wel sex gehad met m'n toenmalige vriend, duh... en over twee of drie weken ga ik op vakantie met m'n vriend, en ja, ik verwacht wel dat we sex gaan hebben.
Maar wat is daar in vredesnaam zo interessant aan dat je er een topic over opent?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 20:27
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Nja vorig jaar hadden we er een speciaal tentje bij gezet "just in case", nou goed die is 1x gebruikt.

Volgende keer is het tentje voor mij.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 20:37
Verwijderd
Ik vind vakantieseks niet lekkerder dan gewone seks ofzo... Ik heb seks gehad op vakantie en dat ga ik dit jaar weer doen... Lekker he?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 20:46
Dminor
Dminor is offline
Ik ga op vakantie, een keer met familie en een keer met vrienden.. Maar ik plan geen seks in voor die twee periodes, want m'n vriendin gaat niet mee. En laat ik nou net niet het type zijn dat vreemd gaat op z'n vakantie.
Oud 29-06-2003, 21:06
leon-v
leon-v is offline
ik ga 8 augustus 2 wkn op vakantie met mijn vriendin en haar ouders (+ broertje ) op vakantie
zal heus wel sex hebben dan hoor
maar plannen nee sorry

Oud 29-06-2003, 21:25
Verwijderd
Volgens mij heeft de topicstarter het over sex met iemand dat je op vakantie ontmoet
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 21:39
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
3307 schreef op 29-06-2003 @ 22:25:
Volgens mij heeft de topicstarter het over sex met iemand dat je op vakantie ontmoet
volgens mij ook en volgens mij is me bezet en gaat me alleen met haar samen op vakantie dus uhm...nee
Oud 29-06-2003, 22:08
sinsere
sinsere is offline
Ik heb vorige vakantie met mn vriend hele goede sex gehad, veertien dagen samen slapen is erg goed voor je
Daarna wel afkicken .. haha en ook deze vakantie samen zal wel weer goed zijn
Oud 29-06-2003, 22:15
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
M|ST schreef op 29-06-2003 @ 23:08:
Ik heb vorige vakantie met mn vriend hele goede sex gehad, veertien dagen samen slapen is erg goed voor je
Daarna wel afkicken .. haha en ook deze vakantie samen zal wel weer goed zijn
dat afkicken is het rotste van alles dat ken ik
Oud 29-06-2003, 22:50
sinsere
sinsere is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 29-06-2003 @ 23:15:
dat afkicken is het rotste van alles dat ken ik
Ja .. die eerste avond na een hele vakantie, dat je weer alleen in bed ligt, dan voel je je echt zo alleen.
Oud 29-06-2003, 23:00
Verwijderd
De meeste jongeren-vakantiebestemmingen zijn verzamelcentra van kansloze lui, dus nee.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 23:01
Verwijderd
Ik ga niet eens meer op vakantie (of ik moet toch met *Burning water* meemogen ), dus helaas.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 23:15
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:

- op het strand
speciale plannen heh..? nee die heb ik niet..
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 00:01
Heartbeat
Heartbeat is offline
Mensen toch iedereen is mor bezig over goede seks, mor hoe gaade da definieren wa goe is en wa ni eh seg, toch belachelijk eh
Oud 30-06-2003, 00:24
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Heartbeat schreef op 30-06-2003 @ 01:01:
Mensen toch iedereen is mor bezig over goede seks, mor hoe gaade da definieren wa goe is en wa ni eh seg, toch belachelijk eh
Brabant in het huis
Oud 30-06-2003, 00:27
Heartbeat
Heartbeat is offline
Citaat:
BLA!M schreef op 30-06-2003 @ 01:24:
Brabant in het huis
wtf Brabant
Oud 30-06-2003, 01:52
Verwijderd
Nee, ik heb gewoon ik nog een leven dat ik moet leiden. Ik heb dus wel wat beters te doen dan een week van m'n dierbare vakantietijd verspillen aan nutteloos gefriemel met [vul hier een aantal willekeurige personen in] op Salou. En dan bestaat er ook nog zo iets als eigenwaarde, maar aan dat begrip waag ik me niet. Of dat aan 't intelligentieniveau van de topicstarter of aan mijn eigen brakheid op het moment ligt weet ik ook niet, kies er zelf maar eentje uit.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 01:56
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 30-06-2003 @ 02:52:
Of dat aan 't intelligentieniveau van de topicstarter of aan mijn eigen brakheid op het moment ligt weet ik ook niet, kies er zelf maar eentje uit.
ik kies het eerste
Oud 30-06-2003, 12:29
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:

- op het strand
Ik zie mijn vriendin haast alleen maar in vakanties... telt dat dan ook als vakantiesex?
Oud 30-06-2003, 12:56
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-06-2003 @ 00:00:
De meeste jongeren-vakantiebestemmingen zijn verzamelcentra van kansloze lui, dus nee.
Je had niet hoeven zeggen wáár je op vakantie gaat...
Oud 30-06-2003, 13:39
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Oud 30-06-2003, 18:33
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Heartbeat schreef op 30-06-2003 @ 01:27:
wtf Brabant
Het zou ook Vlaams Brabant kunnen zijn in plaats van Noord-Brabant, waar ik woon. Ik neem in ieder geval aan, afgaande op je taalgebruik, dat je een Vlaming bent.
Oud 30-06-2003, 18:41
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 30-06-2003 @ 19:33:
Het zou ook Vlaams Brabant kunnen zijn in plaats van Noord-Brabant, waar ik woon. Ik neem in ieder geval aan, afgaande op je taalgebruik, dat je een Vlaming bent.
lekker boeiend, mafkees
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 18:55
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
tja...? schreef op 30-06-2003 @ 19:41:
lekker boeiend, mafkees
Heb je soms niets beters te doen dan mensen af te kraken? Ik ben geen mafkees en ik raad je aan om je rustig te houden. Als je bezwaar hebt tegen mijn aanwezigheid hier op het forum stel ik voor dat je dat kenbaar maakt bij de forumbazen hier. Ik wacht dan hun reactie wel af.
Oud 05-07-2003, 18:28
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 30-06-2003 @ 19:55:
Heb je soms niets beters te doen dan mensen af te kraken? Ik ben geen mafkees en ik raad je aan om je rustig te houden. Als je bezwaar hebt tegen mijn aanwezigheid hier op het forum stel ik voor dat je dat kenbaar maakt bij de forumbazen hier. Ik wacht dan hun reactie wel af.
go mathfreak
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 19:08
Maddan
Maddan is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 05-07-2003 @ 19:28:
go mathfreak
go mathfreak idd

maarre.. nare man heeft gelijk.. ik ben in lloret en in salou geweest maar op een paar na is het daar triest gesteld hoor met de mensen.. zijn vooral puisterige 18 jarige jongens daar die ontmaagd willen worden.. ow ja en ongeveer 40 meisjes in elke stad, waarvan er 10 lekker zijn ofzo, dus succes jongens

(offtopic: en ik heb nog steeds een hekel aan elk woord met vakantie)
Oud 07-07-2003, 15:18
jayjay
jayjay is offline
In portugal op het strand van Estoril. Licht dronken. We hadden niet in de gaten dat die preutse portugezen over de kade boven ons liepen. Zal wel een schandaal hebben opgeleverd. (zat wel nog een slaapzaak overheen)
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 15:23
Qimm
Qimm is offline
Ben net terug van vakantie en de enige sex die ik heb gehad was in mijn hoofd. En nee het was NIET veilig. Stoute Qimm

Maar even serieus. Ik vind dat je sex niet zomaar even metiemand moet doen die je daarna nooit weer zal zien, en dat je mekaar wat meer tijd samen moet geven dan die 2 of 3 weken dat je op vakantie bent! Niet meteen erop kruipen!
Sex hoort thuis in een relatie (een werkende relatie, niet een vakantiefling) (dat meen ik, ondanks wat ik misschien ooit heb gezegd)
Oud 07-07-2003, 15:39
stout!
stout! is offline
Citaat:
Qimm schreef op 07-07-2003 @ 16:23:
Ben net terug van vakantie en de enige sex die ik heb gehad was in mijn hoofd. En nee het was NIET veilig. Stoute Qimm

Maar even serieus. Ik vind dat je sex niet zomaar even metiemand moet doen die je daarna nooit weer zal zien, en dat je mekaar wat meer tijd samen moet geven dan die 2 of 3 weken dat je op vakantie bent! Niet meteen erop kruipen!
Sex hoort thuis in een relatie (een werkende relatie, niet een vakantiefling) (dat meen ik, ondanks wat ik misschien ooit heb gezegd)
Hoewel ik denk dat dit laatste ook wel voor mij geldt, vind ik niet dat je er iets over kan (mag) zeggen wat voor andere mensen 'hoort'. Voor jou hoort sex thuis in een relatie, voor anderen misschien in een vrijere sfeer.
Maar ik weet niet hoe het voor mij zou zijn.
Oud 07-07-2003, 15:43
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
stout! schreef op 07-07-2003 @ 15:39:
Hoewel ik denk dat dit laatste ook wel voor mij geldt, vind ik niet dat je er iets over kan (mag) zeggen wat voor andere mensen 'hoort'. Voor jou hoort sex thuis in een relatie, voor anderen misschien in een vrijere sfeer.
Maar ik weet niet hoe het voor mij zou zijn.
Ik begon de 2e alinea al met 'Ik vind' Wat dus suggereerd dat mijn mening er aan zit te komen Das mijn POV op sex
Oud 07-07-2003, 17:52
m4cK
m4cK is offline
duh tuurlijk wel in het verleden al heel vaak alle chix digge me waar ik ook kom en ik kan echt niet langer adn ttwee dagen droog staan weet je nu zit ik paar maandjes in de states en ik ben hier nu drie dage, en ik heb al 7 meissies gehad, drie van een paar homiez van me, 4 andere
Oud 07-07-2003, 17:53
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
m4cK schreef op 07-07-2003 @ 17:52:
duh tuurlijk wel in het verleden al heel vaak alle chix digge me waar ik ook kom en ik kan echt niet langer adn ttwee dagen droog staan weet je nu zit ik paar maandjes in de states en ik ben hier nu drie dage, en ik heb al 7 meissies gehad, drie van een paar homiez van me, 4 andere

Echt als je iemand neer wil zetten, maar doe het dan geloofwaardig. Dit is echt te nep, denk eerlijk niet dat iemand hier in trapt hoor. maar leuke poging!
Oud 07-07-2003, 17:58
m4cK
m4cK is offline
Citaat:
Qimm schreef op 07-07-2003 @ 18:53:

Echt als je iemand neer wil zetten, maar doe het dan geloofwaardig. Dit is echt te nep, denk eerlijk niet dat iemand hier in trapt hoor. maar leuke poging!
ey baby dat jij nog nooit kennis heb gemaakt met de meester is jammer voor jouw want als je me zag zou je me meteen herkennen als player, je pickd mij eruit ik ben de echte pimp, de mack daddy baby, mijn homiez hebben ook meissies voor me af en toe en dan hap ik graag toe en verder kom ik ook in disco's dus daar vis ik ook wel een goeie vis uit!
Oud 07-07-2003, 17:59
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Qimm schreef op 07-07-2003 @ 18:53:

Qimm zeur niet, hij is weer geniaal.
Oud 07-07-2003, 18:00
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 07-07-2003 @ 17:59:
Qimm zeur niet, hij is weer geniaal.
Ach nee, het ligt er veeeel te dik boven op hoor. Dan was zelfs K-master-K beter!
Oud 07-07-2003, 18:01
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
m4cK schreef op 07-07-2003 @ 18:58:
ey baby dat jij nog nooit kennis heb gemaakt met de meester is jammer voor jouw want als je me zag zou je me meteen herkennen als player, je pickd mij eruit ik ben de echte pimp, de mack daddy baby, mijn homiez hebben ook meissies voor me af en toe en dan hap ik graag toe en verder kom ik ook in disco's dus daar vis ik ook wel een goeie vis uit!

Daddy Mack of Mack Daddy?

( Jump Jump)
Oud 07-07-2003, 18:02
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Qimm schreef op 07-07-2003 @ 19:00:
Ach nee, het ligt er veeeel te dik boven op hoor. Dan was zelfs K-master-K beter!
Da's ze broer
Oud 07-07-2003, 18:03
m4cK
m4cK is offline
Citaat:
Qimm schreef op 07-07-2003 @ 19:00:
hey schatjuh als je me wil dissen doe dat dan recht in me face weet je je kent me niet dus diss me ook niet maar als je vind dat het er te dik boven op leg, kom dan is hier met je lekkere buikje zal ik het daar is dik boven op leggen uit me grote playertoli schatje als ik jouw beroer met me grote sabel ben ook jij verkocht ik sweer het je je zult uren in de rij staan voor me en slapen voor me deur net als al me schatjes ze komen 1 keer en willen alleen maar meer m4cK daddy fo' life thug life bitch het houd never nooit niet op!
Oud 07-07-2003, 18:05
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
m4cK schreef op 07-07-2003 @ 18:03:
hey schatjuh als je me wil dissen doe dat dan recht in me face weet je je kent me niet dus diss me ook niet maar als je vind dat het er te dik boven op leg, kom dan is hier met je lekkere buikje zal ik het daar is dik boven op leggen uit me grote playertoli schatje als ik jouw beroer met me grote sabel ben ook jij verkocht ik sweer het je je zult uren in de rij staan voor me en slapen voor me deur net als al me schatjes ze komen 1 keer en willen alleen maar meer m4cK daddy fo' life thug life bitch het houd never nooit niet op!
1. nee ik ben niet zo'n hoerig 'chicky'
2. sorry maar ik ben geen pedo
3. als ik al sex wil met een denkbeelding persoon dan issie wel leuker dan jij hoor!
4. verzin een leuker personage, deze is te nep
Oud 07-07-2003, 18:08
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
m4cK schreef op 07-07-2003 @ 19:03:

Heb jij soms ook zo'n afgeknipte panty op je kop, met een knoopje erin gelegd? Stoer hoor! En als wij nou aan je knoopje trekken, als je met je hoofd tussen onze benen ligt, lig je er net zo mooi voor, word je dan boos?( vraag ik me altijd af als ik in de trein naar Amsterdam zit)
Oud 07-07-2003, 18:43
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Maddan schreef op 05-07-2003 @ 20:08:
ow ja en ongeveer 40 meisjes in elke stad, waarvan er 10 lekker zijn ofzo, dus succes jongens
Dus als ik het goed begrijp lopen de dames daar rond met zo'n nummertjes trek apparaat zoals ze bij de slager hebben ?
Oud 07-07-2003, 18:47
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 07-07-2003 @ 18:43:
Dus als ik het goed begrijp lopen de dames daar rond met zo'n nummertjes trek apparaat zoals ze bij de slager hebben ?
jaaa, grijp je kans!

hey ben je jarig geweest? Nog gefeli!
Oud 07-07-2003, 18:50
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Qimm schreef op 07-07-2003 @ 19:47:
jaaa, grijp je kans!
Dat zie ik nou weer niet zitten. Sta je daar met je bonnetje nummer 446. Kijk je naar het bord: nummer 445. YES ! bijna aan de beurt. Wordt er geroepen: 446 blauw. Kijk naar bonnetje: geel

Citaat:

hey ben je jarig geweest? Nog gefeli!
Valentijnsdag is toch al enige tijd geleden hoor
Oud 07-07-2003, 21:59
Jeice
Jeice is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 29-06-2003 @ 21:37:
Ik vind vakantieseks niet lekkerder dan gewone seks ofzo... Ik heb seks gehad op vakantie en dat ga ik dit jaar weer doen... Lekker he?
Wie zegt dat mensen wel sex met jou willen hebben. Als ik naar jou fotoboek kijk wordt ik namelijk meteen inpotent.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 22:02
Jeice
Jeice is offline
Citaat:
m4cK schreef op 07-07-2003 @ 18:58:
Houd je mond snotjong ga met je action man spelen ofzo en houd je domme posts voor je wil je!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 22:17
EVIL POEKYBEEST
EVIL POEKYBEEST is offline
soms is de waarheid hard mensen
mensen wees es eerlijk wat heb je nou aan vakantieseX
dan ben je zo'n ranzige eekhoorn die van de ene naar de andere loopt te wippe zo zou ik het uitleggen
Oud 08-07-2003, 15:54
Rob Z.
Rob Z. is offline
Altijd lachen man, als onze vriend m4ck weer iets heeft gepost, ik ga binnenkort eens al zijn posts opzoeken en onder elkaar zetten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten